סרטים לילדים לצפייה ישירה

10 סרטים מומלצים לילדים בשנת 2018

הינה רשימת סרטים מומלצים לילדים בשנת 2018 במיוחד לימים של קורנה כאשר הינכם חייבים להיות הרבה זמן בבית ואינכם יכולים לבלות בחוץ, או פשוט לרגעים שבהם אתם רוצים שעתיים של בריחה מהמציאות….הנה כמה המלצות של סרטים מצוירים, הטובים ביותר בשנת 2018, שחייבים לא להחמיץ!
אגלה לכם שראיתי את הסרטים כמה פעמים ביחד עם הנכדים והנכדות שלי ותאמינו לי שגם לי היה כיף גדול, ובטח לילדים.
כאן בעמוד זה יש רק תיאור קצר של הסרטים וטריילרים. עבור חלק של סרטים מלאים לילדים שנמצאים באתר זה שיש קישור בצבע אדום. צפייה מהנה ועם יש לכם המלצות בנוסף לשלי תכתבו למטה בתגובות.




1. הנסיכה הגנובה

הנסיכה הגנובה הוא סיפורה המקסים של הנסיכה היפה מילה, בת המלך, שהטרובדור החתיך רוסלן מתאהב בה, אך שנחטף על ידי אשף מרושע שרוצה להפוך את האהבה בין השניים לשיקוי קסמים. רוסלן יצטרך להתגבר על כל המכשולים כדי להחזיר את הנסיכה ולהוכיח שאהבה אמיתית יכולה להביס את הקסם.
שם הסרט: The Stolen Princess 2018

 

2. כריסטופר רובין

סרט מקסים של אולפני דיסני עם פו הדב שכל הילדים אוהבים אותו. הדמות המרכזית, כריסטופר רובין, אב ובעלה, מגלה מחדש את הנאות החיים בעזרת פו הדב, חבר ילדותו. סרט הפנטזיה והאנימציה מופק על ידי אולפני וולט דיסני.
שם הסרט: Christopher Robin 2018

 

 

3. משפחת סופר על 2

הסרט ההמשך לסרט האנימציה שזכה באוסקר מפגיש את משפחת פאר, אנשים רגילים לכאורה שהם גיבורי-על בסתר. החבורה בראשות מר אינקרדבל ואשתו, אלסטיגירל, אף על פי שהיא עדיין אסורה מחוץ לחוק, מתאחדת מחדש כדי לספר את הרפתקאותיו של בעל נרגש, עזבה את הבית לטפל בילדים בזמן שאלסטיגירל מצילה את העולם.
שם הסרט: Incredibles 2 2018

 

4. אבא אווזה

אבא אווזה הופק בהפקה משותפת של ארצות הברית – סין. סרט מצויר שמספר את סיפורם של גנגסטר ושני יתומים שמתמודדים עם הסכנות שבעולם סביבם.
שם הסרט: Duck Duck Goose

 



 

5. מאיה הדבורה: משחקי הדבש

החלק השני של הסרט לילדים על מאיה הדבורה עוקב אחר הרפתקאותיהם של מאיה וחברותיה, קריקט פליפ, חיפושית קורט וקרפדת סטינג שחייבים להתחרות במשחקי הדבש כדי לנסות להציל את הג’לי המלכותי של המלכה.
שם הסרט: Maya the Bee: The Honey Games 2018

 

6. כוח הטיטאנים

כוח הטיטאנים מספר את סיפורם של נערים צעירים חסרי פחד הנלחמים ברוע בעזרת כוחות על טבעיים, האנימציה מציגה קולות של שחקני קולנוע מפורסמים כמו ניקולס קייג ‘, קריסטין בל וג’ימי קימל.
שם הסרט: Teen Titans Go! 2018

 

7. מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה

הדמויות האהובות של סדרת ילדים הקודמת חוזרות למסך לחופשה בלתי נשכחת על ספינת תענוגות, שם הרוזן דרקולה מתאהב בצאצא של צייד המפלצות ואן הלסינג … מצבים מצחיקים ורגעים נוגעים ללב הופכים את החלק השלישי לאנימציה זו סרט שנראה בקולנוע הקיץ.
שם הסרט: Hotel Transylvania 3: Summer Vacation

 



 

8. פיטר הארנב

פיטר הארנב הוא סרט אנימציה המבוסס על סיפורי הדמות באותו שם, שנוצר על ידי ביאטריקס פוטר. הסרט זכה להצלחה גם בקופות וגם אצל המבקרים, ולכן המפיקים כבר מכינים סרט המשך בקרוב.
פיטר הארנב לצפייה ישירה מדובב לעברית
שם הסרט: Peter Rabbit – 2018

 

9. בלגן בממלכה

בין סרטי מצוירים לילדים, בלגן בממלכה הוא מחזמר מונפש תלת ממדי מפגיש קולות מפורסמים, כמו אלה של דמי לובאטו האהובה, סיה או אבריל לאבין. הסרט בוחן את סיפורן הבלתי מסופר של שלוש נסיכות (סינדרלה, שלגיה והיפהפייה הנרדמת) שמגלות שהן מאורסות לאותו אדם: מקסים.
שם הסרט: Charming 2018

 




 

10. פנג הלבן

התסריט של סרט אנימציה פנג הלבן נעשה כמו סרטי ילדים רבים אחרים אחרי ע”פי סיפור לילדים שכתב לפני יותר ממא שנה הסופר המפורסם, ג’ק לונדון. חשוב לכל ילד, בכל גיל, לצפות בסרט חינוכי זה כי מדובר על תסריט מרגש ונחינוכי.
שם הסרט: White Fang 2018

 

פורסם ע”י אריאלה

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version