סרטים לילדים לצפייה ישירה

נארוטו שיפודן לצפייה ישירה, הסרט

נארוטו שיפודן לצפייה ישירה מתאמן כבר קרוב לשלוש שנים, אך כאשר הוא חוזר לכפרו, הוא מגלה שחבריו הגיעו לדרגות גבוהות יותר בזמן שזכו לצאת למשימות. אבל, במשימתו הראשונה עם חבריו, על נארוטו להגן על שיון, עלמת מקדש יהירה לכאורה, שהיא היחידה שיכולה להסיר את השדים ששוחררו להשמיד את העולם. לשיאון יש גם את היכולת לחזות את מותם של הסובבים אותה.

בעוד נארוטו החם מזג מתקשה אפילו להיות בסביבת שיון – הרבה פחות להגן עליה וללוות אותה לאן שהיא חייבת להגיע – האתגר גובר כאשר שיאון מנבא את מותו של נארוטו. הדרך היחידה שבה נארוטו יכול לחיות היא אם הוא עוזב את שיון, אך אם הוא יעזוב את שיון, הפלנטה תיהרס על ידי שדים. נחוש ויציב כמו תמיד, נארוטו חייב למצוא דרך להוכיח את תחזית המוות שגויה, לעזור לחלץ את שיון ולהציל את העולם.
שדים שפעם כמעט השמידו את העולם קמים לתחייה על ידי מישהו. כדי למנוע את חורבן העולם יש להחתים את השד, והיחידה שיכולה לעשות זאת היא בתולת מזבח השיון בארץ השדים, שיש לה שני סמכויות: האחת לאטום את השדים והשנייה לאטום את השדים. לחזות את מותם של בני אדם. הפעם, המשימה של נארוטו היא לשמור על שיון, אבל היא חוזה את מותו של נארוטו. הדרך היחידה להיפטר ממנה היא להתרחק משיון, מה שישאיר אותה ללא השגחה, ואז השד, שמטרתו היחידה היא להרוג את שיון, יעשה זאת, כלומר סוף העולם. נארוטו מחליט להתריס נגד זה (תחזית מוות).

שם הסרט: Naruto Shippuden the Movie – 2008 או Gekijô ban Naruto: Shippûden – Kizuna
נארוטו שיפודן לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית, הסרט מדובב לאנגלית



[Total: 3 Average: 3.3]



Exit mobile version