סרטים לילדים לצפייה ישירה

שומרי הגלקסיה חלק 2

שומרי הגלקסיה חלק 2 במביא סיפור חדש על השומרים שנאבקים לשמור על יחד כצוות תוך התמודדות עם בעיות שונות שיכולות להרוס את החברות ולפגוע במטרה הקבוצה. בולט בסרט המפגש של סטאר-לורד עם אביו, השמימי השאפתני הוא אגו.




Guardians of the Galaxy Vol. 2 – 2017
שומרי הגלקסיה חלק 2 לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא הוסר מיוטיוב



[Total: 1 Average: 5]



מה הבנתי מהסרט שומרי הגלקסיה חלק 2

אני חושב שג’יימס גאן הוא ללא ספק גיבור עבור מארוול. יוצר הסרט לא רק לקח צוות שהיה כמעט לא ידוע ולכן עם תובנת קהל פוטנציאלית, אלא גם הפך אותו לכוח קולנועי אמיתי. הציבור היה מאושר, המבקרים אמרו “וואו, איזו הפתעה נעימה”, כולם היו מרוצים. ובכן, עכשיו גאן רוצה שנקבל את אותה תגובה בדיוק, לתת לנו את אותם מרכיבים בדיוק. אנחנו נהנים מזה, אבל לא כמו בפעם הראשונה. הנה למה.
קודם כל, איפה שסרט הראשון היה מצחיק, ההמשך הוא איפשהו בין מצחיק ל”טיפשי”. כן, . שומרי הגלקסיה חלק 2 הוא כמו אותו חבר לכיתה בתיכון שמשתכר במסיבה ועושה דברים מטופשים שאתה לא יודע אם לצחוק איתו, לצחוק עליו או לשרוף אותו. יחד עם זאת, כנראה שללא רשת כזו המסיבה לא הייתה מוצלחת כל כך. זו בדיוק התחושה שהותירה ההרפתקה החדשה של שומרי הגלקסיה, שבה הדמות היחידה שמסוגלת להשאיר את ראשה נטוע היטב על כתפיה היא גאמורה (זואי סלדנה).

עבר זמן מה מאז שפיטר קוויל (כריס פראט), גאמורה, דרקס (דייב באוטיסטה), רוקט (בראדלי קופר) וגרוט הקטן (אותו וין דיזל) הצילו את כל הגלקסיה. כעת, צוות שידוע תחת השם הראוי שומרי הגלקסיה, החמישה עושים פחות או יותר את אותם דברים: כלומר, הם כל הזמן נלחמים זה בזה, עוצרים מדי פעם כדי לגנוב כמה דברים או לקבל משימות “בלתי אפשריות”. כשהם נשכרים על ידי הגזע הריבוני כדי לשמור על כמה סוללות יקרות מפז מפני מפלצת בין-ממדית, השומרים עומדים בפני אתגר שיזרוק אותם על הנתיב אל הימור האמיתי של הסרט: גילוי הורתו של פיטר קוויל.
שומרי הגלקסיה חלק 2 ללא ספק משעשע, ולקהל האולטרה אסקפיסטי ההיבט הזה הוא כנראה היחיד שחשוב. מה שמפתיע בסרט ההמשך הוא, לעומת זאת, שאם מפשיטים מהסרט אפקטים מיוחדים וקופצים לאזורים שונים בגלקסיה, גישת התסריט היא של סיטקום עם חמש דמויות שיושבות על הספה ומתווכחות/מתמקמות ללא הרף. לא פחות מתוחכם וכנראה הביקורת הכי גדולה שאפשר להביא לסרטו של גאן.



תחושה לא נעימה נוספת היא שנראה שההרפתקה של השומרים מתרחשת בחצר האחורית של היקום הקולנועי של מארוול (MCU): למרות שהגיבורים מצילים שוב את הגלקסיה, התחושה היא שהם בעצם עורכים ברביקיו בחצר האחורית, ברביקיו מסיבה שבה הזמינו את שכניהם העניים ביותר. העובדה שנבל מרובה, מתנהג כמו בני נוער בארקייד לא עוזר, והתחושה האולטימטיבית של ההמשך היא שלהרפתקה הזו של השומרים אין כמעט משקל ב-MCU. ולא, הרצף הסופי לא משנה את ההיבט הזה, אם כי יהיה לו משקל עצום בעתיד של הזיכיון.
ברור שאולפני מארוול לא שכחו איך להעלות מופע מרתק. מפלצות בין-ממדיות, גזעים מוזרים, כוכבי לכת-בני אדם, טורפים גלקטיים, הנה המרכיבים של ה”שאורמה עם הכל” הזו שתשתחרר בצורה נפיצה, בפורמט תלת מימד, כולל בשני מסכי ה-IMAX בארץ. כן, הסרט נראה נהדר, והפן הגלקטי של ההרפתקה החדשה הוא הזדמנות לרעיונות חדשים וחדשים מבחינת אפקטים מיוחדים, אז באמת יש לך על מה להסתכל ואנו ממליצים לצפות בסרט על מסך גדול יותר.
למרבה המזל, התעלולים המצחיקים יותר או פחות של הגיבורים מקוזזים חלקית על ידי רגש. אתגרים מסוימים יגרמו לאפוטרופוסים ללמוד להיות ולקבל את היותם משפחה. הסרט דן בקשרי דם, אבל בעיקר באותם קשרים בלתי ניתנים לשבירה שנוצרים באמצעות היסטוריה משותפת. אומרים שדם לא עשוי ממים.

מאת: ולדימיר

Exit mobile version