סרטים לילדים בעברית

סרטים לילדים בעבריתרוצים סרטים לילדים בעברית? באתר יש סרטים מדובבים לצפייה ישירה וגם עם תרגום לעברית. סרט מדובב לילדים הוא טוב במיוחד לילדים הקטנים אבל ילדים גדולים יותר יכולים להבין על מה מדובר בסרט ולא ממש צריכים סרטי ילדים מדובבים לצפייה ישירה.
חשוב לדעת: אם רוצים לצפות בסרט דובר שפה אחרת, יוטיוב מאפשר ברוב הסרטים להגדיר כתוביות בעברית  – לחץ כאן למדריך

[Total: 17 Average: 4.4]






סרטי ילדים מדובבים לצפייה ישירה

בימנו ילדים ובני נוער רוצים להיות מעודכנים ברגע שסרט חדש יוצא למקרנים או משודר בטלוויזיה.
רוב הילדים מעדיפים סרטים מצוירים לילדים מדובב לעברית, ברור מאליו כמה שיותר חדשים. במקרה שמדובר על סרטים מצוירים לא תמיד הם חייבים לראות סרטים לילדים בעברית כי העלילה מובנת רק מהצפייה עצמה.
אין ספק שכיף לראות סרט מדובב לילדים אבל לא תמיד יש צורך בזה.



סרטים לילדים בעברית מדובבים או עם כתוביות

הציבור המרכזי המיועד של סרטים לילדים בעברית וגם של תוכניות מסוימות הוא קהל הילדים, כמובן. במידה שהילדים עדיין אינם יודעים לקרוא ולכתוב, סרטי ילדים מדובבים זאת ממש הנאה עבורם ואפילו זאת אופציה מחייבת.
בשלב שהילדים כבר יודעים לקרוא לכתוב, הם ירצו לראות גם סרטים לילדים לצפייה ישירה עם תרגום. בקשר לקהל של בני הנוער הדיבוב זו כבר שיטת תרגום לא כל כך טובה.
לדיבוב כידוע יש עלות הגבוהה בגלל שהקולות של הדמויות המקוריים מדובבים על ידי שחקנים מוכרים. העובדה שרוב הישראלים מדברים הרבה שפות הדיבוב הוא די מיותר.
סרטים לילדים בעברית מאפשרים לקטנים ליהנות מהסרטים שמופקים בכל העולם במיוחד בשבילם. צפייה של ילד בסרט שהוא אוהב זו רגיעה, שלווה ולפעמים צחוקים ומתח וזה תלוי באיזה סוג סרט בחרו לראות. ילדים רבים יכולים להזדהות בקלות עם דמויות, אשר מופיעות בסרטים ומרגישים קירבה רגשית אליהן . לעתים קרובות ילדים רבים גם רואים בדמויות של סרטים לילדים בעברית שונים ממש חברים שלהם.

סרטים אחרונים שהועלו לאתר

סרטים מדובבים לצפייה ישירה

אין ספק שעבור ילדים קטנים סרטים בעברית חייבים להיות סרטים מדובבים לצפייה ישירה כי הקטקטים לא יצליחו לקרוא את הכתוביות. בגלל זה השתדלנו למצוא כמה יותר סרטים מדובבים לצפייה ישירה כדי לעלות לאתר.
בצד שני יש כאלה שממליצים לתת לילדים בגילאים 4-6 שנים לצפות בסרטים באנגלית כי כך הם שומעים שפה נוספת ולאט-לאט יתחילו ללמוד מילים בשפה חדשה. אבל גילאים 3-4 שנים חייבים סרטים מדובבים לילדים כי קשה להם להבין את הסרט כאשר למעשה גם העברית של ילדים אלה הוא רק בשלב ההתפתחות.
אם מצאתם ביוטיוב או יש לכם המלצה על סרטים מדובבים לצפייה ישירה היכם מוזמנים לציין זאת בתגובות בתחתית העמוד ואנו נשתדל לעלות לאתר.

3 Comments

  1. סרינה
    01/01/2021 @ 18:29

    אני אמה של שני ילדים בני 7 ו-13.
    הם יושבים ביחד שעות באתר והגדול עוזר לקטן להבין סרטים שלא מדובבים לעברית.
    יופי של סרטים ואשמח עוד יותר אם יהיו עוד סרטים מדובבים.
    תודה על האתר המגניב שלכם.

    Reply

  2. דניאל
    15/01/2021 @ 08:18

    אני בכתה ה’ ומבינה אנגלית אבל לא מספיק כדי להבין כל מה שמדברים בסרטים.
    אודה לכם אם תעלו לאתר יותר סרטים עם תרגום לעברים או עם דיבוב.

    Reply

  3. לורן
    20/01/2021 @ 11:24

    יש לכם סרטים מעולים.
    תודה

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה