הקוסם מארץ עוץ

הקוסם מארץ עוץ הוא הספר שאחריו נעשו סרטים, הצגות, המחזמר וסדרות רבות. דורותי הקוסם מארץ עוץ היא ילדה חמודה וביחד עם החברים שלה הולכים כולם לבקש מהקוסם דברים מיוחדים שחסרים להם. באתר מוצגים פרקים מלאים של סדרת אנימציה המבוססת על ארבעת הספרים המקוריים של הקוסם מארץ עוץ, גם הצגה בעברית וגם הקוסם מארץ עוץ סרט.

[Total: 3 Average: 4.7]






דורותי מארץ עוץ

תכירו את דורותי מארץ עוץ והחברים שלה

הקוסם מארץ עוץ The Wonderful Wizard of Oz הוא הספר הראשון לילדים אשר נכתב בסדרת ספרי עוץ על ידי ל. פרנק באום. הספר הקוסם מארץ עוץ הוא ספר פנטזיה, שיצא לאור בשנת 1900.
הסדרה מספרת את הסיפור המקורי ועוד ההתרחשויות שקרו לאחר עזיבתה של דורותי מארץ עוץ. העלילה מספרת על ילדה יתומה בשם דורותי גייל שגרה עם דודתה אם, הדוד הנרי וכלבה טוטו. באחד הימים, כאשר הדודה אמי והדוד הנרי יוצאים דורותי נשארת לבד בחווה, מתרחשת סופת טורנדו אשר עוקרת את החווה מיסודותיה וכך דורותי וטוטו עפים הרחק לארץ עוץ.



הקוסם מארץ עוץ סרט

דורותי פוגשת בארץ עוץ את המכשפה מארץ עוץ הטובה מן הצפון, שמבשרת לה שביתה נחת ישירות על המכשפה הרעה מן המזרח ומחץ אותה למוות. המכשפה הטובה מן הצפון מסבירה לה שכתוצאה של מותה של המכשפה, דורותי שיחררה את המנצ’קינים מעבדות. לדורותי גם נודע שהאדם היחיד בארץ עוץ שמסוגל להחזירה הביתה הוא הקוסם מארץ עוץ אשר גר בעיר האזמרגד. בנוסף דורותי מקבלת את נעלי הקסם של המכשפה הרעה מן המזרח ויוצאת לדרך. במהלך הסדרה דורותי פגשת את הדחליל מארץ עוץ, את איש הפח מארץ עוץ ואת האריה הפחדן. יחד הם נלחמים במכשולים שונים.




2 Comments

  1. זוהר צ.
    15/08/2020 @ 17:33

    אלה הסרטים המצוירים שכל ילד צריך לגדול איתם, למרבה הצער כיום המציאות היא ילדים אחרים שיכורים מכל השטויות

    Reply

  2. שולמית
    14/06/2021 @ 23:28

    כל הסרטים שראיתי כאן עם הקוסם מארץ עוץ הם מדהימים לחלוטין.
    תודה בשם הבת שלי שעדיין לא יודעת לכתוב.

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה