סרטים לילדים לצפייה ישירה

5 סרטי ילדים קלאסיים שמומלץ לראות

סרטי ילדים הם חלק בלתי נפרד מקולנוע וטלוויזיה. ישנם סרטים ילדים קלאסיים שיצאו לאקרנים לפני הרבה שנים, סרטים ישנים שעד היום נשארו גם אקטואליים. גם אם סרטים לילדים אלה הופקו לפני הרבה שנים, מאוד מומלץ לצפות בהם עם כל המשפחה. ההורים ישמחו לצפות בהם חדש כי בטוח ראו אותם כאשר היו קטנים והילדים ילמדו דברים חדשים שלא ניתן לראות בסרטי ילדים שלהיום.
לפי דעתי, היום בחלק של סרטי ילדים, נסיכות ונסיכות יכולים להיות מוחלפים בהצלחה בסוגים אחרים של גיבורים וגיבורות מודרניים עם תסריטים מרהיבים, שיכולים להפוך למודל לחיקוי עבורם. אבל עדיין יש סרטי ילדים הממחישים את הרפתקאותיהם של דמויות חזקות ומורכבות המשמשות דוגמה לרצון ואומץ וסיפוריהם יכולים לעורר אצל הילדים לא רק שמחה אלא גם את הביטחון העצמי. חלק מהסרטים הפכו להיות גם סדרות לילדים ששודרו בטלוויזיה.
אם ידוע לך על סרטי ילדים אחרים המספרים את סיפורם של נסיכים ונסיכות פרט לסיפורי אגדות וסיפורי ילדות קלאסיים? ספר לנו את הצעותיך בסעיף ההערות למטה!




1. עליסה בארץ הפלאות

עליסה בארץ הפלאות הוא סרט מצויר של וואלט דיסני משנת 1951 שהופק לפי הספר עם אותו שם. מאז הופיעו עוד גרסאות של אותו סיפור, גם סרטים מצוירים וגם עם שחקני קולנוע אבל סרט זה נשאר ההפקה המפורסמת ביותר בזכות השירים והציורים המיוחדים. גיבורת הסרט, אליס, מגיעה בטעות לעולם קסום, מלא ביצורים פנטסטיים ומיניאטוריים, ומוצבת במצב של החייל הראשי במאבק להצלת ממלכה. לילדים שרואים את עליסה בארץ הפלאות יש את ההזדמנות ללמוד מהסרט הרבה דברים מעניינים על תעוזה, רצון ואופי.
שם הסרט: Alice in Wonderland 1951

 

2. הקוסם מארץ עוץ

הקוסם מארץ עוץ, שיצא לאור בשנת 1939, הוא תסריט לספר בעל אותו השם, שנכתב על ידי ל ‘פרנק באום. בחזית הסיפור של תלמידת בית הספר דורותי גייל, שחולמת על חיים טובים יותר “מעבר לקשת”, מגיעה לארץ עוז הקסומה. יחד עם הגורה שלה, טוטו, היא עוברת הרבה הרפתקאות. הסרט הקוסם מארץ עוץ מראה לילדים דוגמה לרצון ואופי חזק, שיעור חינוכי לכל ילד. סרט מעולה שבטוח לא שייך לקטגוריה סרטים חדשים לילדים אבל חייב לצפות בו.
שם הסרט: The Wizard Of Oz 1939 

 



 

3. אנני

אנני הוא מחזמר קלאסי שיצא בשנת 1982, המדגיש את סיפורה של ילדה יתומה, אך עם אמביציה לאין שיעור. למרות שהוא הישן, הסרט עדיין נהנה מפופולריות בקרב ילדי הדור המודרני. אנני גרה בבית ילדים המנוהל על ידי מנהלת קשוחה מאוד. אחרי הרבה הרפתקאות וניסיונות להימלט מבית היתומים, אנני מאומצת בסופו של דבר על ידי מיליארדר, שמציע לה את מה שתמיד רצתה: משפחה אוהבת. כל מי שאוהב סיפורים לילדים מרגשים חייב לצפות בסרט זה.
שם הסרט: Annie 1982

 



 

4. מרי פופינס

הסרט מרי פופינס הופיע בשנת 1964 ומספר סיפורה של ביביסיטר בעלת כוחות קסומים, בשם מרי פופינס, שסגנונה הלא טיפוסי המשמש בגידול וחינוך ילדיו של בנקאי ידוע ממגנט במהירות את תשומת ליבם של הקטנטנים. הצפייה בסרט היא שמחה לילדים, שנהנים מסצינות קסומות, אך גם לומדים דברים חדשים, עוזרים להם לפתח את דמיונם, את היצירתיות שלהם וללמוד דברים חיוניים על נימוסים טובים.
שם הסרט: Mary Poppins 1964

 



 

5. צלילי המוסיקה

צלילי המוסיקה הוא עוד סרט ישן, מהז’אנר המוזיקלי, שיצא לאקרנים בשנת 1965 והוא בקטגוריה של סרטים מומלצים לילדים לצפייה ישירה . העלילה מספרת את סיפור של מריה, צעירה אוסטרית שגדלה והשכילה במנזר, העוברת בביתו של אלמן להיות הביביסיטר של שבעת ילדיו. למרות העוינות בה היא מתקבלת בתחילה על ידי הילדים והסגנון העריץ שמטיל אביו של הילד בגידול הילדים, הצעירה מצליחה סוף סוף לכבוש את ליבם ולהפוך יחד איתם למשפחה מאושרת.
שם הסרט: The Sound of Music

 

פורסם ע”י אריאלה

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version