סרטים לילדים לצפייה ישירה

קין והבל

את סיפורם של קין והבל ניתן למצוא בספר התנ”ך והסרט מציג את הסיפור הזה באנימציה כדי שהילדים ילמדו על קנאה. קין והבל היו שני הבנים הראשונים של אדם וחוה. זה אומר שהם היו הילדים הראשונים שנולדו בעולם כולו. למרבה הצער, הם זכורים גם כי הרצח הראשון בהיסטוריה האנושית התרחש ביניהם. הבן הראשון, קין, הביא שמחה להוריו, במיוחד לחוה.




ואז נולד להם בן נוסף, הבל. אנחנו לא יודעים כמה שנים חלפו בין בן אחד לשני, אבל אנחנו יודעים שהבנים גדלו, וכשהיו חזקים מספיק, הם התחילו לעבוד. הבל עבד כרועה צאן וקין כחקלאי. יום אחד, קין והבל הביאו כל אחד את קורבן לאלוהים. הטקסט המקראי לא נותן לנו את כל הפרטים, אבל ממה שהוא אומר, אנחנו יכולים לחשוב שאיכשהו שניהם ידעו שבאותו יום הם צריכים להקריב את קורבן שלהם לאלוהים ואת המקום שבו הם צריכים להביא אותו.
קין הביא קורבן את מה שאסף מהאדמה. לא יודעים אם הוא הביא את הפרי הכי גדול, הכי צבעוני והכי יפה, או שהוא סתם הביא את מה שמצא בזמנו. אבל יודעים שהבל הציע את מיטב עדרו, את הבכור, וזה מצא חן בעיני אלוהים. כאשר הבין קין שאלוהים היה מרוצה יותר מהקורבן של הבל מאשר קורבן שלו, הוא כעס. העובדה שזה הרגיז את קין כל כך נותנת לנו אינדיקציה למצבו הרוחני. הוא לא שאל את אלוהים מה הוא עשה רע בהקרבתו וכיצד הוא יכול לעשות זאת. לֹא! הוא מיד התרגז ואפשר ללבו להתמלא בכעס.

שם הסרט: 2003 Cain and Abel או Habil ile Kabil
קין והבל לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא.



איך להגדיר כתוביות בעברית או בכל שפה אחרת

[Total: 1 Average: 4]



Exit mobile version