סרטים לילדים לצפייה ישירה

פיטר ראביט הסרט המלא מדובב

פיטר ראביט הוא עיבוד המסך הגדול לסיפור הקלאסי של ביאטריקס פוטר על ארנבון שובב שמנסה להתגנב לגן הירק של האיכר. הסרט מתחיל הציפורים החמודות שרות בעליזות, וממשיך בהצגת הגיבור האמיתי של הסיפור, ארנבת בגיל העשרה בשם פיטר, קצת זועף, מתואר בצורה ריאליסטית.




הקרב בגן הירק בין פיטר הארנב למר תומאס מקגרגור הוא העיקר של עליילת הסיפור. פיטר ראביט הוא ארנב שלא יכול שלא להתגנב לגינת הירק כדי לגנוב פירות וירקות עבור משפחתו, ואומץ לבו מכניס אותו לא לפעמים למצבים קשים. פיטר מנועה מלהיכנס לגן של מקגרגור מכיוון שאביו ביצע את הפזיזות הזו וסיים בפשטידת בשר. אבל הוא לא מקשיב. הצופים הקטנים של הסרט יבינו שיש השלכות על מעשינו ולהתנצל ולהודות באשמתכם זה אחד הדברים המשחררים. אולי לרגל הסרט הזה, ההורים ישוחחו עם ילדיהם על הטעות בהצבת תוויות. בסרט הזה, לא השועל, אלא הארנב הוא הדמות הערמומית שמשאיר בלגן במקום שהוא עובר.
בנוסף לארנבות נמצאת ביאה החיבה, חובבת בעלי חיים גדולה, שכנתו של מקגרגור. עד מהרה הקרב על השליטה בגן בין פיטר למגרגור הופך למאבק על חיבתה של ביה המוארת. הארנב משולש מפלופסי, מגמולי וזנב כותנה, עם המחלוקת הנצחית שלהם לגבי מי הכי גדול, היא השלישייה שמביאה את החיוך של הסיפור. בן הדוד בנג’מין באני הוא הקול של התבונה של פיטר, השועל הוא הדמות המטופשת בסיפור, הקיפוד הוא הוותיק הגן שיעשה הכל למנה של חמאת בוטנים והחזרזיר הנצחי בדיאטה.

שם הסרט: Peter Rabbit 2018
פיטר ראביט הסרט המלא מדובב לצפייה ישירה בחינם



[Total: 2 Average: 5]



Exit mobile version