סרטים לילדים לצפייה ישירה

אינויאשה: הסרט השני

בסרט השני אינויאשה הביט במראה ומבין שהוא עדיין אנושי כשמיוגה אומר לו אם הוא ייצא, נאראקו יגלה שהוא מאבד את כוחותיו השדים בליל הירח החדש לפני שהוא נפל לתוך הסדק. קגומה מסודרת ומוכנה כאשר אינויאשה אומר לה להיזהר, היא מביטה סביבה אבל זה נראה שקט מדי. הנה מגיע נאראקו כשסנגו מתארסת כשהיא אומרת לאביה ולקוהאקו שהיא תנקום על הכפר שלהם הלילה, כשקיררה תוקפת אותו, הוא משתמש במיאסמה.

היא מספרת למירוקו שהוא בא לדרכו, הוא השתמש במנהרת הרוח שלו על נאראקו בזמן שהוא משגר את סיימישו. בעוד נאראקו נחנק את צווארו של מירוקו, קגומה יורה בחץ הקדוש, בעוד נאראקו הפך את שיפו הציל את קגומה, כשהם המומים מצורתו האמיתית של נאראקו, הם יעשו את זה בלי אינויאשה, לנראקו יש מחסום חזק. קגומה הרגיש נדהם מהשינוי של פטרנודון שיפו לפני שהוא בורח ממיאסמה, מירוקו מתכנן לעצור את נאראקו כדי להכות את רגליו לפני שהוא משפשף את ישבנו של סנגו.
אינויאשה לא יכול לסבול את זה לפני שהוא מרסק את מיוגה כשהוא מנסה לעצור אותו, ונראקו מרסק בית ישן. כשהשמש זרחה עם סיום ליל הירח החדש, אינויאשה חזר לשגרה כשהוא אומר לנראקו שהוא מצטער שהחכה לו. בעוד הקרב נמשך, קגומה ראה רסיס של תכשיט השיקון על גבו של נאראקו מוביל לתבוסה של נאראקו על ידי אינויאשה, קגומה, מירוקו וחבריהם, כפי שחשו קיקיו וסשומארו, ואז ליבו של קגורה פועם כשקאנה הרגיש שנראקו מת, וקוהאקו חש כשהוא אמר, “אחותי, סנגו”. יש ספק ראשוני אם נאראקו באמת מת עד שמתגלה כי מנהרת הרוח ביד ימין של מירוקו נעלמה וליבה של קאגורה שוב בגופה.

שם הסרט: Inuyasha the Movie: The Castle Beyond the Looking Glass – 2002
אינויאשה: הסרט השני לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא עם תרגום לעברית.



[Total: 1 Average: 5]



הביקורת של אביב לסרט אנימה אינויאשה: הסרט השני

קגומה, סנגו ושיפו נרגעים במעיין חם. אקיטוקי הוג’ו מופיע, שהוא די מבולבל לגבי איך הוא יכול להגיע להר פוג’י כי חשוך. הוא מבחין בשלושה מתרחצים, אך נתפס על ידי מירוקו. לאחר מכן סנגו מבחין במירוקו וטועה שהוא מציץ עליהם לפני שהיא מצליחה לזרוק עליו סלע ענק. אינויאשה שומע את הרעש ומגיע בריצה, טסייגה מצוייר. עם זאת, קגומה, שבאמת חושש שאינויאשה יראה אותה שוב עירומה, מצווה עליו לשבת, שנופל מיד על השלושה. בעוד אקיטוקי זוחל משם, מהרהר במזל שלו, אינויאשה וקגומה שוב נמצאים בוויכוח עז. זמן קצר לאחר מכן, החבורה מתפרקת עם אינויאשה, קגומה ושיפו מתאחדים כדי לרדוף אחר הרסיסים הנותרים של השיקון נו טמה, מירוקו חוזר לאדונו, וסנגו חוזרת לכפר שלה כדי לחפש את קוהאקו. בינתיים, קאגורה וקאנה, שני הגלגולים ששרדו של נאראקו, קצת חסרי מנוחה עכשיו כשנאראקו מת. הם נתקלים במראה במקדש נסתר ביער האשליה, עם המראה של קאנה שתשתקף באלומת הירח המלא, ומעירים עלמה המכריזה על עצמה קגויה, נסיכת השמים. בתמורה לשחרורה, קגויה מבטיחה לתת לקגאורה את משאלת לבה האמיתית; חוֹפֶשׁ. קגורה וקאנה יצאו לשחזר חמישה פריטים שישחררו את קגויה מהמראה שלה לחלוטין.




קגומה חוזרת לזמן קצר לתקופת הזמן שלה כדי להתעדכן בבית הספר ולומדת במקרה על האגדה של הנסיכה קגויה. קאגויה הייתה עלמה מהירח, שנמצאה על ידי חותך במבוק ביער. כפי שמחזרים הציעו לה, קגויה הציגה בפניהם משימות בלתי אפשריות לפני שחזרה לירח. אחרי הלימודים, חבריה יוקה, איומי וארי באמת הפתיעו לגבי “האגדה המטופשת”, סיפורו של חותך הבמבוק מאת מוראסאקי שיקיבו על הנסיכה קגויה. Hōjō בא והביא לה משקה וביקש ממנה לבוא ללונה פארק ביום ראשון הקרוב. אחיה סוטה בא כשהוא אומר לה שאינויאשה כאן, אבל קגומה שקט אותו לא מול חבריה. אז הם עוזבים כשקגומה פוגש את אינויאשה. כשהם היו ליד חנות החיות, סוטה אמר לה שהוא היה בבית עד לפני זמן קצר, הוא נעלם. היא אמרה לו לצפות באינויאשה, אז הוא לא יכול לתת לו לצאת מהבית. קגומה תגיד לכלבים להיות בשקט ולעשות Sit מושך את אגלי ההכנעה של אינויאשה.
קוהאקו חזר לכפר של סנגו בלי שום זיכרון לגבי מי הוא. המאסטר של מירוקו, מושין, מציב בפניו משימה שאמורה להינתן לצאצאי שנותר בחיים שמביס את נאראקו. מירוקו אמור להשמיד יוקאי שמאיים להטיל את העולם ללילה נצחי, שבו הסימן הראשון להופעתו של היוקאי בפעם הראשונה מזה 50 שנה הוא ירח מלא הזורח במשך לילות רבים.



קגומה חוזר לזמנו של אינויאשה ושניהם, יחד עם שיפו, הולכים למצוא את שאר רסיסי התכשיט. אינויאשה מזהה את נוכחותו של נאראקו ונתקל בקאגורה במקום זאת. קגורה תולש בקלות את השרוול מחלוק חולדת האש של אינויאשה. היא וקאנה עומדות לצאת לחופשה כשהירח מופיע ונאמר שיר. קאגויה עושה את הופעתה ומשתמשת ביכולת שלה כדי להבחין בתשוקות האפלות של ליבו של אינויאשה נגדו. קאגורה משחררת את ההתקפה החזקה ביותר שלה, ריקוד הדרקון, ואינויאשה שולחת אותה בחזרה אליה באמצעות גל החזרה שלו, אבל נעצרת על ידי קאנה שמשתמשת במראה שלה כדי לשלוח את ההתקפה בחזרה לאינויאשה. קגומה מצליחה לעצור את קגויה מלהסב נזק גדול לאינויאשה והשדים עוזבים, כשקאגויה מציינת שלקגומה יש הילה מוזרה לגביה שאינה מסכימה עם זרימת הזמן.
אינויאשה והחברה עוזבים לרדוף אחרי קאגויה ונתקלים באקיטוקי הוג’ו, אביו הקדמון של חברו לכיתה של קגומה, שאמור להיפטר בירושה משפחתית (גלימה הגורומו/שמימית) אל הר פוג’י. הוא מצטרף אליהם, חלקית בגלל שהוא קצת מאוהב בקאגומה וחלקית בגלל שהוא נסחט על ידי שיפו בגלל תקרית קודמת. בינתיים, קיקיו חוקר את מותו של נאראקו ונתקל בכפר שנטבח בו ילדה גוססת נותנת לה את קערת האבנים של בודהה.

Exit mobile version