סרטים לילדים לצפייה ישירה

צורתו של קול

צורתו של קול הוא סרט אנימה מרגש שמלמד את בני הנוער לכבד את הילדים אחרים גם אם הם שונים. אישידה שויה מכה ילדה עם אוטיזם, נישמייה שוקו, וזה גורם להעברה לבית ספר אחר. הוא סובל מסיבה זו, והטעות שלו מסמנת אותו עמוקות, בבית הספר שבו הוא הולך עכשיו הוא נדחק לשוליים, אבל הוא רוצה לתקן את הדברים.

בתיכון, שויה עדיין מושפע מהטעויות שלו. כשהוא מתחרט על מעשיו הקודמים, הוא יוצא למסע של גאולה: לפגוש שוב את שוקו ולהתנצל. סיפור המפגש המחודש של שויה עם שוקו והניסיונות הכנים שלו לגאול את עצמו, כל זאת בזמן שהוא רדוף כל הזמן על ידי צללי עברו.

שם הסרט: A Silent Voice – 2016 או Koe no katachi
צורתו של קול לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא עם תרגום לעברית



[Total: 4 Average: 4.3]



הביקורת של תמי לסרט צורתו של קול

קראתי את גרסת המנגה של צורתו של קול לפני כמה שנים אינספור פעמים ובכיתי בכל פעם, למרות שידעתי במה מדובר. אבל האנימה קצת מאכזבת, היא לא עולה לרמה של המקור, גם אם האיכות/תמונה האמנותית הרבה יותר יפה מאשר במנגה. למרות שזה לוקח שעתיים, יש יותר מדי פערים באנימה וזה נראה קצת חסר טעם במקומות מסוימים, אין סדר, אין תשובות, אין מספיק אינטראקציה בין הדמויות הראשיות, אבל לא בין המשניות, לפעמים נדמה שהם הופיעו משום מקום ללא הסבר.

למשל הבחור הג’ינג’י, החברות בין אואנו לסהרה). במנגה מוצאים את כל התשובות, לכל הדמויות יש מטרה, יש להן סיפור, במיוחד חברה של אישידה עם שיער מתולתל (אבל גם הבחור עם שיער אדום, והסהרה, אפילו מריה). נראה שהסרט מתמקד יותר בסיפור של יוזורו… אני מבין שצריך לחתוך חלקים מהמנגה אבל הם חותכים חלקים חשובים, הייתי מעדיף לחתוך את החלקים עם Ueno, זה לא תורם כלום אבל מעורר עצבים ו מקלקל את האווירה ואת מהלך הדברים. הייתי מוכן לבכות אבל לא בכיתי כי דעתי הוסחה על ידי חסרונות, על ידי חורים בעלילה. בכל מקרה, זו אנימציה יפה בלי SF, בלי יותר מדי קלישאות, אבל אני חושב שהיה הרבה יותר טוב אם היא תכבד יותר את המנגה.

Exit mobile version