סרטים לילדים לצפייה ישירה

הנסיכה מונונוקי

הנסיכה מונונוקי היא סיפור אנימה בהשראת הפולקלור היפני על המלחמה בין הציוויליזציה הפולשת לאלוהויות החיות של היער. מאבק המאיים להרוס את האיזון של כוחות הטבע. האקשן של הנסיכה מונונוקי מתרחש ביפן העתיקה, בתקופה של תנועות חברתיות, לוחמי סמוראים וכפרים מבודדים. כאשר פורצת מלחמה היערות נהרסים על ידי החמולה הטטרית, העוסקת בעיבוד ברזל. אלוהי היער הגדול, יצור מיתי, מסמיך את אלוהויות היער להגן על התחום שלהם מבני אדם בצורה של חיות ענק.

בכפר נידח בצפון יפן, אשיטאקה, הלוחם האחרון של שבט אמשי בסכנת הכחדה, נאלץ להרוג מפלצת כדי להגן על הכפר שלו. אולם מאוחר מדי, הוא גילה שהיצור דמוי חזיר הבר הוא אלוהות מגן של הכפר. הרג את שד חזיר הבר, אשיטאקה הטיל קללה על זרועו הימנית, שמתפשטת לאט. אשיטאקה יוצא למסע אל ארצות השבט הטטרי, שם הוא מקווה לפענח את תעלומת הקללה לפני שחייו יסתיימו. שם הוא פוגש את המלכה הגאה של השבט, ליידי אבושי. לאורך הדרך, הוא מעורב בקרב עז בין שני שבטים של אנשים וכמה אלוהויות יער שנלכדו באמצע.
בעיצומו של קרב, אשיטאקה רואה את סן, הנסיכה מונונוקי, אישה צעירה שגודלה על ידי זאבים, שמוכנה למות כדי להגן על האנשים. בניגוד לרצונו, אשיטאקה נמשך למאבק בין האדם לטבע, מנסה לשכנע את שני הצדדים למצוא דרך אחרת לסיים את סדרת ההרג. הוא מחפש קרקע ניטרלית שבה יצורי היער והאנשים חיים יחד בשלום.

שם הסדרה: Mononoke-hime או もののけ姫
הנסיכה מונונוקי הסרט המלא לצפייה ישירה הוסר מיוטיוב.



[Total: 1 Average: 4]

Exit mobile version