סרטים לילדים לצפייה ישירה

קנגן אשורה

קנגן אשורה היא סדרת אנימה אנימה מקורית שנעשתה עבור נטפליקס המבוססת על קומיקס המנגה קנגאן אשורה. מאז תקופות האדו של יפן, קיימות זירות גלדיאטורים באזורים מסוימים. בזירות אלה, בעלי עסקים וסוחרים עשירים שוכרים גלדיאטורים כדי להילחם בקרב לא חמוש שבו המנצח לוקח הכל. טוקיטה אומה, המכונה “אשורה”, מצטרף לזירות הללו והורס את יריביו. היכולת המרהיבה שלו למחוץ את אויביו מושכת את תשומת לבם של בעלי העסקים הגדולים.

קנגן אשורה חובה לכל מי שאוהב אנימה או אומנויות לחימה כי כאן מדובר על טורנירים מחתרתיים ולוחמים בלתי מנוצחים לכאורה. הגיבור הראשי הוא אשורה, הלוחם הבלתי מנוצח הטיפוסי שמשתעשע עם לוחמים אחרים כי הוא יודע שאין להם סיכוי, או כך אנחנו מובילים לחשוב. זה עד שהוא נכנס לטורניר קנגאן המלא בלוחמים בלתי מנוצחים לחלוטין מכל העולם, רובם מעולם לא טעמו תבוסה.
לכל לוחם יש סיפור קטן על הרקע שלו, הניסיון שלו ואיך הם הפכו להיות כל כך מוכשרים באמנות שלהם. כל אחד יכול להיות גיבור בלתי ניתן לגעת בתוכניות האנימה שלו, אבל כאן כולם מתמודדים אחד מול השני.
ברגע שהטורניר מתחיל, כל ארגון מציג את הלוחם שלו. כל אחד התאמן בדיסציפלינה אחרת ולגמרי בלתי מנוצח בדרכו שלו. אין כוחות על או יורים בכדורים/כוחות קסם. המופע מנסה לייצג את כישוריו של כל לוחם בצורה מציאותית עם טכניקות וניסיון או סוג של כוח פנימי מיסטי. יש לנו מתאגרפים, מתאבקים, אמני לחימה מעורבים, מומחי הגשה, קיקבוקסרים, בחורים ענקיים עם כוח גס והחבר’ה עם אומנויות לחימה מיסטיות שאף אחד לא ראה בעבר. הטכניקות שיש לכל לוחם הן ליגות לפני דברים מהחיים האמיתיים ולגמרי לא מציאותיות כמו היכולת של לוחם אחד שהקשיח את האצבעות שלו עד כדי כך שהם יכולים לחתוך כמו סכיני גילוח. אבל קדימה, זו אנימה, שרוצה לראות 5 סיבובים של שני בחורים שוכבים אחד על השני באוקטגון.

שם הסדרה: Kengan Ashura – 2019

קנגן אשורה לצפייה ישירה בחינם, ללא תרגום לעברית, הסרטים דוברים אנגלית.



איך להגדיר כתוביות בעברית או בכל שפה אחרת

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

[Total: 1 Average: 5]

 

Exit mobile version