סרטים לילדים לצפייה ישירה

רטטוי

רטטוי הוא הסיפור של רמי, עכבר צעיר שחלומו הוא להיות מאסטר שף. הוא לא מיואש מהמכשולים שמשפחתו מציבה בדרכו, וגם לא מהעובדה שגסטרונומיה היא מקצוע ששונא עכברים פר אקסלנס. רמי מוכן להגשים את חלומו, והעובדה שהוא גר בביוב של מסעדה בעלת דירוג גבוה מקרבת מאוד את החלום שלו.




למרות הסכנות והמלכודות, הפיתוי גדול, מוציא את העכסבר החמוד ליקום האסור. רמי נקרע בין מצבו לחלומו שלא התגשם. הוא יגלה במהרה את המשמעות האמיתית של הרפתקאות, חברות, משפחה ויבין שהוא חייב לאזור אומץ להיות מה שהוא: עכבר שרוצה להיות טבח גדול.

שם הסרט: Ratatouille – 2017
רטטוי לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא באנגלית עם אפשרות להגדיר כתוביות בעברית.



[Total: 6 Average: 3.8]



מה חושבים הגולשים על הסרט רטטוי

כשעזבתי את רטטוי, התצורה הביתית החדשה הייתה ברורה לי: התכוונתי לפטר את שני החתלתולים שלי במהירות, אחרת מי יודע איזה מכרסמים מבריקים לא מסתובבים בביתי בגלל זנב הברזל שבו הם שולטים בגדרות! בואו נהיה רציניים, אם לינגוויני היה מטפל בחתול בלוח הזמנים היומי שלו, אין זה סביר שהיחסים שלו עם עכברוש רמי היו פוריים כל כך. אולפני פיקסאר בלטו ב-1986 עם היסטוריה קצרה שבה חיי המשפחה הוצגו באמצעות מערכת היחסים בין שתי מנורות שולחן. זה נקרא Luxo Jr. להיטי האנימציה שהם הוציאו הם Toy Story, A Bug’s Life, Monsters, Inc, Finding Nemo, The Incredibles או Cars.

הם זכו באוסקר גם על סרטים קצרים וגם על סרטי אנימציה – המשחק של גרי או המדהימים, האחרון גם בבימויו של בראד בירד. עכשיו הם חוזרים למסך הגדול עם סיפור טעים. בשבילי זה הסרט העלילתי הכי עסיסי שלהם. כהצגה עם ראדו אנטון רומן שאינה מציגה מתכונים קולינריים, וגם לא קיטור חי של אף מנה, אלא מכילה רסיטלים חיים בהשראתה. דרך ההתפרצויות המילוליות הללו, האוכל קיבל הילה, ריח וצורה שחרגה ממסך הטלוויזיה. אחרי שהעכברים נהיו חמודים יותר בגלל ג’רי, אחרי שלממותות ולטיגריסים יש מראה ידידותי הרבה יותר בזכות עידן הקרח, או אחרי שהמפלצות עדיפות כשכנים, בזכות שרק, רטטוי משתכר אותך כל כך בטעמי המטבח, כך ש כשאתה עוזב את הקולנוע אתה לא מאמין שיש ברכה גדולה יותר מאשר להגיע לעולם שבו כל הטבחים הם עכברושים… או שיש בו לפחות טבח אחד, והוא נשאר בבית שלך. רמי הוא טועם ניחוח משובח, מעין צפרדע מהבושם של פטריק ססקינד. אבל יש לו חסרון לכאורה. וגם סובולן.




למרות שתשוקתו לבישול חורגת מגבולות הגנבים הקטנים עבור הבטן שלו, מעמדה החברתית שלו קשה להתייצב כשף. עם זאת, הוא מאמין מאוד במה שאומר האליל שלו, גוסטאו המפורסם, השף, בעל המסעדה, מפיק הטלוויזיה ומחבר הספרים: כל אחד יכול לבשל, ​​סיסמה שגוסטו מוריש לעולם. מבלי לרצות לעשות זאת, רמי עושה את החניכה שלו בקבוצת המכרסמים שלו, שם אביו שלו, בו זמנית המנהיג מכולם, גורם לו לרחרח את האוכל של כל האוכלוסייה באופן שימנע את סכנת הרעלת כל אִישִׁי. כשהם מונעים ממולדתם, מגיעים המכרסמים לפריז, שם נראה שדרכו של רמי להצלחה נפתחת, גם אם הדרך מלאה במלכודות: חלקן נמתחו על ידי עמיתים למקורבו האנושי, לינגוויני, אחרים למען הגנת הצרכן, ואבן הבוחן. הוא מבקר הקולינריה הנורא אנטון אגו. מכירים את השיר שבו מיחאי קונסטנטינסקו דחקה באהבתם של כלבים משוטטים? ובכן, זה מה שמנסח את זה רטטוי: סיפור שבו חולדות מצפוניות יותר, יותר מיושבות ומעודנות יותר מכמה מהמארחים האנושיים שלהן. מעולה: אין זכר למגפה, אין קורבנות גם אם המכרסמים כועסים ומענישים כמה אנשים… רק אוכל, עוד אחד איכותי! וכיוון שאנו נוכחים בבתי ספר רבים, מכיוון שאנו חולקים את החלל עם מטופלים רבים בבתי חולים, הסרט הזה טוב רק לטיפול להרגעת הפוביה עם שורשים במשפחת המכרסמים. אז זה מוצר שיכול לתמוך בצורה מושלמת בקמפיין של ידידות אנושית עם השותף שלו או שלה לדירה: אם אתם מאכסנים רמי ומתוך אטימות אתם עושים את זה ככה?

מאת: א. זינגר

Exit mobile version