סרטים לילדים לצפייה ישירה

10 סרטים לילדים מומלצים עם חתולים

אם אתם אוהבים חתולים או סתם רוצים לראות סרטים לילדים בהם הגיבורים הם חתולים הכנתי לכם רשימה של סרטים או סדרות לילדים מומלצות עם חתולים. בחלק גדול של סרטים מצוירים יש דמויות של בעלתי חיים ובלא מאת יש בתפקידים הראשים חתולים. מי שאין לא חתולים בבית ורק שמע סטיגמות תדמיתיות על החתולים לא בטוח שיודע שמדובר על חיה אינטליגנטית במיוחד ומפיקי הסרטים לא בחרו במקרה חתולים עבור סרטם מצוירים ולא רק.
אני אישית אוהבת מאוד חתולים ויש לי לא מאת בבית. אני תמיד שמחה לראות סרטים לצפייה ישירה עם חתולים. אם רוצים להמליץ על סרטים עם חתולים נוספים הנכם מוזמנים לכתוב בהערות, בתחתית העמוד ואני אנסה לעלות את הסרטים שהמלצתם.




 

1. חתול בפריז

דינו הוא חתול עם חיים כפולים. במהלך היום הוא חיית המחמד של זואי, ילדה קטנה שאמה, ג’ין, היא שוטרת, ובלילה היא עובדת עם גנב, אבל שיש לה לב גדול. מה קורה כשיום אחד דינו מביא לזואי צמיד שבן זוגה של ז’אן מגלה נגנב.

 

2. חתולים בצמרת

סרט מצויר של דיסני ללא ספק אחד מסרטי החתולים הפופולריים ביותר בכל הזמנים. בסיפור הסרט נמצאים בחזית כמה חתולים פריזאיים, שלמרבה הצער בסופו של דבר הם ננטשים על ידי בעליהם, כי הוא מת, והם הופכים ליורשי המזל כולו. ומכיוון שלא כולם מרוצים מהרצון שנשאר, אפילו משרת הבית מחליט להיפטר מהחתולים האצולה ולהשאיר אותם במדבר.

 



 

3. גארפילד

אחד הסרטים הנצפים ביותר עם חתולים מי לא שמע על החתול הסובל מעודף משקל גארפילד לפחות פעם אחת? זה לא סרט מצויר, גם אם החתול הוא אנימציה, אבל מדובר בהפקה מצחיקה ומעניינת ביותר. תוכלו לעקוב אחר סיפורם של ג’ון וחתולו גארפילד. שונה לחלוטין מחתולים אחרים, גארפילד הוא מלך הבית, הוא ג’ינג’י, שובב ונלהב מאוד מלזניה. ובכן, הכל משתנה בחייו של גארפילד כאשר אדונו הולך לווטרינר ומתאהב ברופא. כך מופיע קולגה חדש בחייו של גארפילד, כלומר הכלב אודי.

 

4. פריז העליזה

פריז העליזה הוא סרט מצויר בו תצפו בהרפתקאות שעובר החתול מיווסטה, דרך פריז האלגנטית והפורחת. החתול נאלץ להימנע מחתול ערמומי, מיווריס, ומכאן מתחילה הרפתקה שלמה. כמובן שהחתלתול לא מצליח להימנע מהחתול הרע לבדו, אלא בעזרת החבר שלה והשני שלו.

 

5. הרפתקאותיהם של מילוא ואוטיס

סרט הרפתקאות בו תוכלו לצפות גם בחתולים וגם בכלבים, כי בחזית יש עותק של כל גזע. באופן ספציפי, תלך בעקבות מילו, חתול אדום שיער, ואוטיס, פאג. שניהם מתעוררים הרחק מהבית ועושים כמיטב יכולתם לחזור. אין צורך של סרט עם תרגום לעברית כי הגיבורים של הסרט לא מדברים. עד שיצליחו לחזור הם עוברים הרבה יותר ויותר הרפתקאות מעניינות. כיף לראות סרט

 



 

6. החתול של שרק

סרט קומדיה יפה במיוחד שהוא בהחלט מתאים לצפייה לכל המשפחה. הסרט יגרום לך להרגיש טוב. חתול חכם שיש לו רק חלום אחד: לשים את ידה על השעועית המכושפת, משם להנביט זרד, שייקח אותו לגן עדן, שם ימצא את האווז עם ביצי הזהב.

 

7. חתול תעלול

זה נראה כמו יום רגיל ושום דבר מיוחד לא יכול לקרות. שני אחים נותרים בבית עם מטפלת מנומנמת בזמן שאמם בעבודה. שום דבר מיוחד, במיוחד מכיוון שבחוץ יורד גשם כבד. אבל, מאווירה משעממת, הכל משתנה כשחתול בגובה 1.8 מטרים מופיע ליד החלון עם כובע ענק על ראשה ועניבה מצחיקה. כאן מתחיל הכיף, אז היום המשעמם כבר נשכח.

 



 

8. טום וג’רי

אין ספק שגם ההורים מכירים את טום וג’רי והאלליות שלהם. החתול של סדרת ילדים זו הוא בין החתולים הוותיקים ביותר בקולנוע. הופקו המון פרקים וגם סרטים לצפייה ישירה עם שני הגיבורים של הסדרה וילדים מסביב לעולם נהנו ונהנים עד היום מהרפתקאות של החתול שנראה טיפש ותמיד קורים לו את הדברים הכי נוראים.

 

9. פליקס החתול

החתול פליקס בטוח הוא החתול התיק ביותר כי הוא הופיע באקרנים כאשר הסרטים היו עדיין אילמים. למרות שהיום כאשר מסתכלים לסרטים הישנים הלה נראים לא ממש טוב עבור הילדים של היום אבל חשוב לדעת שבזמנו הם היו פופולריים בכל העולם.

 

10. החתול במגפיים

ללא ספק האגדה היא מוכרת בכל העולם, קודם כל כי כל מי שיודע סיפורי ילדים, בטוח סיפר גם את ההרפתקאות של החתול במגפיים. במשך השנים יצאו לאקרנים סרטים מצוירים שהופקו עם ווריאציות שונות של אותו סיפור. הסיפור המקורי מספר את סיפוריו של איש עני שיש לו חתול. בזכותו האיש מתעשר כי החתול מצליח לעשות טריקים שונים.

 

פורסם ע”י אריאלה

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version