אינויאשה לצפייה ישירה

אינויאשה היא סדרת אנימה שכבשה את העולם. סיפור הסרטים והסדרת אינויאשה מוקדש לדמויות מיוחדות כמו: תלמידת תיכון, חצי שד, נזיר חמדן, שד שועל ומחסלת שדים. הם מנסים למצוא את חלקי התכשיט של ארבעת הנשמות כדי למנוע להגיע לידיים של נוכלים הסדרה. עם ההצלחה הופיעu גם סרטים לילדים לצפייה ישירה שהתבססו על סיפורי אנימה שילדים אוהבים והם משודרים בהצלחה בכל העולם…

[Total: 3 Average: 3.7]






הסיפור של אינויאשה

אינויאשה היא מסוג ההצגות שמעריצים רבים אוהבים ברחבי כדור הארץ. העלילה של אינויאשה עשירה כאשר חלק גדול מהתנועה של הסיפור הוא מאוד שיטתי, שוזר את עצמו בצורה חלקה דרך מצבים שונים שנועדו בעיקר להעמיק את הערכתנו לאינויאשה, לקגומה ולחבריהם. יתרה מכך, למרות אורכה האדיר של הסדרה, ישנם פיתולי עלילה בשפע ששומרים על הנרטיב רענן ומרתק גם לאחר שהבנו את המציאות המדויקת שלו.
עם זאת, ככל שהסדרה מתארכת, פרקי המילוי הופכים נפוצים יותר ומעכבים חלק מהנאת הצפייה. פרקי המילוי תופסים בדרך כלל אחת משלוש נישות: פרקי מפלצת השבוע, פרקי קומדיה ו/או רומנטיקה, או שילוב כלשהו ביניהם. פרקי מפלצת השבוע הם ללא ספק הכי מעצבנים ובקלות הכי מתאימים למספוא בקר. עם זאת, חומר המילוי בעל הנטייה הרומנטית/קומית הוא, בעיני הצנועה, בין חומרי המילוי הזכורים ביותר בכל האנימה. הם עושים עבודה אדירה בלהרחיב את הדמויות הכוכבות (עוד עליהם עוד רגע) ואת מערכות היחסים השונות שלהם, תוך שהם עדיין צוחקים בקול מצחיק.



אינויאשה לצפייה ישירה

קשר עמוק עם הסיפור של אינויאשה קשורות לדמויות הנעלה שלו. כמו רוב יצירותיו של טקאהאשי, לאינויאשה יש נטייה לאפיון מודגש. ואכן, חלק ניכר מהעלילה כאן מוקדש אך ורק לחביב אותנו על צוות השחקנים ולהעמקת הדאגה שלנו אליהם ברמה כמעט אישית. כשאני צופה בתוכנית הזו, אני מרגיש כאב כאשר ליבה של קגומה כואב על החיבה של אינויאשה לקיקיו ושמחה כאשר גם היא וגם אינויאשה מתקרבים זה לזה. יתר על כן, אני מרגיש חזק עם כל אחת ואחת מהדמויות הראשיות האחרות. עם זאת, אחד האנשים הטובים והמסקרנים ביותר הוא אחיו הבכור של אינויאשה, ססומארו, שד-כלב בדם מלא שבתחילה יש לו זלזול עצום לא רק לאחיו חצי השד אלא גם לאנושות כולה. הצמיחה שלו במהלך הסדרה היא איטית אך מעניינת מאוד כאשר הדמות האפלה והמגררת שלו הופכת בהדרגה לקלילה יותר, מה שמקשה לקרוא לו טוב או רע בכל מובן קונבנציונלי.

אהבה ראשונה של אינויאשה 

אינויאשה תכנן לגנוב את התכשיט מקיקיו. המיקו שהופקד לטהר ולהגן עליו. לאחר מספר ניסיונות לא מוצלחים אפילו להתקרב לקיקיו, אינויאשה החלה לפתח כלפיה רגשות רומנטיים עזים, והיא כלפיו. לאחר שאינויאשה הזכירה שהיא הסריחה מריח של דם, קיקיו התחילה לעשות אמבטיות כל יום, ואינויאשה היה מתבונן מרחוק. המפגשים הבאים שלהם מובילים למערכת יחסים קרובה לאחר שאינויאשה הציל את קאדה מהאדונית מרבה רגליים, שתכננה לקחת אותה כבת ערובה כדי לקחת את תכשיט השיקון בחזרה מקיקיו. אינויאשה וקיקיו נפגשו בפגישה לא אלימה בפעם הראשונה לאחר מכן ונפלו במהירות אחד על השני. לאחר מכן, קיקיו הפך להיות אנושי יותר, הפגין יותר רגשות ושיחק עם ילדים בעוד אינויאשה ויתר על המסע שלו אחר תכשיט השיקון, והחליט שלא כדאי לאבד את קיקיו.
הוא גר בכפר זמן מה וסייע לקיקיו בכל פעם שהייתה זקוקה לכך. לאחר שכוחותיו של קיקיו נחלשו מהתאהבות באינויאשה, וכתוצאה מכך קאדה איבדה את עינה הימנית, קיקיו חשבה מה לעשות.
בסופו של דבר, לקיקיו היה רעיון להשתמש בתכשיט כדי להפוך את אינויאשה לאדם מלא, מכיוון שזה יטהר את השיקון נו טאמא וישחרר את קיקיו ממשימת ההגנה עליו. הרעיון לנהל חיים נורמליים יחד משך את שניהם.

