סרטים לילדים לצפייה ישירה

ג’וג’וטסו קאיזן

ג’וג’וטסו קאיזן הוא סרט אנימה חדש. בילדותה, אורימוטו ריקה מתה בתאונת דרכים ממש מול העניים של חברתה הטובה, אוקקוטסו יוטה. לפני המקרה הן דיברו – “כשנגדל, נתחתן. זו הבטחה!” ריקה הפכה לרוח, ואוקקוטסו החלה לרצות למות לאחר שסבלה מהקללה שלה.

אבל אשף הג’וג’וטסו הגדול ביותר, גוג’ סטורו, קיבל אותה בבית הספר התיכון שבו הוא מלמד. שם אוקקוטסו פוגשת את חבריה לכיתה, זנאין מאקי, אינומאקי טוגה ופנדה, ולבסוף מצליחה למצוא את נחישותה. “אני רוצה להיות מספיק בטוחה כדי לומר, זה בסדר לחיות! כל עוד אני בתיכון ג’וג’וטסו, אני אשבור את הקללה של ריקה-צ’אן.”
בינתיים, הקוסם המרושע ג’טוו סוגורו, שגורש מבית הספר, מופיע בפני אוקקוטסו ותלמידים אחרים. בעוד הגטו דוגל ביצירת גן עדן בלעדי לאשפי ג’וג’וטסו, הוא מטיל אלף קללות על שינג’וקו וקיוטו כדי להשמיד את תושביה.
האם אוקקוטסו תצליח לעצור את הגטו בסופו של דבר? ומה יקרה לקללה של ריקה?

שם הסרט: Jujutsu Kaisen או (2021) Gekijouban Jujutsu Kaisen
ג’וג’וטסו קאיזן לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא עדיין לא הופיע ביוטיוב



[Total: 3 Average: 2.3]



דעתו של רונן על הסרט ג’וג’וטסו קאיזן

ג’וג’וטסו קאיזן הוא עיבוד לסדרת המנגה באותו שם שכדאי לראות אם אתה אוהב אנימה. אחרי שריקה מתה, יוטה החל לאחל לעצמו מותו לאחר שסבל מקללתה. אבל אשף הג’וג’וטסו הגדול ביותר, גוג’ו סטורו, קיבל אותו בברכה לבית הספר התיכון שבו לימד. שם אוקקוטסו פוגש את חבריו לכיתה, זנאין מאקי, אינומאקי טוגה ופנדה, ולבסוף מצליח למצוא את נחישותו.

“אני רוצה שיהיה לי מספיק אמון בעצמי כדי לומר: זה בסדר לחיות! כל עוד אני בג’וג’וטסו גבוה, אני אשבור את הקללה של ריקה-צ’אן.” כל אותו הזמן, הקוסם המרושע גטו סוגורו, שגורש מבית הספר בגלל טבח בחפים מפשע, מופיע בפני אוקוסוטו ותלמידים אחרים. “ב-24 בדצמבר נארגן את מצעד 100 השדים”. בזמן שג’טו פועל ליצירת גן עדן בלעדית לאשפי ג’וג’וטסו, הוא מטיל אלף קללות על הערים שינג’וקו וקיוטו כדי להשמיד את כל פשוטי העם. האם אוקוסוטו  יצליח לעצור את ג’טו בסופו של דבר? ומה יקרה לקללה של ריקה…?

Exit mobile version