סרטים לילדים לצפייה ישירה

12 סרטי ילדים הכי מצחיקים עם חיות מדברות

מתברר שרוב סרטי ילדים משתמשים בדמויות של בעלי חיים שגם מדברים. זה נהוג לא רק עם מדובר על סרטים מצוירים אלא גם בסרטים עם שחקני קולנוע אמיתים לפעמים משלבים דמויות של בעלי חיים. אני אישית חושבת שטוב יותר לראות סרטים או של סדרות ילדים עם החיות. באמצעות דמויות שונות, החל מעכברים, פילים, חתולים ציפורים וכדומה הילדים מקבלים מסרים חינוכיים שאולי חזקים יותר בגלל שבאים מדמויות חמודות שמדברות, רוקדות ושרות.
בהמשך ארגנתי רשימה של סרטים וגם סדרות לילדים היפים ביותר עם חיות מדברות שתוכלו לצפות בהם עם כל המשפחה. אלה הפקות מצחיקות שימלאו אתכם באנרגיה ובמצב רוח טוב. אני חייבת להתוודות שלמרות שאני כבר סבתא, ראיתי את כל הסרטים ולפעמים כמה פעמים ביחד עם הנכדות והנכדים שלי.




1. שרק השלישי

סרט מציור מגניב בו תוכלו לעקוב אחר סיפורם של ארבעה חברים: ינשוף שרק, פיונה, החמור והחתול חסר הנעליים. כשאביה של פיונה נפטר, שרק הוא זה שצריך ללכת בעקבות כס המלוכה שלה, אך הוא בורח מאחריות ולא רוצה להשתלט עליו. הארבעה יצאו לדרך בחיפוש אחר מועמד מתאים לכיבוש כס המלוכה.

לחץ כאן לצפייה בסרט “שרק השלישי”

2. מוצאים את נמו

מוצאים את נמו הוא בין סרטי ילדים המפורסמים ביותר עם חיות מדברות. הסרט מראה לכם את ההרפתקה התת מימית המצחיקה ביותר של שני דגים: מרלין ובנו נמו. לאחר שונית המחסום הגדולה, השניים מופרדים, ונמו נלקח מהאוקיינוס ​​ומגיע לאקווריום של רופא שיניים בנמל סידני. אביו יוצא להרפתקה אמיתית למצוא את בנו. 

לחץ כאן לצפייה בסרט “מוצאים את נמו”



3. מדגסקר

זהו הסרט הראשון בסדרת ההפקות המצליחות בהן תוכלו לצפות בהרפתקאותיהם של בעלי חיים שנמלטו מגן החיות, כלומר האריה אלכס, הזברה מרטי, ההיפופוטם גלוריה, הג’ירפה מלמן וחבריהם למור. הם רוצים לנסוע לארצות הברית, אך בטעות הם מגיעים לאפריקה, שם הם פוגשים את משפחתו של האריה אלכס. ההרפתקה רק מתחילה. אני ממליצה לצפות בסר בשפה המקורים כי סרטים באנגלית לילדים נשמעים טוב יותר.

 

4. רטטוי

אחד מסרטי החיות המדברים המצחיקים ביותר, בהשתתפות רמי, עכבר צעיר שרוצה להיות מאסטר שף. הוא מוכן להתמודד עם כל האתגרים, אפילו המכשולים שמשפחתו מציבה בדרכו. מה שגורם לו להאמין יותר ויותר בחלומו הוא העובדה שהוא גר בביוב של מסעדה מדורגת במיוחד, ומשם הוא מרגיש שהוא הרבה יותר קרוב לניצחון.

 

5. אלווין והצ’יפמאנקס

אלווין והצ’יפמאנקס הפכו לתופעה עולמית. זהו אחד הסרטים הנצפים ביותר עם חיות מדברות, ובחזית נמצאים הסנאים אלווין, סיימון ותיאודור. הם מגיעים לביתו של המלחין דייב סביליה, ומכאן מתחילה ההרפתקה. נראה כי הסנאים הורסים את ביתו, אך זה גם גורם לכאוס אמיתי בקריירה שלו, שעד לא מזמן היה שקט ורציני מאוד.

