סרטים לילדים לצפייה ישירה

רובוטריקים: האביר האחרון

רובוטריקים: האביר האחרון מרעיד את יקום הזיכיון ומגדיר מחדש מה זה אומר להיות גיבור. בני האדם נמצאים במלחמה עם הרובוטריקים, ואופטימוס פריים איננו. המפתח להצלת עתידנו קבור עמוק בסודות העבר, בהיסטוריה הבלתי סופרת של רובוטריקים על פני כדור הארץ. אלה שעל כתפיהם מוטלת המשימה הענקית של הצלת עולמנו יוצרים ברית בלתי סבירה: קייד ייגר, באמבלבי, לורד בריטי, ופרופסור מאוקספורד.




מגיע זמן בחייו של כולם שבו אנו נקראים לעשות מחווה הרואית. ברובוטריקים: האביר האחרון, הניצוד הוא זה שיהפוך לגיבורים. גיבורים יהפכו לאויבים שטניים. רק עולם אחד ישרוד – האם זה יהיה העולם שלנו, או שעולמם ינצח?

Transformers: The Last Knight – 2017
רובוטריקים: האביר האחרון לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא הוסר מיוטיוב.



[Total: 1 Average: 4]



דעתי על הסרט רובוטריקים: האביר האחרון

הנה הסרט החמישי בסדרה שאני מאוד אוהב – רובוטריקים: האביר האחרון, כמעט עשר שנים בדיוק לאחר הופעת הבכורה של ההפקה הראשונה בהשראת צעצועי הסברו. חלק מהצופים בקושי יזכרו מה קורה בכל אחד מהחלקים הקודמים, אבל לאביר האחרון יש סיכוי נוסף להיות בלתי נשכח יותר: הוא משכתב את ההיסטוריה על ידי הצבת החייזרים המתכתיים באותו פריים כמו 12 אבירי השולחן העגול. אבל למרות זאת, עדיין ברור שהאפקטים המיוחדים חשובים יותר מהסיפור האמיתי.
היבט ייחודי נוסף של החלק החדש, רובוטריקים: האביר האחרון, הוא גישה בסגנון אינדיאנה ג’ונס, כי מה צריך סרט הרפתקאות יותר ממקגאפין? לחפץ התסריט המפורסם שזכה לפופולריות תחת השם הזה על ידי אלפרד היצ’קוק המפורסם לא פחות יש ברובוטריקים החדש צורה של צוות אולטרה-היי-טק, זהות מי ששולט בו ובידיו את גורל כדור הארץ וה סייברטרון מתכתי.

הסרט מבטיח כבר מהפריימים הראשונים לענות על השאלה מדוע הרובוטריקים חוזרים לכדור הארץ, ולפחות מנקודת מבט זו, התסריט עושה את עבודתו היטב, גם אם הוא משתמש בפרוצדורות צפויות כפי שהם מוכרים. . התסריט נראה יותר כמו רשימה של אלמנטים (הגיבורה הסקסית, היתומה רבת התושייה, הנבל המטורף, החכם, הגיבור חסר האנוכיות) שחייבים לסמן על ידי התסריטאים, אבל משתמשים בסרט כמו לזניה, כעזר וספייס לשכבות הכבדות ולעיתים מעייפות של אפקטים מיוחדים.
מארק וולברג חוזר בתור קייד ייגר ועושה עבודה טובה מאוד כשהרובוטריקים החמישי עושה שימוש מלא בכישרון הקומי שלו. לורה האדוק הבריטית היא ויויאן וומבלי, יורשת של משפחת אצולה אנגלית ותיקה, שבנוסף למספר דוקטורטים בהיסטוריה ופילוסופיה, יכולה להיראות ללא רבב כאשר רודפים אחריה ביבשה, באוויר ומתחת למים על ידי גדודים של אכזבות המוכנים להרוג אותה. והאדוק מצליחה מאוד בתפקיד שאנחנו לא יודעים עד כמה פמיניסטיות, וההופעה שלה בהחלט הדליקה את אורותיהם של כמה “מנהלים” הוליוודיים: אם אלישיה ויקנדר לא תצליח להחזיר את הזיכיון של לארה קרופט לחיים, האדוק תהיה טובה מאוד תחליף היי.
למרות שנראה שהמטרה של מייקל ביי היא למלא את המסך בפיצוצים מחרישי אוזניים, כשהגיבורים האנושיים הזעירים רצים בממטרי ניצוצות שנראים כאילו מגיעים מכל כיוון גם כשיש רק יריב אחד שעומד בדרכם, האביר האחרון עוצר מדי פעם ל מציעים לנו (בקולו המשכנע של אנתוני הופקינס) שההיסטוריה האנושית היא אפילו יותר מסובכת ממה שהיא נראית במבט ראשון.



למרות שכמה החלטות תסריטאיות מורידות את גיל קהל היעד של הסרט אי שם לקראת גיל ההתבגרות, מבוגרים יכולים להתחבר לפילוסופיה של הבנה טובה בין עמים, להעריך את המסר החיובי של דו-קיום קשה, שלגביו פשרות ומשא ומתן הם בעלי חשיבות יוצאת דופן.
העמדה של יגר כלפי האוטובוטים והעובדה שהרשויות מוכנות לכל דבר כדי ללכוד אותם יכולים להתפרש גם מנקודת המבט של המשבר הפוליטי של המהגרים, אם נתאמץ קצת למצוא אלמנטים רלוונטיים בסיפור שנועד רק לבדר. למרבה הצער, קווי הדמיון בין חייזרים למהגרים מחבלים בעקשנות על ידי העובדה שהראשונים, למרות יצורים עם היסטוריה אישית של אלפי שנים, מתנהגים כמו תלמידי תיכון ומשמשים, למעט יוצאים מן הכלל, כמקור הומור שאינו הופך אותם. בכלל צדק.
אם אתם מעריצים של הזיכיון, האביר האחרון בהחלט לא יאכזב אתכם, אבל אנחנו בספק אם החלק החמישי הזה יזכה למעריצים חדשים רבים של סרטי ההמשך האפשריים מיצירתם שמייקל ביי ומארק וולברג כבר הודיעו שהם יצליחו לפרוש.

כתב: ערן חיים



Exit mobile version