סרטים לילדים לצפייה ישירה

קוקו

קוקו הוא סרט מצויר מרהיב עם אנימציה מיוחדת. למרות שהמוזיקה נאסרה במשפחתו במשך דורות, מיגל הצעיר חולם להיות זמר אמיתי, ממש כמו האליל שלו הזמר המפורסם בשם ארנסטו דה לה קרוז. בניסיון נואש להוכיח את כישרונו, מיגל מוצא את עצמו כלוא בארץ המתים המהממת והצבעונית. שם הוא פוגש את פזוונצ’י הקטור המקסים. יחד, שני החברים החדשים יוצאים למסע יוצא דופן לפענוח התעלומה החבויה במשך דורות במשפחתו של מיגל.




דרמה משפחתית מעלה את רמת ההיקשרות לסיפור. האב שנטש את משפחתו בחיפוש אחר תהילה ואמא חזקה, נחוש בדעתו שלא להשאיר דבר שמשפיע על יקיריו הם נקודות מוצא מוצקות, והדמויות שנוספו מאוחר יותר הן ציוריות – סבתא עזה, הקטור הנודד או דנטה המרובע המצחיק והמסור.
המעבר לתחום ה”מעבר “הוא פיצוץ צבע אמיתי והזדמנות לתסריטאים לשחק עם שלדי הנפטרים, אך גם עם מגוון הפעילויות בהן הם מעורבים. העולם המדומיין מרהיב וכלל לא פשוט יותר מהאמיתי עם חוקים, משטרה, שולחנות מידע, תחבורה ציבורית, שכונות עוני וארמונות, מופעי אמנות, אך גם חיות פנטסטיות כאפוטרופוסים, ייצוגים צבעוניים של דמויות הנפטרים.

לכוד בעולמם של המתים ונאלץ לפנות לזה שאביו מאמין בו, מיגל מגלה את סיפורה האמיתי של המשפחה, אחד שכולו ניסויים ותשוקה כמו הרפתקתו. אוסקר דה לה קרוז משחזר את הנושא של האמן חמדן לתפארת, שיעשה הכל כדי להגשים את חלומו ושמקם את התהילה במקום הראשון, ולא את המשפחה (רמז לערכים ההפוכים של הוליווד).
קוקו הוא סרט חובה לכל המשפחה! זה מצחיק, חינוכי, הדמויות מצחיקות מאוד, לדמיון אין גבולות. ציור ממנו יצאתי במצב של שמחה, עם חיוך על הפנים, ציור שהורי יכולים לעקוב אחריו כי הוא גאוני ויהיה לך כיף. זה אחד הסרטים המצוירים הטובים של דיסני.

 Coco – 2017
קוקו סרט מלא לצפייה ישירה בחינם, הסרט דובר אנגלית וניתן להגדיר כתוביות בעברית



[Total: 8 Average: 4.5]



Exit mobile version