סרטים לילדים לצפייה ישירה

בת הים הקטנה, הסרט 2023

הסרט החדש בת הים הקטנה מספר את סיפורה האהוב של אריאל, בת ים צעירה ויפהפייה מלאת חיים וצמא להרפתקאות. הצעירה מבין בנותיו של טריטון והסוררת ביותר, אריאל משתוקקת ללמוד עוד על העולם שמעבר לים, וכשהיא מבקרת על פני השטח היא מתאהבת בנסיך אריק המקסים. אריאל עושה עסקה עם מכשפת הים המרושעת, אורסולה, מה שנותן לה הזדמנות לחוות את החיים ביבשה.




שם הסרט: The Little Mermaid – 2023
בת הים הקטנה לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב



[Total: 2 Average: 3]



זאת דעתי על הסרט בת הים הקטנה – 2023

כולנו מכירים את הסיפור של בת הים הקטנה, אז אין טעם לחזור עליו כאן. הביקורת הגדולה ביותר על הסרט המקורי, זוכה שני פרסי אוסקר (השיר הטוב ביותר והפסקול הטוב ביותר) ב-1990, הייתה שהוא התמקד באישה צעירה שמקבלת נכות רק כדי לשים את ידיה על גבר. בקושי ניתן למצוא הנחת יסוד אנטי-פמיניסטית מזו בכל תיק העבודות של דיסני, ולכן הסקרנות הגדולה נגעה בהתאמות שנעשו בסיפור כדי “להתאים” לציפיות של קהל מודרני. ובכן, ההתאמות הללו אינן משפיעות על הרגעים המהותיים ובכל זאת המסר של הסרט חיובי ככל האפשר.




לא ראיתי את היפה והחיה או את מלך האריות, כי מהטריילרים נראה שהם מעתיקים את המקור פריים אחר פריים, אבל ראיתי את אלדין ובת הים הקטנה בהחלט בפסגה, במיוחד בגלל ההופעה של האלי ביילי, אשר מביא רגש לדמות, אריאל, שכבר מחובר מהסיבה הפשוטה שהוא רוצה למצוא את מקומו בעולם. הסיפור של בת הים הקטנה 2023 עוסק פחות ב”איך להשיג גבר” ויותר על לדעת מה אתה רוצה ולהיות מוכן לעשות הכל כדי להשיג את האידיאל הזה.
עדכון משמח לסיפור מגיע גם בדמותו של הנסיך אריק. אם בסרט המקורי הוא היה יתום והיה מושא תשוקה פשוט לאריאל, בגרסה המחודשת אריק חייב לשכנע את אמו המאמצת, המלכה סלינה, שהחזון שלו לגבי עתיד הממלכה הקטנה, חזון של פתיחות לעמים ותרבויות אחרים, היא בת קיימא. מעשית, המסלול של אריאל ואריק, של לשים רגל על ​​הסף ולצאת מתחת לנעלי בית הוריהם, מסתנכרן, והמסר המתקבל הוא כבר לא על סקס, אלא על הדור החדש שחייבים להקשיב לו על ידי הישן. אחד.



תכירו המכשפה המניפולטיבית שלא מהססת להקריב את אריאל כדי לנקום באחיה, המלך טריטון, אביו של אריאל. עם קול נמוך ומבטא בריטי (לכל הנבלים הגדולים באנימציות של דיסני יש מבטא בריטי, למשל הנמרה שרה חאן מ”ספר הג’ונגל”), השחקנית הופכת לגרסת עודף משקל ותת-ימית של קרואלה דה ויל המרושעת מ-101 דלמטים. תמנון אורב במעמקי הים האפל, אורסולה שרה את הלהיט המפורסם שלה, “עלובי נשמות”, ומפתה את אריאל להבנה פאוסטית באמת.
כמו המקור, הרימייק מקדם אדיבות, כנות ופתיחות אל הלא נודע. בסוף, שורה של המלך טריטון, “לא היית צריך לאבד את הקול שלך כדי להישמע”, הופכת למסר הגדול של הסרט, של הקשבה לקטנים ביותר ולסמוך על כך שאם הדעות של שני דורות שונות, זה לא אומר בהכרח שהדור הצעיר לא צודק. אם יש אפילו הורה אחד בקהל שמתעקש שהבן או הבת שלהם

Exit mobile version