סיפורי אום נום

סיפורי אום נום הם סדרת ילדים קומית על הדמות המצוירת בשם אום נום שהיא מפלצת קטנה וחמודה שסקרנותה מובילה לעיתים קרובות למצבים מצחיקים. סיפורי אום נום נוצרו מתוך כוונה ללמד ולהרחיב את הידע של הילדים ולהציג למעריצים סיפור גדול יותר על דמותם האהובה. כיום לסיפורי אום נום יש מיליונים צפיות ברחבי העולם ופרקים וקהל היעד שלה הוא ילדים בגיל הגן.

[Total: 3 Average: 5]



סיפורי אום נום - הרפתקאות דיגיטאליות

סיפורי אום נום והכלב ים ערמומי

סיפורי אום נום ורוח רפאים קטנה

סיפורי אום נום - תשוקת אבטיח




סיפורי אום נום מבין שצריך למחזר

סיפורי אום נום ואוצר הפנינים

סיפורי אום נום עושה ניסוי מדעי

סיפורי אום נום מכין מתכון מתוק



סיפורי אום נום ומתיחות בית ספר

סיפורי אום נום וצבעי חורף

סיפורי אום נום מחליט שזה הזמן לבשל

סיפורי אום נום והתינוק נום



סיפורי אום נום לצפייה ישירה

סיפורי אום נום הם חינוכיים כי לאורך הסדרה אום נום מגלה דברים שונים ומשונים שיכולים לחדש לכל הילדים דברים שעדיין לא ידעו. לדוגמה הוא מגלה את מכונת הזמן, מסתובב ברחבי העולם, יוצר בלוג וידיאו משלו ואף הופך לגיבור על. ולמרות שהדמות עומדת בפני אתגרים רבים, הוא מצליח להישאר אדיב וקשוב לצרכים של אחרים, ולהביא חברים רבים בדרך. אום נום פונה לקהל כשהילדים מזהים את עצמם במפלצת ירוקה אנרגטית. והורים שמחים שלילדם יש בן זוג מושלם כל כך.



היסטוריה של סיפורי אום נום

בעונה הראשונה, אום נום גר בבית העולמי האמיתי של ילד בשם אוון, שהוא המטפל שלו. במהלך העונה, אום נום מתרחץ באמבטיה הראשונה שלו, מנסה מאכלים שונים, צופה בסרט מפחיד, פוגש את סנטה קלאוס ודברים אחרים.
העונה השנייה, קשת “מסע בזמן”, מהווה קשר לחתוך את החבל: מסע בזמן, ומציגה את אום נום הנוסע בזמן ופוגש את אבותיו בתקופות שונות.
העונה השלישית, קשת “ההרפתקה הבלתי צפויה”, קשורה לחיתוך החבל 2. הפרק יוצא לדרך עם עכבישים שגונבים את הממתק של אום נום. כשאום נום רודף אחריו את הממתק שלו, הוא מסתבך בטעות בכדור פורח העכבישים. הוא נופל, ומתחיל במסע הביתה, פוגש בדרך מפלצות ידידותיות אחרות.
העונה הרביעית, קשת “הקסם”, היא קשר לחתוך את החבל: קסם.
העונה החמישית היא קשת “מסביב לעולם”. זו הקשת הראשונה שלא מרוכזת במשחק, ומציגה את הרפתקאותיו של אום נום ברחבי העולם.
העונה השישית היא קשת “בלוג הווידיאו”. זה מראה אום נום בדרך להיות בלוגר וידאו.
העונה השביעית היא הקשת “Dream Job”, הכוללת את אום נום לנסות כמה עבודות לפי רצונו.




ללמוד יותר על סיפורי אום נום – Om Nom Stories

סיפורי אום נום היא סדרה של נושאים קצרים (כדקה כל אחת) שנעשתה על ידי ZeptoLab כקשר לסדרת משחקי הווידאו הפופולרית Cut the Rope. כפי שהשם מרמז, כוכב הסדרה הוא אום נום, המפלצת הירוקה הקטנה והחמודה ממשחקי Cut the Rope.

הסדרה החלה בפרק פיילוט, שיצא בדצמבר 2011, בו אום נום קופץ מתוך אייפד לעולם האמיתי. לאחר שנתקל בכדור טניס וניסה לאכול אותו (אך מצא אותו פחות טעים), הוא נתקל בשקית מכולת ומחפש בה ממתקים, ולבסוף עולה עם סוכרייה על מקל. כשהוא חופר בתיק, הוא מושך את תשומת ליבו של חתול המשפחה, שרודף אחריו ברחבי הבית. אום נום בורח חזרה לאייפד, נושף פטל על החתול. הנה זה, למי שחשוב לו לצפות.
לקריאה נוספת על משפחת סימפסון בויקיפדיה

2 Comments

  1. אבשלום
    02/01/2022 @ 14:06

    צחקתי המון …סדרה מאוד מוצלחת אהבתי מאוד, ממליץ ממש שווה לראות.

    Reply

  2. שחף
    04/12/2022 @ 22:05

    זאת סדרה טובה עם אנימציה מעולה ואני מקווה שימשיך.

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה