סרטים לילדים לצפייה ישירה

צייד הערפדים ד’

צייד הערפדים הוא סרט אנימה על הערפדים ומתרחש בעתיד הרחוק כאשר הערפדים בשלטון, ובלילה הם בלתי מנוצחים. אבל לא כולם מודיעים שגזע של הערפדים הוא על סף הכחדה. ציידי הערפדים תורמים לכך רבות, שמשלמים בסכומי עתק כדי להיפטר מהיצורים הלא רצויים בחברה האנושית.

ד’ הוא צייד ערפדים יוצא דופן: קודם כל, הוא דאנפיל – שם שניתן למי שהם רק חצי ערפדים. בגלל זה, כל חייו הוא התמודד עם בדידות, לא התקבל לחיות בין אנשים שלא בטחו בו, ולא היותו ערפד אמיתי. הדרך היחידה לצאת, כך נראה, הייתה להשיג דריסת רגל בחברה האנושית כצייד ערפדים. הוא נקרא למצוא ולהחזיר את שרלוט, שנחטפה מבית משפחתה על ידי ערפד ידוע מאיר לינק. אבל ד’ לא ציפה שאחרים יישלחו לאותה משימה כמוהו, ומפורסמים באותה מידה בקרב הציידים. ואחרי הדייט הראשון עם שרלוט ומאיר, ד’ לא בטוחה שדבריו של אביה היו נכונים…

שם הסרט: Vampire Hunter D: Bloodlust – 2000
צייד הערפדים ד’ לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא ללא תרגום לעברית, יש כתוביות ודובר אנגלית.



[Total: 1 Average: 4]



הביקורת שלאביב לסרט צייד הערפדים ד’

צייד הערפדים ד’ היה סרט אנימה עם הערפדים הראשון שראיתי, וכמובן שהושפעתי מאוד מהסרט הזה. ד’ הוא רק חצי ערפד, אבל זה לא אומר שאין לו כוחות מעניינים. כמו הטפיל שבידו, שיכול לעשות דברים שונים, החשוב שבהם הוא היכולת לראות את העקבות ולספר בני כמה הם 🙂 ריינג’ר, מה עוד… שלא לדבר על אישיותו המסתורי (לא ידוע איך זה הגיע ל-ד’, אבל ההסבר כנראה מופיע בסרט הראשון), האישיות שגורמת לסרט למלח ולפלפל ברגעים מסוימים.
נראה שהדבר הכי טוב בערפדים לא נגע, מה ששימח אותי -> אני אף פעם לא מזדקן, והם נצחיים. נראה שלא משנה אם הם נהרגו איכשהו, הנשמה שלהם עדיין נשארת איפשהו ויכולה להתבטא.
יש בין מאיר ושרלוט סיפור אהבה, שנוגד את גבולות הבלתי אפשרי. בעבר היו יחסי ערפד-גבר כאלה, ו-ד’ הוא תוצאה של אחד מהם. עם זאת, לאהבה כזו אין סיכוי לשרוד בגלל הפיתוי שבסופו של דבר השתלט על הערפד. עם זאת, הדמויות סומכות זו על זו, ואי אפשר לדעת לאן הן יגיעו …
שרלוט היא כמו נסיכה קטנה, והסיפור דומה למיתוס *מעופף* שלנו שנכנס לבתים של אנשים בלילה.

מאיר הוא לא ערפד רגיל, כך נראה, אבל הוא קצת אריסטוקרטי, אם יש דבר כזה בעולמם. חוץ ממנו, לא ראיתי ערפדים אחרים מלבד ברברו, אבל זה היה מעניין לראות פרילנסרים אחרים שם בחוץ שבסופו של דבר ייקחו את הצד של ד’ בכל הסיפור.
ציינתי שלגרפיקה יש את סגנון הציור הישן הזה. ראיתי, מתוך סקרנות, כמה רישומי קונספט ארט לסרט, והם לא נראו מאוד אסתטיים. עם זאת, הסרט יצא מצוין, והיו הרבה רגעים שהתרשמתי מהגרפיקה.
קודם כל, העולם שמסביב נקבע בעתיד הרחוק, אבל נראה שאין התקדמות טכנולוגית, אלא להיפך… הדברים הידרדרו יותר ויותר, עד עכשיו יש רק חורבות של ערים למשל. ניתן לראות צלחות לווין, תחנות למיצוי נפט, קונסטרוקציות אבן מותקפות על ידי גפנים ועוד ועוד. הם לא בלוקים של דירות, כמו שכולם מצפים: P, אבל יש טירות וערים. זה סוג של יקום שלאחר המלחמה, והסצנות מאוד מרשימות.
הדמויות מצוירות היטב, במיוחד ל-ד’. לערפדים יש עור כחול כאן, ו-ד’ נמצא איפשהו בינם לבין בני האדם. הוא לבוש לגמרי בשחור, כאילו כדי להדגיש את האופי המיוחד שלו, אבל גם את הבדידות שלו, ותמונת הרוכב בגלימה שחורה חוצה בכוחות עצמו את המדבר היא באמת משהו מיוחד. ממה שראיתי, פניו של ד’ די חסרי הבעה, אבל המבט שלו הוא אלף מילים, כמו שאומרים: פ’.



דמות נוספת שאהבתי איך שהוא מצויר היא הבוס של שכירי החרב, במיוחד בגלל הסיגר והקשת המיני שאיתה הוא יכול לירות 50 חצים בכל פעם… יש אפקטים מיוחדים, אבל בכמות קטנה יותר, ו בדרך כלל הם מופיעים רק בסצנות קרב. אהבתי את מגדל המראה של מאיר, את הופעות הרפאים של גרוב ואת קרבות מאיר – ד’. אמנם, הדרך בה נשלפת החרב של ד’ מוזרה מעט – החרב למעשה מעוקלת, ודקה וארוכה מאוד, אבל יש לה נדן ישר… והידית פרופורציונלית לאורכה. גם אם זה מוזר, זה נראה די טוב לדעתי 🙂 שלא לדבר על האקדח של ליילה, בגודל של 6 קנה, עם 4 ברגים שם שתפקידם לא ידוע: פ’ עיצוב נחמד.
חלק מהסצנות מפורטות יותר מהרגיל, וקחו כדוגמה את חנות התיקונים של סנטה קלאוס בעיר (כן, מצאתי את סנטה קלאוס נחמד מאוד, במיוחד בסצנה כשהוא משקף את המכונה שעליה עבד בעדשות הכתומות של המשקפיים שלו).
מדי פעם תראו גם כמה אפקטים של תאורה אלקטרונית מתצוגות של אופנועים שכיר, וטשטוש תנועה מופיע בסצנות טיפוסיות עם עשרות חצים שעפים ופוגעים ב-3 בראש של זומבי, או בסצנה כשהטבעת מתגלגלת על שיש. ולערפדים בברברו יש יותר מכוחות מעניינים, אבל אני לא רוצה לקלקל לך את ההפתעה: פ’.
לסיכום, אם אתם רוצים לראות סרט אנימה על ערפדים, אז זה הסרט שכדאי לכם להתחיל עם צייד הערפדים ד’.
אני מעניק 4 כוכבים מתוך 5 ומי שלא מסכים שיכתוב מה שהוא חושב בהערות

Exit mobile version