סרטים לילדים לצפייה ישירה

3 חזירים ותינוק

3 חזירים ותינוק הוא סיפור מלא מתח, עם סוף שלא יכולנו לנחש. תכירו את סיפורם של שלושת החזירים הקטנים ולאקי, הזאב שגדל על ידם. אבל אף אחד לא יודע על התוכנית המרושעת של כנופיית זאבים שהולכת בעקבותיהם. לאקי מתבגר ובקרוב הגיע הזמן לבחור בין להיות זאב או לעשות את הדבר הנכון עבור משפחתו, החזרזירים שגידלו אותו כשהיה קטן.




לדמויות בסרט יש השראת המציאות, כאשר אחד החזרזירים עצלן ומתלהב ממשחקי וידאו, אחר אובססיבי ללבוש וחזרזירים אחרון מצליח בעסקים.
אבל יש בעיה עם להקת זאבים שעומדת על עקבותיהם. עם זאת, זאבים אינם קבוצה של ברברים להוטים לפסטרמה חזיר. יש להם בסיס סודי, קוראים עיתונים אמריקאים מפורסמים ומתכננים ליד שולחן עגול, כמו מאפיונרים אמיתיים, איך לשים יד על חזרזירים.
לאחר ניסיונות כושלים, הזאבים מתכננים תוכנית ראויה לסרטי מדע בדיוני, הנקראת במרמז “מבצע מסירה מיוחד”, כדי לרמות את ערנותם של החזירים: “הנה הזאב הצעיר, להוט לבסיס, אנחנו ליד המטרה. אנחנו מחכים. כי רגע זה “היא הערתו של אחד הזאבים, החבוי בפח אשפה וצופה בייסורים, בעין אחת, בזנבו של אחד החזרזירים. מכאן אני מתחילה שרשרת של אירועים מאוד מאוד מיוחדים שאי אפשר שלא להעסיק את הצופה.

שם הסרט: (2008) 3 Pigs and a Baby
3 חזירים ותינוק לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא ללא תרגום לעברית, יש כתוביות ודובר אנגלית.



[Total: 1 Average: 5]



Exit mobile version