סרטים לילדים לצפייה ישירה

טום וג’רי: סרטים מצוירים מומלצים או לא?

טום וג’רי הם הרבה יותר מסרטים מצוירים מצליחים, בהיותם אגדה אמיתית לדורות רבים של ילדים, שצפו בהרפתקאותיהם מאות פעמים, גם אם היו קולות המאשימים את הגיבורים החמודים באלימות יתר. למרות זאת, ילד שלא ראה לפחות פרק אחד מתוך סדרת ההרפתקאות של החתול טום והעכבר ג’רי, לא חי את הילדות שלו. הסדרה של סרטים לילדים טום וג’רי נוצרה על ידי הגאונים וויליאם האנה וג’וזף ברברה (המכונה האנה-ברברה, האחראים להצלחת הסדרה המפורסמת של משפחת פלינסטון). טום וג’רי הם אולי סדרת ילדים של סרטים מצוירים המצליחה ביותר, עם אינספור פרסים ומיליוני מעריצים.




למרות שעלילת הסדרה טום וג’רי היא כמעט אותו דבר הסרטים מאוד מעניינים

העלילה של רוב הפרקים זהה במידה רבה: טום מנסה לתפוס את ג’רי, האחרון תמיד מצליח להימלט, לא בלי שהשניים מקבלים מכות חזקים עם כל מה שנופל לידיים שלהם או הורסים את כל הבית. לא ברור מדוע השניים כל כך שונאים זה את זה, ישנם פרקים שבהם נראה שהם לפחות לזמן מה מבינים זה את זה או לפחות מגיעים לשביתת נשק, כדי לשתף פעולה מול אויב משותף.
בחלק גדול של הסרטים טום וג’רי לא מדברים בכלל, מה שמאפשר לצפות בהם גם אם לא מדובר על סרטים מדובבים או סרטים עם תרגום לעברים.
טום רודף אחרי ג’רי כי זה “התפקיד” שלו בבית, לתפוס עכברים, או כי שניהם רוצים סטייק או עוגה או תשומת הלב של בעל הבית שלהם. טום מצליח רק לעתים רחוקות להביס את ג’רי ואז לא לזמן רב, בעיקר בשל מיומנותו ומיומנותו של ג’רי, שמצליח לסכל את תוכניותיו. לרוב טום נופל קורבן לטיפשותו שלו, נופל במלכודות שנקבעו לג’רי או מופיע כשעיר לעזאזל מול המאסטרים שחזרו מוקדם מדי.



מדוע אומרים שיש יותר מידי אלימות בסדרה טום וג’רי?

פרקי הסדרה טום וג’רי שנויים במחלוקת מכיוון שהגיבורים שלנו משתמשים בגאגים האלימים וההרסניים ביותר שיש באנימציה: טום וג’רי נלחמים באמצעות גרזנים, אקדחים, רובים, דינמיט, רעל, מחבתות, מקלות וכו ‘. בדרך כלל לא טום ולא ג’רי מדברים הרבה, עם מעט מאוד יוצאים מן הכלל, אבל לרוב זה רק צרחות של כאב מטום או צרחות של כעס. הבעות פנים ומחוות תמיד אומרות יותר מ -1000 מילים על הדמויות, הודות לאנימציות יוצאות הדופן שעשו חנה וברברה.
למרות כל זה אני חושבת שמדובר על בסרטים מצוינים, סרטים מומלצים לילדים. כל ילד יכול לצפות בהם בלי חשש שהוא יהיה אלים בגלל שראה אלימות בסרט. הוכחה על כך היא שהנכדים שלי הם ילדים טובים למרות שצפינו ביחד בהמון פרקים מלאים של הסדרה.

פורסם ע”י אריאלה

לחץ כאן לצפייה בפרקים מלאים של הסדרה “טום וג’רי”

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version