סרטים לילדים לצפייה ישירה

ריברדייל

ריברדייל היא עיירה שקטה לכאורה, בה כולם מכירים את כולם. אך הדברים מתהפכים כאשר חבר בקבוצת הכדורגל בתיכון נמצא מת בנהר. מנקודה זו ואילך, כולם נראים חשדניים ונראה שלכולם יש סודות שהם לא רוצים שיגלו אותם. הסדרה עוקבת אחר חייהם של ארצ’י, ורוניקה, בטי וחבריהם, החוקרים את החושך והמוזרות של ריברדייל ומנסים לברר מה קרה.




שנת הלימודים החדשה של חלק מתלמידי התיכון מתחילה בצורה נוראית ככל האפשר: עמית שלהם נמצא מת. ארצ’י אנדרוז נפרד מחברתו הטובה, בטי, לאחר שאמרה לו שהיא אוהבת אותו, מערכת היחסים שלו עם המורה שלו למוזיקה מאוימת על ידי הטרגדיה בעיר, ואילו ורוניקה, החדשה בקהילה, היא מגלה בו עניין. הסדרה מציגה את הבעיות האופייניות של בני נוער: אהבה, קנאה, בית ספר, משפחה. עיבוד של סדרת הקומיקס באותו שם, ריברדייל.
שם הסרט: Riverdale
ריברדייל לצפייה ישירה, סדרות מומלצות לנוער



 

 



 

 

[Total: 1 Average: 5]

מה חושבים הצופים על סדרת נוער ריברדייל

העונה הראשונה והייתה טובה מאוד, מתח, דמויות מעניינות, אווירה טובה, אבל עונה 2 הרסה את כל מה שהיה טוב בראשונה. אירוע אחר אירוע שנזרק לבלגן מעייף ולא מחובר, כאילו הם רוצים לצרוח: קחו את זה, ואת זה, ואת זה, אתם מצפים שאכניס את זה גם? אירועים רבים מסמרי שיער (במיוחד סצנת הבריחה, אתה יודע למה אני מתכוון אם סיימת, אני לא רוצה לקלקל את זה).



כשנראה שהוא התאושש, קרה משהו והוא הוריד את כל הסדרה. לרוע מזלו, אני מצפה שהעונה הבאה תהיה גרועה עוד יותר. השחקנים שיחקו בסדר באופן בלתי צפוי, אני חושב שההופעה שלהם הצילה במידה רבה את מה שהסיפור הוריד. זו סדרה בסדר אמנם שווה לראות את חובבי הז’אנר אבל היא די בינונית.
זו באמת סדרה לצעירים עם דרמה, אהבה, בית ספר וכו ‘וכו’…אם אתה לא מעוניין לצפות בשחקנים טובים, עם הופעות איכותיות, אני ממליץ שהזמן יעבור, אחרת לא.
שחקנים צעירים, יפים ומוכשרים, די תעלומה, הרבה תככים, סטים רטרו, מוזיקה טובה = המתכון לסדרה מצליחה בקרב צעירים. בסך הכל, אני שמח עם זה ואני צופה בו כדי להירגע. הלוואי שקראתי את הרצועות כדי שאוכל להשוות, אבל אולי עדיף להסתכל על זה “באופן בלתי תלוי” בהן.

מאת: עדן כהן



Exit mobile version