לדעת יותר על אינויאשה

אינויאשה נולדה לאשה אנושית בשם איזאיוי, ולמאהב השדים הכלבים שלה, טוגה. כועס על האחווה שלה עם שד, השומר של איזאיו עצמו, טאקמארו, ניקב אותה בחנית ממש בליל ליקוי הירח ללידתה של אינויאשה. לאיזאיי היה מספיק כוח ללדת את אינויאשה לפני שנכנע לפצעי המוות שלה, אם כי היא הוקמה במהרה על ידי חרב הריפוי של טוגה, הטנסייגה. לטוגה, שסובל מפצעים אנושיים מקרב שיא עם ריוקוטדודי, נותר רק מספיק זמן לקרוא לילוד אינויאשה ולהיפרד מבנו התינוק ומאיזאיוי לפני שעודד אותם לברוח. הוא נספה באותו לילה, תוך שהוא מנצל את אחרוני כוחותיו כדי למנוע מטאקמארו לרדוף אחריהם, והשאיר את אינויאשה לגידול על ידי אמו בת התמותה.
ילדותו של אינויאשה הייתה בודדה מאוד, מלבד האינטראקציה שלו עם אמו. בהיותו חניו, אינויאשה התקבל לא על ידי בני אדם ולא על יוקאי. הוא תמיד ייקרא “חצי גזע” על ידי ילדים אחרים. מנודה על ידי כל בני האדם מלבד אמו, הוא היה הרוס כשהיא מתה בעודו צעיר. הוא נשאר רק עם גלימת עכברוש האש שקיבלה מאביו, כמו גם מיכל של אודם (המקבילה לשפתון מודרני), שאותו העניק מאוחר יותר לקיקיו לפני שנאטם לעץ הקדוש.
אינו יכול להשיב מלחמה בילדותו, אינויאשה נאלץ לעתים קרובות להסתתר בכל פעם שנתקל ביוקאי עוין. מצבים כאלה הותירו אותו מתוסכל מחוסר הכוח להגן על עצמו עד שהיה מבוגר. בשל כך, הוא פיתח אישיות עוינת ומתגוננת, והפך מתבודד במיוחד בליל הירח החדש, שבמהלכו איבד את כוחות השדים שלו והפך לבן תמותה בלבד. אינויאשה הזכיר שהוא לא ישן פעם אחת במהלך הירח החדש כדי למנוע את הכרת חולשתו. כאשר שמע על יכולתו של תכשיט השיקון להפוך אפילו חצאי שדים ליוקאי מן המניין, הוא הלך לחפש אותו.

לקריאה נוספת על אינויאשה ויקיפדיה לחץ כאן

6 Comments

  1. vova15
    21/11/2021 @ 23:42

    בפעם הראשונה שהתחלתי לצפות בסרטי אנימה ראיתי פרק מלא של אינויאשה.
    האהובה הראשונה עליי הייתה אינויאשה. מאוד אהבתי את זה.
    אהובה, עכשיו אני אוהב עוד יותר…

    Reply

  2. TITUS
    06/02/2022 @ 18:43

    כן אני אוהב את אינויאשה מאוד אבל יש לי שאלה למה נשמתו של קיקיו התגלגלה מחדש בקאגומה אחרי 50 שנה? ודיו שאלה, לאינויאשה יש יותר מ-167 פרקים נכון? בבקשה אם אתה יודע איך לענות לי
    אבל מספיק שאלות להגיד לי את דעתי על אינויאשה זה הציור היחיד שאהבתי שיש בו הכל וסיפור אהבה ועוד למרות שהוא עד 167 ולא הרג את נאראקו אבל זה לא מפריע לי שראיתי להפך זה גרם לי יותר סקרן.

    Reply

  3. ברנרד
    13/06/2022 @ 21:05

    אני לא יכול יותר! מי שראה את כל סדרת אינויאשה שיגיד לי בקצרה במי אינו בוחר בסופו של דבר. אני מתחנן שתזרוק אותי מהחלון או תתחיל לשתות

    Reply

  4. דיבי
    21/09/2022 @ 00:21

    הסדרה אינויאשה היא בין הסרטים הטובים של אנימה שראיתי.
    יש כאן הכל: אקשן, דרמה, אפקטים, תפאורה.
    אחרי כל פרק של אינויאשה אני באופוריה.
    אני ממליץ על זה לכל אחד

    Reply

  5. שירה
    01/10/2023 @ 21:43

    איך אפשר להיכנס ולצפות בזה אני לא יודעת אני ממש אשמח לקבל תשובה

    Reply

    • movies4kids
      03/10/2023 @ 13:18

      השאלה לא מובנת.
      צריך פשוט להקליק על שם הסרט או על התמונה שלו.

      Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה