סרטים לילדים לצפייה ישירה

רובוטריקים: עליית החיות

רובוטריקים: עליית החיות מביאים מחדש את גיבורים לאקרנים עם סרט מצויר חדש. הצטרפו להרפתקאות והקרבות של רובוטריקים שחייבים להציל את העולם.תכירו את נואה, בחור צעיר ואלנה, חוקרת חפצים שנסחפים בסכסוך כאשר אופטימוס פריים והאוטובוטים מתמודדים עם אויב החדש והמפחיד ביותר שהכרתם.




שם הסרט: Transformers: Rise of the Beast – 2023
רובוטריקים: עליית החיות לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא לא הגיע ליוטיוב עדיין



[Total: 2 Average: 4.5]



מה אני חושב על הסרט רובוטריקים: עליית החיות

בלי לעשות לכם ספוילר אספר לכם על משדובר בסרט החדש רובוטריקים: עליית החיות. ניו יורק, 1994. קריס נאבק למצוא כסף כדי לשלם עבור חשבונות בית החולים של אחיו הצעיר  ולמצוא עבודה. נוח דיאז מסכימים לעזור לחברו רייק שמנהל מבצע חטיפת מכוניות. הוא נדרש לפרוץ לבניין חניה ולגנוב רכב פורשה. עם זאת, הפורשה מפתחת חיים משל עצמה ומאיצה משם עם נוח בפנים, לפני שחושפת שזהו האוטובוט מיראז’. בינתיים, אלנה וואלאס, מתמחה במוזיאון, נהייתה אובססיבית לפסלון בצורת בז, שנפער וחושף חפץ בפנים. כשהיא שולחת אות למעלה, האוטובוטים מזהים מיד את החפץ כמפתח טרנסוורפ שיכול לאפשר טלפורטציה מיידית בין כוכבי לכת.

היריבים ה-Terrorcons, סוכנים של Unicron בגודל כוכב לכת, יורדים למוזיאון במאבק זועם כדי להשיג את המפתח. המפתח יאפשר ליוניקרון להרוס כוכבי לכת בכל מקום אבל גם יאפשר לאוטבוטים ללכת הביתה. אליהם מצטרפים המקסימלים, רובוטריקים בצורה של חיות. עם המפתח שנלכד על ידי הטרורקונים, מתגלה שזהו אחד משני חלקים. אלנה מסוגלת לפענח רמזים המובילים את הדרך למקדש לפרו והם יוצאים למירוץ להגיע לשם ולהשיג את המחצית השנייה לפני שהטרורקונסים עושים זאת.
אני אהבתי את הסרט באותה רמה כמו הסרטים הקודמים עם רובוטריקים.

Exit mobile version