סרטים לילדים לצפייה ישירה

סיפור האהבה של טאמקו

סיפור האהבה של טאמקו היא הקומדיה הרומנטית בסגנון אנימה. גיבורת הסדרה, היא תלמידה בתיכון המזוהה עם מועדון מסתובב השרביטים וחנות המוצ’י של אביה, טאמה-יא. מסורה לחנות של משפחתה, אופייה חסר הדאגות והבלתי מעשי משאיר אותה איטית בכל הנוגע לתפיסה של תכונות שונות, תנו לזה להיות מוטות שרביט, טלפון חוט, או חיבתו של חבר ילדותה מוצ’יזו.

הנסיך מכה וצ’וי מוצ’ימצי מכינים מוצ’י, והאחרון נוזף בדרה על התעצלות מול הנסיך. מכה מציע להביא משקאות, כאשר בינתיים דרה מציע רעיונות מוצ’י חדשים, שניהם מתפרשים בצורה לא נכונה כמושגים מעוותים על ידי צ’וי. ברובע הקניות, מולוזם מתחילה מריבה בין מאמדאי לאביו, גוהיי, ומתעודד על ידי חבר ילדותו טאמקו. הוא מהרהר שלמרות שלא רבים הבינו זאת, הוא מאוהב בחברת הילדות האמורה, לאחר שהכיר אותה מאז היו תינוקות.
מאוחר יותר בחדר הכושר של התיכון, טמאקו מתאמנת בסיבוב שרביט עם חברתה הטובה מידורי טוקיווה. לאחר שהעיפה אותו באוויר, היא לא מצליחה לתפוס אותו, החכה פוגעת בראשה. זה, יחד עם חוסר היכולת שלה לתפוס טלפון מחרוזת עם מוקיזו וזיהוי רגשותיו, מצביע על הגישה הבלתי מורגשת שלה להתבגר במהירות. בינתיים, קאנה מקינו משוטט במסדרונות בית הספר; תוך כדי כך, עלון של פסטיבל הצעדות אוסג’יאמה לוכד את עיניה. היא משכנעת את שאר מועדון השרביט להופיע בפסטיבל, מתוך רצון להשפיע על הזיכרונות שלהם.

שם הסרט: Tamako Love Story – 2014 או Tamako rabu sutôrî
סיפור האהבה של טאמקו לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא עם תרגום לעברית



[Total: 1 Average: 5]



Exit mobile version