סרטים לילדים לצפייה ישירה

תפקיד הסרטים בחינוך הילדים

כולם מסכימים שיש סרטים או סדרות לילדים עם תפקיד חשוב מאוד בחינוך ילדינו. צפייה בסרטים לילדים מסייעת לעורר את היצירתיות של הילד, לפתח את אוצר המילים שלו, לחזק את מערכת היחסים שלכם ולרכוש עקרונות מוסריים חיוניים בחינוך שלו.
למרות שהיום האפליקציות השונות של הטלפונים החכמים והטאבלט מאוד מושכים את הקטנטנים ועוד יותר את הילדים הדולים יותר, הם לעולם לא יוכלו להחליף את הקסם והרגש של סרט לילדים טוב.





סרטים לילדים מעוררים היענות

ילדים אוהבים דברים חדשים שלא הכירו קודם. בדיוק כמו כמו ספוג, גם מוח של ילד “סופג” את כל המידע החדשה שהוא מקבל באמצעות סרטים לילדים. מסיבה זו, כל הילדים קשובים וקשובים במיוחד אם מדובר סרטים חדשים לילדים. הדמויות של סרטי ילדים, האירועים שהם עוברים וההחלטות שעליהם לקבל ממלאות תפקיד מכריע בחזון שיש לקטנטנים את המציאות והדרך בה הם מתנהגים בסופו של דבר בחברה.

סרטים לילדים עם המאבק בין טוב לרע

אולי התרומה החשובה ביותר שסרטי ילדים תורמים לאישיותם של ילדים היא היכולת שלהם לבנות דמויות חזקות. סרטים לילדים מלמדים את הקטנטנים מה המשמעות של אומץ, כוח וחוכמה. סרטים מומלצים לילדים מראים להם שלרוב, על מנת שהטוב ינצח את הרע, עליכם לעבור קשיים ולהתמיד.
כך זה בחיים האמיתיים. יש גם טוב וגם רע. יש גם דמויות אמיצות, חכמות וכנות שעובדות קשה ועוברות בדרך הנכונה להישגיות, כמו שיש דמויות שלא עוצרות כלום בניסיון להשיג את מטרותיהן. אין ספק שהסרטים מכינים את הילדים לחיים האמיתים ועוזרים להם להבדיל בין טוב לרע.




בחירת סרטי ילדים הנכונים

לסרטים יש תפקיד מוסרי ולעתים קרובות הם מציגים סיטואציות או דמויות שאיתם ילדים יכולים להזדהות. בעת בחירת סרט לצפייה עבור הילדים, חשוב לחשוב על המכלולים והבעיות שילדך מתמודד איתם. אם לילד יש פחד מחושך אז צפייה בסרט שבו הדמות מתגברת על הפחד הזה יעזור. אם הילד לא רוצה לחלוק את הדברים שלו, מומלץ למצוא סרט שממנו ניתן ללמוד את חשיבות הנדיבות.
חיוני לשתף סרטים חינוכיים המלמדים אותו כמה חשוב להיות אדיב, כן, כן ונדיב עם הסובבים אותו. סרט חייב להשפיע באופן חיובי ובונה על אופיים של הילדים, עליו להעביר מסר חינוכי, לעודד אותם ולהיות ביכולתו להעביר אותם לעולם הקסום שהם כל כך אוהבים.




מומלץ לבחור סרטי ילדים המכילים אנימציות אטרקטיבית אם כי היום זאת משימה קלה יחסית כי רוב הסרטים מאוד מוצלחים ויפים. לילדים קל יותר לזכור את הסרטים שמלווים בתמונות הייצוגיות ביותר כי תמיד הזיכרון הויזואלי מאוד מפותח בגילאים הקטנים. באמצעות אסוציאציות נכונות, מוחם יבין ביתר קלות את הפעולות שהסרט מעביר להם.
סרטי ילדים תורמים רבות לחינוך הילדים על ידי בניית דמויות חזקות, הקניית אומץ ועקרונות מוסריים מבלי להזניח מיומנות וחוכמה. במילים אחרות, הסרט ממקדת את תשומת ליבו של הילד בהיבטים החיוביים של החיים, מבלי להכחיש את הקשיים, ומציעה לו תשובות ופתרונות להילחם נגד מכשולים אמיתיים.

פורסם ע”י יסמין קטוביץ

[Total: 3 Average: 5]

Exit mobile version