סנדוקאן, סרטים מצורים

הסיפור של סנדוקאן אהוב לילדים מכל העולם כי סדרות לילדים עם גיבורים שנלחמים עבור צדק תמיד צריכים לנצח. הסדרה או סרטי סנדוקאן מלאים באקשן גם אם מדובר בדומר מציק של טיגריס או של בחור חזר שמנצח את האובים שלו. מי שאוהב סרטי אנימציה חייב לראות פרקים מלאים או את סרטי סנדוקאן.

[Total: 2 Average: 4.5]






על סנדוקאן 

סנדוקאן הוא שודד ים פיקטיבי של סוף המאה ה -19, שהגיע באומץ לימי דרום סין ב -11 ספרים מאת הסופר האיטלקי אמיליו סלגרי. הפיראט, שכונה “הנמר של מלזיה”, ימשיך להיות מוצג במספר סרטי אקשן וסדרות אנימציה. מה גרם לדמות של סנדוקאן להשתהות בזיכרון של ילדים בכל העולם? סנדוקאן  הפך להיות פופולארי כי הוא גיבור פוזיטיבי שמנצח את רעים, יש לו חברים טובים והוא למעשה לוחם הצדק.



סנדוקאן, אנימציה פשוטה עם קסם מיוחד

אף על פי ששום דבר אינו פורץ דרך להפליא בכל הקשור לאנימציה, וגם יש הרבה פחות הצלחה מעיבודים אחרונים של אנימציית, יש לדמות של סנדוקאן קסם מיוחד שמשתלב באותן יצירות בעולם הילדים.
למופע יש קונספט פשוט, שמעולם לא מתעמק באמת מחוץ לאזור הנוחות שלו. זה לא דבר רע, כיוון שהסיפור לעולם אינו מנסה להיות משהו יותר מאשר הרפתקה מתרוצצת בין טוב לעומת רע. למעשה, הפשטות הזו היא שמאפשרת לסדרה תחושת יופי. סנדוקאן זה מתגאה בסגנון אנימציה שמזכיר קריקטורות קלאסיות מאמצע סוף שנות ה -80 שילדים שהיום לא ממש מכירים.
המוזיקה של הסדרה משלימה באופן מושלם את הפעולות והרגשות של הסיפור, ומוסיפה מתח לסצינות שמזכירות סרטי פיראטים ישנים.




ללמוד יותר על סנדוקאן -Sandokan

סדרת סנדוקאן משנת 1992 שוחררה מאוחר יותר כסרט אנימציה מרוכז בשם 1995 הנסיכה והפיראטים, נקודת כניסה טובה לצופים המעוניינים לטעום מהתוכנית מבלי להתחייב ל -26 פרקים של חצי שעה. למעשה, יש מעט מאוד הבדל בין הסרט לסדרה, רק הולך להראות כמה חומר מילוי קיים בסרט האחרון, התוכנית בוחרת בסגנון סיפורי אפיזודי ולא בנרטיב סדרתי ראוי. עם זאת, גם זה למעשה משרת את מטרתו, ומאפשר לכותביו ליצור הרפתקאות קצרות רבות ללא תוצאה, הקריאה המושלמת חזרה לרומנים עליהם הם מבוססים.
העניין הוא שבמקום שסנדוקאן נאבק הוא מצליח לפצות על את צופה מקום אחר בלב. לסצנות שלה יש סגנון מצויר להפליא ועיצוב הדמויות מרגיש אותנטי למקור תוך שהוא ייחודי לסדרה.
לקריאה נוספת על סנדוקאן בויקיפדיה

 

1 Comment

  1. לביא
    30/12/2021 @ 10:15

    סדרה זו היא הרבה מעל האחרים, עשויה היטב, כל הפרטים כפי שהם צריכים להיות… איזה סרטים נהדרים

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה