סרטים לילדים לצפייה ישירה

5 סרטי אנימציה לצפייה במשפחה בימי קורונה

כולנו מסכימים שלא קל להישאר בבית כל כך הרבה ימים בימי קורנה. בית שאגב הפך בן לילה למסעדה, משרד, בית ספר, גן ילדים, מגרש משחקים, חדר ישיבות ואפילו מכון כושר. האם עדיין יהיה מקום לקולנוע? חובה, במיוחד כשיש כל כך הרבה סרטים טובים לילדים לצפות בהם ולצפות במשפחה. אני מציעה לכם רשימה של 10 סרטים כאלה.




חשוב: רק חלק מהסרטים מוצגים כאן נמצאים באתר שלו – אם סרט נמצא יש קישור לעמוד הסרט – ראה את הכפתור האדום!
אנו מקווים שבקרוב נצליח למצוא גם את שאר הסרטים לצפייה ישירה בחינם.
אם מצאתם סרטים לילדים מעמוד זה ביוטיוב שלחו לנו מייל עם הקישור.

1. גנוב על הירח

גנוב על הירח היא אנימציה מוצלחת מאוד שמעלה חיוכים על פניהם של ילדים ומבוגרים כאחד. הדמויות מצחיקות ויוצרות בחוכמה והמיניונים ואגנס מקסימים. אהבתי גם את קייל, הכלב ה”אכזרי” של גרו :). דיאלוגים וסיטואציות מצחיקות יש בכל מקום, אז כיף מובטח לכל המשפחה. נראה שזה הסרט הראשון אבל יש בסדרה עוד כמה פרקים רק שלא הצלחתי למצוא אותם ביוטיוב.
Despicable Me – 2010

 



 

2. הקול בראש

הקול בראש הוא סרט מלא לילדים, מאוד רגשי וגם חינוכי לא רק לילדם אלא גם להורים, סבים וסבתות ואפילו דודים ודודות, המלמד את כולנו לא לפחד מהרגשות שלנו. הישג נפלא של סרט אנימציה זה כמעט מכל נקודת מבט. הוא בהחלט יכול להתחרות בכל עת באפשרויות הצפייה של צופי הקולנוע, אפילו התובעניים ביותר, עם הבחירה בסרט טוב. סרט מצויר זו מצליחה ליישב בין קטגוריות גיל שונות. בין אם אתם בני 10-12 ובין אם אתם בני 20-30, ההנאה מהצפייה מובטחת.
Inside Out – 2015

לחץ כאן לצפות בסרט מלא לצפייה ישירה

 

 

3. פלא של פארק

כולנו אוהבים לבלות בלונה פארק. פלא של פארק הוא סרט חדש לילדים שמספר את סיפורו של פארק שעשועים קסום שמתעורר לחיים דרך דמיונה יוצא הדופן של ילדה קטנה בשם יוני. מילת מפתח: משפחה. הסרט מתמקד בשני תחומים שתמיד היו פופולריים בקרב ילדים – חיות מדברות ופארקי שעשועים.
Wonder Park – 2019

 



 

4. קוקו

קוקו הוא סרט דיסני תוסס, טעימ ומרגש שכובש כל אחד מבני המשפחה כבר מהדקות הראשונות. מהסרט הזה לומדים שלא משנה כמה רחוק נגיע להגשמת חלומותינו, המשפחה היא ותישאר תמיד המתנה היקרה ביותר שיש לנו בחיים. סצנות הפתיחה גורמות לנו במהירות להיצמד לגיבור הסרט מיגל, ילד עליז קרוב למשפחתו עם חיבה מיוחדת לכולם. רגעים כמו זה בו הילד מחקה בצורה מקסימה את אלילו שלו, מכריעים לבניית הדמות וגורמים לנו לאהוב אותו עוד יותר ולהתחבר למסע החניכה שלו.
Coco – 2017

לחץ כאן לצפות בסרט מלא לצפייה ישירה

 



 

הנסיך הקטן

“הנסיך הקטן”הוא ספר מאוד מפורסם בכל העולם ונעשו כמה סרטים מומלצים לילדים ע”פי ספר זה. הרעיון המרכזי הוא להסתכל על העולם מנקודת מבט של ילד, שממנו לפעמים מה שנראה ככובע יכול להיות למעשה מכווץ בואה שבלע פיל. המעבר של הנרטיב לימינו נעשה באמצעות דמותה של הילדה הקטנה שאמה שולטת בחייה בהיבטים הקטנים ביותר על מנת להפוך אותה למבוגרת אחראית. הילדה הקטנה, לעומת זאת, מתיידדת עם שכנה, טייס אקסצנטרי. הוא מציג את חברו הקטן לעולם יוצא דופן, שבו הכל אפשרי. הילדה הקטנה מגלה מחדש את ילדותה ולומדת שהדבר החשוב ביותר הוא שיהיו חברים ולהבין את החיים דרך פריזמת הלב.
Le Petit Prince – 2015

פורסם ע”י אריאלה

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version