סרטים לילדים לצפייה ישירה

שכחו אותי בגלקסיה

שכחו אותי בגלקסיה הוא סרט מצויר עתידני שמתאר את סיפורו של ווילי, ילד קטן שחייב להיפרד מהוריו כאשר החללית שנסעה בה נהרסת. בעזרתו של באק, הרובוט שדואג להישרדותו, ווילי יצטרך להסתדר בעצמו, לשוטט בגלקסיה, עד שתגיע משימת הצלה.




ההרפתקה המונפשת של ווילי, המשלבת את אלמנט המדע בדיוני עם סיפור של התבגרותו של הילד. ווילי מתעורר באמצע כוכב לכת זר שהוא יתחיל לחקור עם הרובוט. שכחו אותי בגלקסיה הוא סיפור אמוציונלי ומצחיק, הרובוט האדום והגור הזר הכתום שילווה את הילד להרפתקה הם מקסימים.
בדרך לכדור הארץ, ספינת חלל עם משפחת חוקרי חלל על סיפונה נלכדת בחגורת אסטרואידים ומתפוצצת. שתי כמוסות חילוץ יוצאות מהאנייה בכיוונים מנוגדים. זה שנושא את ווילי וזה שנושא את הוריו. ווילי ובאק, הרובוט המגן עליו, נוחתים על כוכב לכת לא ידוע, בלי שמץ של מושג היכן עשויים להיות הורי הילד. ווילי הופך לפליט על כוכב לכת מדברי.



מסגרות ארוכות ומהרהרות ילוו את הגיבור שלנו בחקר העולם החדש והמופלא הזה. כוכב הלכת הזה מורכב משני עולמות שונים מאוד: מצד אחד המדבר בו נוחת הגיבור שלנו, שם אורבות מפלצות אבן ענקיות, ומצד שני היער הענק בו הם ימצאו מקלט, עם סכנות אחרות, כגון יצורים עם 10 מטר.
הסיפור נועד לפתח את היחסים בין הדמויות: מתחים, מריבות ואז פיוס בין ווילי לבאק; דחייתו של פלאש, החבר הזר, על ידי הרובוט, מה שיוביל להיווצרות ידידות סודית בין הילד ליצור. משומר ראש ממושמע וחמור, בניגוד לשאיפותיו ואמונותיו של ווילי, הרובוט יתאושש בהדרגה, ילמד לצחוק.

שם הסרט: Terra Willy: Planète inconnue 2019
שכחו אותי בגלקסיה לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא באנגלית כולל אפשרות להגדיר תרגום לעברית



[Total: 5 Average: 4.2]



Exit mobile version