סרטים לילדים קטנים

סרטים לילדים קטניםרוצים לראות סרטים לילדים קטנים? יש באתר שפע של סרטים של ילדים קטנים וגם סרטים לפעוטות שנבחרות כדי שיהיה מתאימים לגיל הצעיר. סרטים לקטנים שונים משער סרטי ילדים בגלל שהפעוטות לא רק שלא יודעות לקרוא אלא קשה להם להבין עלילות שהם מסובכות והם לא נהנים מכל סרט.

[Total: 7 Average: 5]






סרט לילדים קטנים שיכולים גם לחנך

כל סרט לילדים קטנים גורם גם למבוגרים לצפות בו ולגלות את רגשותיהם ואת מחוזות האגדות. באופן כללי סרט לילדים קטנים מציג סיפורי חיים אך גם מדובר על הרגשות שהקטנים חווים עם הדמויות האהובות עליהם. כל זה מניע אותם לגלות את העולם המרתק ולהוציא לפועל את הלקחים החשובים ביותר שלמדו מהסרט. לסרטי ילדים יש תפקיד חינוכי וככלל הם מעבירים מסרים חזקים בדיוק כדי להניע ילדים, ללא קשר לגיל, לפעול על פי הכללים שלהם ולהילחם להשיג את מבוקשם.



סרטים לפעוטות שנבחרות בקפידות

לא פעם סרטים של ילדים קטנים הם סרטים שמאחוריהם סיפורי חיים אמיתיים, רבים מהם מבוססים על אירועים אמיתיים, רק כדי להיות קרובים ככל האפשר למציאות בה אנו חיים.
כבר מגיל צעיר באמצעות צפייה של סרטים לפעוטות הופכת אותם לצרכנים ולאניני טעם של סרטים. כך הילדים יהיו מסוגלים לחשיבה ביקורתית לטווח ארוך. סרטים שנצפו יכולים לפתח את הדמיון של הילדים מגדילים את טווח הקשב ומסיעים להם לפתח השקפות שונות על העולם. ילדים מפתחים את האינטליגנציה הרגשית שלהם על ידי צפייה של סרט לילדים קטנים אם הם מתחילים לראות סרטים בגיל צעיר.

סרטים של ילדים קטנים שמלמדים אותם דברים חשובים

הילדים ילמדו לספר במילים שלהם את העלילה שראו בסרט, וזה גורם למוחם לעבוד כל הזמן. בעזרת סרטים, ילדים יכולים להבין ביתר קלות את העולם סביבם. בעקבות סרט לטעמם, הם יתחילו לעקוב את הנושאים שמעניינים אותם.



 

סרטים לתינוקות

לתינוקות יש את עולם משלהם ששונות מילד לילד ובמיוחד לפי הגיל. סרטים לתינוקות יכולים להיות מתאימים לגיל או לתקופה מסוימת ולהורים קשה לדעת מה הכי טוב להציג לתינוקות שלהם. אולפני הקולנוע שמפיקים סרטים לתינוקות משתפים פעולה עם אנשי מקצוע כמו פסיכולוגים או אנשי חינוך שמבינים עניין ויש להם ניסיון בתחום.




כדי להתאים את התוכן נעשים סרטים לתינוקות ניסיוניים ומחקרים רבים. לפני שיוצאים לאקרנים ילדים מובחרים רואים סרטים לתינוקות והתגובות שלהם קובעים אם הסרט טוב או עם צריך לשנות דברים.
ברוב המצבים בכל סרט לתינוקות יש המלצה למי מתאים אבל הורידם יכולים גם להבין אם הילד אוהב או לא את מה שמציגים לו.

3 Comments

  1. ברעד
    30/01/2022 @ 13:37

    אני נהיה נוסטלגי כשאני חושב על סרטים מצוירים כאלה, יפים מאוד.
    2 הילדים שלי יושבים הרבה לצפות באתר זה.
    אני גם מצטרף מידי פעם וזה כיף

    Reply

  2. הורידם שלח נועם ועדן
    22/02/2022 @ 20:09

    אנו, הורים של נועם, בן שנה וחצי ועדן, בת חצי שנה מאוד אוהבים את האתר שלכם ורצינו להודות להם על האתר כי מאפשר לנו למצוא סרטים לפעוטות בקלות.

    Reply

  3. חלי
    06/04/2022 @ 16:37

    אני כבר בת 4 והאח שלי לימד אותי איך לגלוש באתר.
    אני נכנסת המון גם לעמוד של זה של סרטים לילדים קטנים כי לא זוכרת מה ראיתי כאשר הייתי קונה.
    תודה

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה