סרטים לילדים לצפייה ישירה

בל – סרט אנימה

הסרט בל מספר את סיפורה של סוזו, ילדה ביישנית בת 17 שגרה עם אביה בכפר נידח ביפן. מתוך שעמום, סוזו עושה לעצמה חשבון באינטרנט באתר “U” כדי להפוך זמרת יפהפייה שנהנית מהצלחה ופופולריות. ב”U” הוא פוגש יצור שנראה מפחיד, שחי לבדו בטירה ומסרב לתת לאף אחד להתקרב עליו. ביחד, השניים יוצאים למסע מלא בהרפתקאות, אתגרים ואהבה, בניסיון להפוך למי שהם באמת.




שם הסרט: Ryû to sobakasu no hime – 2021
בל לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא עדיין לא הופיע ביוטיוב



[Total: 2 Average: 5]



הביקורת של אביב לסרט בל

הבמאי מאמורו הוסודה מביא באמצעות “בל” מחווה לקלאסיקה “היפה והחיה”, וממקם את סיפורן של שתי הדמויות בעולם U: “מאז שהייתי קטן הערצתי את הסיפור של היפה והחיה. מה שבאמת ריתק אותי בסיפור הזה הוא איך נראה היה שהערכים היו הפוכים במובנים מסוימים. מה שאנחנו חושבים שהוא יפה מתגלה כמכוער, ומה שעשוי להיראות מכוער מתגלה כיפה מבפנים. באופן דומה, עם המצאת האינטרנט, לנו, כבני אדם, יש את הגרסה שלנו שקיימת במציאות ועוד השלכה שקיימת ברשת”.
בל מדברת על הצורך שלנו, מכל, להיראות, לשמוע ולהעריץ דרך הרשתות החברתיות. מאחורי כמה אווטרים עומדים אנשים אמיתיים, עם הבעיות והזעקות שלהם לעזרה. כל שעלינו לעשות הוא לנסות לשמוע אותם, מעבר לרעש שסביבם.

מה שהדהים אותי זה כמה הם הלכו עם הפרטים לתמונות עם נופים ובהם אנשים לא מופיעים, אם היה לי הרושם שמדובר בתמונות אמיתיות. מצאתי באחד האתרים את הציטוט של הבמאי המפורסם שמאוד אהבתי: “אני רוצה לעודד ילדים ברחבי העולם לחגוג את עתידם, כי הם אלה שיחזיקו את העתיד על כתפיהם בעולם המשתנה ללא הרף”. הוא שנחשב היום לבמאי היפני היחיד שהצליח. משפחתו נתנה לו השראה לאורך זמן לפתח דמויות שכבשו את הצופים ברחבי העולם בסיפוריהם המפתים. בבל, הבמאי חוקר את השלב הטרנספורמטיבי של גיל ההתבגרות, שבתו שלו עומדת לעבור.
אני מקווה שסרט אנימה היפני הנפלא הזה יהיה חלוץ ושהעולם יבוא בכמויות גדולות לראות סרטים כאלה בעתיד. ממני יש לו 10 כוכבים, בהיותו אנימציית אנימה מעולה.

Exit mobile version