סרטים לילדים לצפייה ישירה

אורנג’ סדרת אנימה

אורנג’ היא סדרת אנימה לנוער על בני נוער שכולל חלק של מדע בידיוני על העתיד. בחורה בשם נקו טקמיה מקבלת מכתב כבר ביום הראשון ללימודים. כשהיא קוראת אותו, היא מגלה שהמכתב נכתב על ידה מהעתיד. במכתב כתוב שבעתיד היא ניהלה חיים מלאי חרטות, מתחננת לשנות החלטות מסוימות, במיוחד אלה הנוגעות לקארו.




שם הסדרה: Orange – 2016

אורנג’ לצפייה ישירה בחינם, פרקים מלאים ללא תרגום לעברית, יש כתוביות באנגלית

 



 

 



 




 

 



 



 

 



 




 

 

 

[Total: 1 Average: 4]

הביקורת של אביב לסדרה אורנג’

אהבתי את הסדרה אורנג’ אבל לא אכנס יותר מדי לפרטים עם הסיפור כי אנימה שוג’ו היא לא באמת המומחיות שלי (זה בעיקר עבור בנות תיכון). עם זאת, החלטתי לנסות סדרה של כותרים או בגלל שהם מאוד מפורסמים או בגלל שיש להם עלילה מיוחדת. אורנג’ נמצא בקטגוריה השניה, הנחת היסוד מזכירה במידת מה את 13 סיבות למה, למרות שהאותיות במקרה שלנו מגיעות מהעתיד, מה שנותן לו צד של מדע בדיוני. זה אף פעם לא מוסבר כראוי אז אנחנו לא יודעים איך אנשים הצליחו לשלוח את המכתבים שלהם בעבר.
כשצפיתי בכמה סרטי או סדרות אנימה מהסוג הזה לאחרונה, אני מסיק את המסקנה שהכלי העיקרי ליצור דרמה ומתח במדיה מסוג זה הוא לעצב דמויות שאינן מסוגלות להבין רמזים חברתיים קטנים, או להביע את רגשותיהן/מחשבותיהן, להגיע תמיד למצבים שהיו יכולים להבין. היה קל להימנע. הגיבורה שלנו היא אחת מהדמויות הללו, שאינה מסוגלת להבין אפילו את המחוות הבסיסיות ביותר כמו הכוונה להילקח ביד על ידי הילד שהיא מחבבת – מה שמוביל לדרמה של ממש לכמה פרקים.




אז יהיה טוב שלא יהיו ציפיות של ריאליזם (לפחות השונן מגיעות ישירות עם כוחות על והשעיית כל פיסת חוסר אמון) או היגיון, ולהיות מוכנים לכך שהדמויות הקיימות יסחטו שביב של רגש ואמפתיה. במקרה של נאהו, זה לא המקרה כי הוא עשוי להיות הדמות הכי שובבה שנוצרה אי פעם, דמות שהכי מתעצבנת מההחלטות שלו ומהקיום הפשוט שלו, יש מקרים שבהם עמדתי לוותר על הסדרה הזו. מה שגרם לי להסתכל עד הסוף במקום זה היה איך טופל נושא ההתאבדות, ואיך זה יכול להשפיע על הקרובים אלינו, במקרה שלנו Kakeru, ילד שנאלץ לחיות עם סטיגמה שנכפתה על עצמו, שדחף את אמו אליה הִתאַבדוּת. חקירת הדמות הזו עשויה היטב, מעניינת, והוא מצליח לשמור על העניין שלכם ער עד כדי כך שחבריו יוכלו לשנות את גורלו. זוהי דמותו של סווה, הכוכב האמיתי של הסדרה הזו, החבר האולטימטיבי, שמסכים לרדת ל-Friend-zone רק לטובת חברו.
זו לא הגיחה הראשונה שלי לז’אנר הזה, ואני חייב להודות שלוקח לי זמן להתרגל, אבל מדי פעם אנחנו צריכים קצת אור בחיים, בין אם זה אנימה שוג’ו או קומדיה רומנטית בערוץ דיווה (בערך אותו הדבר דָבָר). עם זאת, ההרפתקה ממשיכה!



Exit mobile version