סרטים לילדים לצפייה ישירה

ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש

בסרט החדש, ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש, מיילס חובר לגוון סטייסי, נזרק ברב-הפסוקים, ומגלה צוות שלם של ספיידרמן, מפיטר פארקר ומיגל אוהרה ועד ספיידר-וומן וספיידר-פאנק. אבל האתגרים גם עולים על הציפיות שלהם: עכשיו הם מתמודדים עם נבל חזק יותר מכל דבר שהם נתקלו בהם.




אבל מעבר לדמיון והשוני עם שאר ספיידרמן, מיילס חייב להגדיר מחדש את תפקידו כגיבור עירוני ולמצוא את הדרך שלו להציל את הקרובים אליו. למרות שהוא רק נער, הוא מסתכן בשינוי חייהם של כולם ברב-יקום לנצח. כל אחד יכול ללבוש מסכה, אבל לא כל אחד שם את חייו על הקו לטובת אחרים. וארכיטיפ הגיבור קיים בכל התרבויות – על אחת כמה וכמה כדי להבין עד כמה אנחנו באמת דומים למרות השוני בינינו.

שם הסרט: Spider-Man: Across the Spider-Verse – 2023
ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא לא נמצא ביטיוב



[Total: 1 Average: 5]



ראיתי את הסרט ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש וזאת דעתי

אתחיל בזה שאני מאוד אוהב סרטים עם גיבוי העל ובמיוחד עם ספיידרמן. אני זוכר שלפני כמה שנים האנימציה הראשונה שאינה של דיסני/פיקסאר וזכתה בפרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר ב-2018. עכשיו אנו פוגשים את מיילס מוראלס שוב. הילד עושה את מה שהוא עושה הכי טוב: הוא נלחם בנבלים בשכונה ובקרוב אויב אדיר יזניק אותו שוב דרך הרב-יקום.
לאורך מסעו, מיילס מטייל ברב-יקום וחוקר ממדים שונים, שלכל אחד היבט וחוקים משלו. יש לנו ספיידרמן מעולם הלגו, אחד מממד בהשראת העיר ההודית מומבאי, וכמובן גוון סטייסי, ג’סיקה דרו, פיטר בי פרקר ומיגל או’הרה, שהן גרסאות של הדמות במידותיהן. כולם יצטרכו לחבור נגד הכתם, אנטגוניסט שיש לו את הכוח לעבור דרך הרב-יקום מבלי להזדקק למכשירים הטרנס-ממדיים השימושיים שעוזרים לגיבורים לאתר אותו.
ההמשך משחק בצורה המצאתית עם מרחב וכיוונים, כך שלפעמים צריך הרבה תשומת לב כדי להבחין בחלק העליון מלמטה, וכל ה”כאוס” הוויזואלי הזה מסונכרן במלואו עם הפסקול ורגשות הדמויות. נראה כי אפקט ויזואלי בשימוש תכוף מאוד, מזניק מממד אחד למשנהו, עושה כבוד לאחד ממשחקי הסמארטפונים הקינטיים, המינימליסטיים ומלאי האדרנלין, ה-Super Hexagon המפורסם, משחק שמגביר את הדופק תוך שניות ספורות ושיש בו רק ודאות אחת, כלומר שבשלב מסוים תמות.




המוות הוא גם ודאות בתסריט שנכתב על ידי פיל לורד, כריסטופר מילר ודייב קאלהאם, שגם משחק עם קונספט ספציפי לקומיקס, הקאנון. אמנם בכותרת המשנה הרומנית של הסרט מוחלף רעיון הקנון ב”סיפור” הרבה יותר מעורפל, אבל במקור למושג יש הגדרה קפדנית ביותר שמקרבת אותו אל הגורל. מותו של דמות כמו דודו של ספיידרמן, רגע שנחשב מגדיר לחלוטין במסלולו של גיבור העל, נחשב לקנון, והצלתו בכל דרך היא לא קנון ומזמנת אסון. כאן שוכן הקונפליקט החזק של הסרט, הבחירה בין לקבל את הגורל הזה או להתנגד לו, עם כל הסיכונים שיצוצו בהמשך. מנקודת מבט זו, התרחיש של Across the Spider-Verse עדין ובלתי צפוי יותר מאשר הרבה, הרבה יותר מדי הרפתקאות אחרות של הדמות שנראו בעשורים האחרונים.



כמובן, ספיידרמן הוא אחד מגיבורי העל המוקרנים ביותר, כשבגרסת הלייב אקשן שלו לבדה יש ​​לא פחות משלושה סיפורי מקור בשני העשורים האחרונים, בכיכובם של טובי מגווייר, אנדרו גארפילד וטום הולנד. בכמה סצנות בגרסאות הרבות הללו ספיידי מודאג מכך שזהותו תתגלה? ההתעסקות הארוכה הזו היא גם מנוע לסרט ההמשך, שבו גם מיילס וגם גוון סטייסי נאבקים בסנכרון הבלתי אפשרי של החיים הרגילים עם חיי גיבורי העל, ובגלל זה הבכורה ביום שישי לא מוותרת לחלוטין על עייפות ה”גיבור העל” הקיימת תמיד”. , השילוב של עודף, מוכרות וחיזוי שעלול לגרום לקהל לאבד עניין בהרפתקה חדשה של גיבורי על.

נכתב ע”י דורון

Exit mobile version