לחץ כאן לצפייה בפרקים מלאים של הסדרה “אלווין והצ’יפמאנקס”



6. עידן הקרח

אחד הסרטים הנצפים ביותר עם חיות מדברות, העוקב אחר המרדף המוחלט של סקרט, אחרי הבלוט המיוחל. זו קומדיית אנימציה שתגרום לך להרגיש טוב ושישאיר אותך במתח לגלות את התוצאה: האם היא תופסת את הבלוט בסופו של דבר או לא? הופקו כמה סרטים עם אותן דומויות והם הפכו כמו סדרת נוער כי לא רק ילדים אוהבים עידן הקרח.

לחץ כאן לצפייה בסרטים של הסדרה “עידן הקרח”

7. הדוב פדינגטון

הדוב פדינגטון הוא אבין סרטים לילדים שהכי אהבתי כי הוא מתאר מצבים שבטוח קורים בכל יום לאנשים. סרט משפחתי אידיאלי לצפייה ישירה. עקבו אחר סיפורו של דוב חמוד, שמגיע מהיער הפרואני הרחוק בלונדון, כדי למצוא בית.

 

8. כלבים נגד חתולים

סרט מצחיק, לכל המשפחה, המתמקד באחת המלחמות העתיקות ביותר על פני כדור הארץ: זו שבין כלבים לחתולים. כעת, הסכסוך מועבר לשלב אחר: זה של ריגול וטכנולוגיה עילית. אגיד לכם את האמת כי יש לי 2 כלבים ו-8 חתולים: הם מסתדרים מאוד יפה ביניהם.

 



9. תראו מי מדבר

סרט ישן יותר על משפחה מיוחדת – אם שאיבדה את עבודתה ואב טייס שרק התחיל עבודה חדשה. יש להם שני כלבים: סלעים, כלב משוטט שנלקח ממקלט לכלבים, ודפנה, גור פודל מפונק במיוחד. אם בהתחלה הם לא יכולים לעמוד בשום מצב, שני בעלי החיים מגלים בדרך כי המטרה המשותפת שלהם, לשמור על משפחתם יחד, מספיקה בכדי להתגבר על ההבדלים הללו.

 

10. ד”ר דוליטל

אדי מרפי הוא ד”ר דוליטל, וטרינר בעל יכולת ייחודית: הוא יכול לדבר עם בעלי חיים ולהבין מה הם חושבים. לרוע מזלו, הידיעה על “מעצמת העל” שלו מתפשטת במהירות בעולם החי, וד”ר דוליטל מוצא את עצמו פלש ​​על ידי משרד בעלי חיים שרוצה ייעוץ רפואי. כנראה שכאן יהיה צורך בתרגום כי יש סרטים לילדים בעברית שטוב יותר לראות אותם כתוביות מאשר מדובבים.

 

11. מלך האריות

הפעולה של הסרט מתרחשת במקום בדיוני באפריקה, שם האריה הוא השליט האמיתי של כל בעלי החיים. רפיקי, שאמאן מהאזור, מציג את סימבה, התינוק הרך הנולד של המלך מופאסה והמלכה סאראבי במהלך התכנסות של בעלי חיים. אחיו הצעיר של מופאסה מבין שהוא אולי כבר לא יורש העצר, ולכן הוא מתכנן תוכנית שטנית להרוג את האפרוח מסימבה, אלא גם את מופאסה. הרפתקה אמיתית מתחילה עכשיו!

לחץ כאן לצפייה בסרט המלא “מלך האריות”

12. חברים על הכוונת

סרט לילדים שנמצא בראש הסרטים הטובים ביותר עם חיות מדברות ובהן תוכלו לראות את בוג, דוב גריזלי עם תכונות קצת שונים והגע שלו, פוגש את אליוט, אייל מאוד מדבר והם יוצאים להרפתקאות.

לחץ כאן לצפייה בסרט המלא “חברים על הכוונת”

פורסם ע”י אריאלה

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version