סרטים לילדים לצפייה ישירה

אנימה & מאנגה לילדים

אוהבים סדרות אנימה? בא לכם לראות סרטי אנימה? אני אישית גדלתי על סרטים היפנים האלה ומכיר כל אתר אנימה בעברית או באנגלית. נוהג לראות אנימה לצפייה ישירה כמעט כל יום למרות שכבר עברתי גיל התיכון אבל מדובר על הרגל מאז שראיתי לראשונה סדרות אנימה הראשונות שהופיעו בטלוויזיה שלנו.
אם הינך לא ממש יודע על מה מדובר ואם היית מעוניין לנסות להתמכר לגדולה שמביאים סרטי אנימה, אך אינך יודע במה לצפות, לעולם אל תחשוש. הנה 5 סרטי אנימה בין הפופולריים בכל העולם. כהערה צדדית, זו רק הרשימה האישית שלי! לקחתי דברים כמו כמה פרקים / עונות בסדרה, אם הסדרה עדיין משודרת.

נארוטו – Naruto

אני חייב להיות כנה, נארוטו היא האנימה האהובה עלי בכל הזמנים. זה סרט מצויר מדהים. נארוטו המקורי נהדר וקלאסי מימי טונאמי ושיפודן פשוט לוקח אותו לרמה אחרת, ובורוטו עד כה נהדר. נארוטו עוקב, ניחשתם נכון, ילד בשם נארוטו שנמצא במרדף להפוך לנינג’ה הגדול ביותר בכפרו ולהפוך להוקאג’, שהוא הדירוג הגבוה ביותר שיכול להיות לכל נינג’ה, והם משמשים כמנהיגים עבור הכפר והעם שלהם. במופע זה יש אקשן מעופף, דרמה מטורפת וכמה מהסצנות הטובות ביותר מונעות רגשית בכל האנימה. הסיבה היחידה שבגללה הייתי צריך להשאיר את זה פחות מכך היא שזה שעון מאוד מאוד ארוך. המון תוכן עם יותר מ -600 פרקים והרבה סרטים. בטח, גם אם תדלג על כל המילוי שיש הרבה פרקים לסקר. אז אם יש לכם זמן, אני ממליץ עליו בחום, אבל אם לא, ברגע שתקבלו את הזמן, בבקשה לכו לצפות בו!

 

וואן פיס – One Piece

וואן פיסזה  בדיוק כמו נארוטו. באופן אישי עדיין לא מכיר לעומק את סרטים של וואן פיס, אבל זו מדובר על אחת האנימות הפופולאריות ביותר ביפן, ובדיוק כמו נארוטו. הסיפור הוא עצום בעקבות סיפורו של Monkey D. Luffy וחלקי כובע הקש במסע שלהם למצוא את האולטימטיבי. אם אתה חושב שנארוטו ארוך, קבל מטען גדול יותר כאן. לחתיכה אחת יש למעלה מ -800 פרקים, והיא עדיין נמשכת. לכן, שוב אם אתה מוכן להיכנס לבונקר ולהתחיל לצפות, קדימה. אתה במופע נפלא. לא תמיד קל למצוא ביוטיוב סרטים מלאים לילדים אבל אם מחפשים בסבלנות יש גם כאלה.

 



אקדמיית הגיבורים שלי – My Hero Academia

אם אתה אוהב גיבורי על, זה ממש בסמטה שלך. זו האנימה הכי עדכנית ברשימה, עם אפילו לא בת שנתיים (עדיין נמשכת)! הסיפור עוקב אחר איזוקו מידוריה וחבריו לכיתה במסעם להיות גיבורי מקצוענים. בעולם הזה כמעט כולם נולדים עם מוזר (שזה שם אחר לכוח-על / יכולת מיוחדת?). שימו לב איך אמרתי כמעט כולם נולדים עם מוזר. יש 2 אחוזים שלא נולדים עם אחד, ומידוריה נמצאת בקהל הזה. כלומר, עד שאליל שלו (וגיבור המקצוען מספר 1) כולם עשויים לחצות דרכים, והדברים קורים! הדבר המגניב באנימה הזו הוא שהמוזרויות הן סופר ייחודיות! לכל דמות יש זמן פיתוח טוב, והיא כמו פעולה מעופפת! הצעתי את זה למתאמנים הראשונים מכמה סיבות! חיפשתי הרבה סרטים לילדים בעברית עם אנימה אבל לצערי לא מצאתי פרקים מלאים.
ראשית זה שאין הרבה פרקים (קצת יותר מ -50, וזה עדיין קורה)! הסיבה השנייה היא שעם גיבורי העל השולטים גם בטלוויזיה וגם בסרטים, האנימה הזו נגישה מאוד וקשורה מאוד לנכסים אחרים! הסיבה השלישית היא שיש לה גרסת דיבוב באנגלית שנעשית ממש טוב! אז לכל מצטרף חדש שדואג לצפות בגרסה עם כתוביות (שרבים מהצופים הוותיקים יגידו לכם שהיא הדרך הטובה יותר לצפות בה, כולל אותי), אתם לא צריכים לדאוג לה עד לפרקים החדשים של העונה השלישית! בנוסף אולטרה!

