סרטים לילדים לצפייה ישירה

משפחת סופר-על

משפחת סופר-על הם גיבורים אהובים שעושים מעשים טובים. אבל המציאות השתנתה כאשר סדרה של תביעות משפטיות שהוגשו ע”י אנשים נגד משפחת סופר-על ואילצה את כל גיבורי העל להירשם לתוכניות הגנה כדי שיוכלו לחיות חיים נורמליים ואנונימיים. כעת האיש ידוע בשם בוב פאר וחי תחת קורת גג אחת של הלן, האלסטיגירל לשעבר, ושלושת ילדיהם, ויולט, דאש וג’ק.




הוא עובד כמומחה ביטוח, לחוץ מהבוס שלו, שתמיד צופה בו, ואשתו של מר אינקרדיבל ניסתה מאוד ליצור חיים נורמליים למשפחתה, בעיקר מנסה לעזור לבעלה שלא ירגיש נוסטלגי לימים. כשהיה עדיין גיבור על. עם זאת, כאשר מציעים לו את ההזדמנות לשחק את התפקיד הזה שוב, הוא מקבל מיד, רק כדי ליפול למלכודת של אויב ישן. כעת על כל המשפחה לבוא לעזרתו כדי להציל אותו ועוד הרבה קורבנות חפים מפשע.

שם הסרט: The Incredibles – 2004
משפחת סופר-על לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא דובר אנגלית – ניתן להגדיר כתוביות בעברית

 הסרט דובר אנגלית



[Total: 1 Average: 5]



דעתי על הסרט משפחת סופר-על

נכתב ע”י: ניק ממן
מה שמרשים באנימציה הזו הוא בניית התסריט. עם דמויות ראויות לסרטי אקשן, בנויות כל כך טוב שהן, עם כל מיני פרטים שאתה אפילו לא יכול לדמיין, שלא לדבר על אינטואיציה, סרט האנימציה העלילתי מפתיע ומרתק באותה מידה.
חבל שהיא יוצאת מהדמויות המשעממות ממילא בעלות כוחות-על ומהאויב-הגאון בכל מקום, המפסיד הנצחי שמעשן במעבדות הסודיות, נקמה.
למרות שהעלילה, כפי שאמרתי, היא כזו שמשמשת כל כך בסרטים מצוירים, החל מהסרטים הקצרים של 6-7 דקות ועד לסדרה המפורסמת שכבר משודרת תחנות טלוויזיה המוקדשות להפקות מסוג זה, התסריטאים ניסו לשנות משהו , אם לא בחלקים המהותיים, אז לפחות ברמת התפיסה. והם הפכו את הדיווחים. עכשיו מאשים גיבור על, הוא מנודה ונאלץ להסתתר. אף אחד כבר לא צריך “מוזרים” כאלה שעושים טוב אבל… מביכים אותך פה ושם. המשפט הזה, אם אתה ממשיך להציל אותי מנפילה לבור ללא תחתית, לפחות אתה לא מפרק את הכתף שלי כשאתה תופס את זרועי. קחו אותי בקלות, עם יופי, כי אם לא, אולי אני לא רוצה להינצל יותר. 🙂




ובאמצעות המצב ההיפותטי הזה, אני חושב שתפסתי את כל המגוחך של המצב. והלעג הזה הוא לא רק שלנו, של המבוגרים, הוא מורגש גם על ידי הילדים. מצב גיבור העל הזה טריוויאלי מדי והמציאות מעוותת רק כדי לשרת את העלילה.
אבל ברגע שהוא מתחיל מחדש, אפילו בסתר, את חייו של גיבור-על, נראה שהכל חוזר ליופי של אנימציה והצפייה הופכת שוב להיות נעימה ומרגיעה.
בנוסף להיפוך הערכים הזה, הסרט הזה מגיע גם עם חידוש נוסף. מערכת היחסים הזו בין 5 גיבורי העל. מערכת יחסים משפחתית רגילה, עם טובים ורעים, עם הגחמות של כל גיל היא, חייבים להודות, נושא די טאבו בהפקות מהסוג הזה. והדרך שבה הוא מוצג ומתווכח כאן ראוי לשבח. אין מה לבטל את הקושי והעדינות שבהן יש להתייחס לנושא כזה, גם אם קהל היעד הוא זה שבמקרה הנוכחי. על העלאת הרמה, צוות ההפקה באמת ראוי לכל ההערכה שלנו.
מסקנה: קריקטורה רגילה כמו הנושא, מפתיעה כמו הסיפור הצבעוני. מאסטר מאסטר של כל מיני תכניות משניות שמפתיעות יותר בכל פעם ושנותנות יופי לנושא המרכזי. ציון 7.48! זה שווה את זה וזה ממש טוב, אבל אחרי חצי השעה הראשונה.

Exit mobile version