סרטים לילדים לצפייה ישירה

ראמבל

ראמבל הוא סרט מצויר על היאבקות ואומץ. וויני היא ילדה מתבגרת שרוצה להפוך לאלופה בכל מחיר. היא רוצה להמשיך את המסורת של אבא שלה ולאמן מפלצות שמתחרות בהיאבקות. וויני מתמודדת עם קשיים אבל לא מוותר אבל לא מוותר לשום דבר כדי להשיג את מטרה.




ראמבל הוא סרט מגניב עם מפלצות ענקיות, צבעוניות ואפילו מצחיקות. וויני מאמנת מפלצת בשם סטיב, מספיק גדולה אבל לא הכי חכמה אבל מצייתת באימונים קשים להוראות של הבחורה האמיצה. הסרט מזכיר לנו סרטים נוספים עם מפלצות או עם מתאבקים.
הסר ראמבל הוא איבוד קולנועי של חברת פרמאונט לפי הספר “מפלצת על הגבעה” .

שם הסרט: (2021) Rumble
ראמבל לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא ללא תרגום לעברית, הסרט דובר אנגלית כולל כתוביות



[Total: 1 Average: 5]



מה חושבים הגולשים על הסרט ראמבל

אני אהיה הראשון להודות בכך: העלילה היא פחות או יותר התגלמות נוסחא, אבל זה לא תמיד דבר רע – במיוחד כשמדובר בסרטי ילדים. יש לנו את הנבל הברור שלנו (שקורע התקפי צחוק מאיים ויש לו מחושים תרתי משמע, אם מישהו התבלבל) ואת גיבורי האנדרדוג החביבים עלינו בקלות. יש קונפליקט ברור, מכשול ברור עוד יותר, והברור מכולם הם המניעים של האופי שלנו. סטיב אפילו אומר “אבא נושאים” בקול רם.
למען האמת, שום דבר מזה אינו בעיה בולטת. בעוד שבדוגמאות רבות הוא יכול לשמש מגבלה, בשום פנים ואופן לא הנוסחה הזו שאושרה על ידי הקהל שוללת את האפשרות של סרט טוב. לא, עקב אכילס האמיתי של ראמבל טמון בחוסר החיוניות או הסיבולת שלו. מהסצנה הראשונה שלו, המתרחשת בזירה רועמת עם אורות בוערים ואמלגמים מפלצתיים נוראיים באופן יצירתי, ברור שלסרט יש כל כוונה להיות סרט לחימה אנרגטי א-לה המדהימים או קונג פו פנדה. המוזיקה רועשת, הדמויות רוטטות במומנטום כמו אטומים נלהבים. אבל דברים אף פעם לא באמת יוצאים לדרך. הפעולה צפויה והאנימציה חסרת מאמץ וחלקה מכדי לספק קונפליקט אמיתי.




יהיה קל יותר להתעלם מכך אם לדמויות היה רק ​​קצת יותר תוכן. וויני היא אחת מאותן נערות צעירות נלהבות מדי, שסרטים כל כך רוצים שתאהבו ותרצו. אבל אני לא יכול שלא לייחל שעמודי המטרה והשאיפות שלה יהיו קצת יותר מיושמים, ובסופו של דבר, נפרדים מאלה של אביה.
הדמות המעניינת ביותר בראמבל היא סטיב, שלמען ההגינות, הוא חמוד מאוד. סטיב הוא בנו של רייבורן, המפלצת הנערצת שאבדה בים עם אבא של ויני. כשוויני מוצא אותו, הוא משתתף במשחקי היאבקות  של מפלצות במקום מוצל ומחתרתי בו משלמים לו כדי להפסיד למתאבקים אחרים. סטיב בסופו של דבר מסכים לשתף פעולה עם וויני, אבל רק בגלל שהוא צריך כסף. אז אנחנו למדים שיש לו גם כמה בעיות רציניות של אבא (המילים שלו לא שלי), בעיות בהערכה עצמית והוא רקדן סלסה ממש טוב. ארנט מפיח בו הרבה הומור וחיים, ובאשר לדמויות הזוחלים של אנדרדוג, הוא אחד האהובים עליי.



יש בסרט ראמבל האנימציה יוצאת הדופן. בסרט שמציג גם בני אדם וגם מפלצות, חשוב להדגיש את פערי הגודל בכמה שיותר דרכים. הסרט עושה בדיוק את זה. כאשר מפלצת אחת זורקת אחרת לקרקע, אתה רואה את הגוף שלה רועד, ואתה יכול להרגיש את המשקל והצפיפות שלה – משהו שהקל מאוד על עיצוב צליל ניואנס. הדמויות גם אקספרסיביות כמעט בצורה מוגזמת, מה שעוזר להביא אנושיות אל הלא-בני אדם של הסרט.
זה לא הוגן להניח שכל סרט הולך לסטות מהשביל המכות. לרבים מצבם הרבה יותר טוב אם לא. עם זאת, מה שצריך להיות סטנדרט הוא שההימור של סרט יהיה כמותי, ואם מדובר במפלצות ענקיות המוטנטיות שעוסקות ברצף של תגרות אפי ועתירות הימור, זה צריך להיות לפחות כיף לצפייה.

מאת: אביעד סרוף

Exit mobile version