 

דרגון בול Dragon Ball Z – Z

האם אני צריך לומר הרבה על זה? זהו ילד הפוסטר לאנימה. דרגון בול זי עוקב אחר גוקו ולוחמי Z דרך הרפתקאותיהם. אייקוני. לך צפה בהקדם האפשרי. כמה מהקרבות האיקוניים ביותר של 20 השנים האחרונות בהיסטוריה בדיונית ופשוט סדרה מדהימה בסך הכל. לא תתאכזב. לך סופר סייאן.

 



מחברת המוות – Death Note

מה קורה כשנותנים לבני נוער מחברת שקשורה לאל מוות שברגע שהוא כותב בה את שמו של מישהו, הם מתים? ובכן, בפתק המוות, זה רק המקרה. האנימה הזו תביא אותך להשתגע מכיוון שזה משחק של חתול ועכבר בין השוטרים לאור (הילד עם הספר) כשהם מנסים לתפוס אותו! הדבר החביב עלי על האנימה הזו (ומדוע אני ממליץ תמיד למתחילים בעולם האנימה) הוא שמדובר במופע בינג ‘ראוי וזה שעון קצר ונחמד!
אין ספק שמדובר על סרטים מומלצים לילדים עם 38 פרקים בלבד, זה צפייה בסוף השבוע, ויש דיבוב אנגלי! כמו כן, ניתן למצוא כרגע הערת פטירה בנטפליקס, כך שהיא הופכת אותה לנגישה עוד יותר.

 

קאובוי ביבופ – Cowboy Bebop

אם אתה מישהו שאוהב דברים כמו שומרי הגלקסיה, או אפילו קצת מלחמת הכוכבים, זה ממש בסמטה שלך! זהו סיפורם של קבוצה של אי-התאמה ושודדים על סיפונה של הספינה שלהם (ראויה לשם The Bebop). המופע נחשב לרבים לאנימה הטובה ביותר על ידי המעריצים הוותיקים וגם החדשים שצפו בה. בנוסף, יש בתכנית קורגי אינטליגנטי, ומי לא אוהב את זה? הדבר הכי טוב בזה הוא שזה רק 26 פרקים, אז בדיוק כמו הערת המוות, זה צפייה קצרה בסוף השבוע! אני בהחלט ממליץ על זה אם אתם מחפשים סיום איתן וסיפור מדהים שיגרום לכם לצחוק ולבכות הרבה. אם רוצים לראות סדרות לילדים של אנימה חשפו את קאובוי ביבופ ולא תצטערו.

 



 אלכימאי המתכת – Fullmetal Alchemist: Brotherhood

אחרון ברשימה, אך בהחלט לא פחות חשוב. סיפור זה מתרחש בעולם בדיוני שבו תהליך המכונה “אלכימיה” שולט בארץ. זה התהליך של קבלת הדבר והשימוש בו ליצירת דבר אחר. צורת אמנות זו עוברה מיליטיזציה ושימשה למלחמה. הסיפור עוקב אחר אדוארד ואלפונס אלריק, שני אלכימאים ממלכתיים שאיבדו באופן טרגי את אמם בתאונה. בתהליך זה הם מנסים להשתמש באלכימיה כדי להחזיר את אמא שלהם, אבל הדברים משתבשים, ובסופו של דבר הם נכשלים.
הסיפור עוקב אחר מסעם למצוא את האמת שמאחורי האלכימיה האנושית, וחשוב מכך – הם נקלעים לאירוע שמשנה את העולם שהם צריכים לעזור לו לעצור. הפעולה בכך היא פעולה גבוהה. שים לב שסוג האנימה הזה נע לאט לאט בהתחלה, אבל קולט באמצע, ולפני שאתה יודע את זה, תסיים! בסך הכל, האנימה הזו כוללת 64 פרקים, אז זה קצת צפייה ארוכה אבל זה מאוד שווה את זה!

פורסם ע”י אביב

[Total: 3 Average: 5]

Exit mobile version