סרטים לילדים לצפייה ישירה

שקרניות קטנות

שקרניות קטנות ויפות היא סדרת נוער אמריקאית. העלילה מבוססת על סיפורן של ארבע בנות תיכון שקבוצתן מתפרקת כאשר מנהיגת בית הספר וידידותן נעלמות בצורה מוזרה. מבולבלות וחסרות הנהגתה של הבחורה הנעלמת, הבנות המפוחדות מתאחדות כוחות כאשר מופיע סחטן שמאיים לחשוף את סודותיהם המלוכלכים ביותר.




שם הסרט: Pretty Little Liars
שקרניות קטנות לצפייה ישירה.



 

 



 

 

[Total: 1 Average: 5]



מה חושבים הצופים על סדרת נוער שקרניות קטנות

שקרניות קטנות היא סדרת נוער די טובה. והשחקנים די נחמדים ומשחקים את התפקידים שלהם טוב מאוד. מעניין איך כל פרק שנראה מוריד אותך מהמציאות ו”מדביק” אותך למחשב. אני חייבת להודות שבמהלך שני הפרקים הראשונים הייתי די מאוכזבת מהשחקניות, אבל כל פרק גרם לי להעריץ אותו, שלא לדבר על הפלוסים. שהוא מקבל בקטגוריית נערים נאים או תככים בנויים היטב.
הרעיון ממנו מתחילה הסדרה מתחיל מעניין, תעלומה שלמה נבנית סביב הפשע, אך דעתי היא שהם רק מסבכים אותו יותר ויותר, כדי להאריך סדרה עם 4 בני נוער, כשירים, (רק בני נוער לא מראים) מי לשקר אחד לשני, למרות שהם מצהירים שהם החברים הכי טובים, מסתירים כל מיני פרטים, סודות, שכמובן מאריכים באופן לא רצוי את כל הפעולה הכוזבת הזו. אז כל התוצאות הן סדרה השזורה סביב חבורה עצומה של שקרים וסיבוכים מיותרים וחסרי משמעות. ברור שכל מה שהדירקטורים מחפשים זה להדהים אותך. אבל לגלות שאליסון לא מתה, היא הרוצחת של אחותה התאומה שלה. ואל תקפוץ לי בראש ש”לא מגניב לחשוף וכו ‘, זה לא יפה “, אם כבר נכנסת לאובססיביות לסדרה, תגובה צנועה לא תעצור אותך.

נכתב ע”י: אילנה סטרומוביץ, נתניה

Exit mobile version