סרטים לילדים לצפייה ישירה

צעצוע של סיפור 4

צעצוע של סיפור 4 ממשיך את העלילה של הצעצועים של בוני, וודי והחבורה העליזה שלו. בוני הוא ילדה קטנה שמתכוננת ללכת לגן ומתמודדת עם הפחדים הספציפיים מהמעבר הזה. וכשצעצוע חדש בשם פורקי מצטרף לחבורתו של וודי, טיול עם חברים מגלה עד כמה העולם יכול להיות גדול ובלתי ידוע לצעצוע. בסיום מצפה פגישה מפתיעה לוודי.




הסרט עוסק במסעו של וודי ואיך הוא מתמודד עם הקנאה שהוא מרגיש ואיך הוא לומד להיות באמת עם הילדה אליה הוא שייך. המסע ההרפתקני הופך למפגש בלתי צפוי, כאשר וודי פוגש במקרה את חברו הוותיק האבוד בו פיפ. כשוודי ובו זוכרים את הימים הטובים, הם מתחילים להבין שיש ביניהם תהום ענקית בכל מה שקשור לציפיות מחייהם כצעצועים. אי אפשר לדמיין כמה העולם יכול להיות עבור צעצוע!

שם הסרט: Toy Story 4 – 2019
צעצוע של סיפור 4 לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא ללא תרגום לעברית, יש כתוביות ודובר אנגלית.



[Total: 4 Average: 3.8]

סרטים נוספים של הסדרה צעצוע של סיפור

לצפייה בסרט צעצוע של סיפור 1 לחץ כאן

לצפייה בסרט צעצוע של סיפור 2 לחץ כאן

לצפייה בסרט צעצוע של סיפור 3 לחץ כאן

לצפייה בסרט צעצוע של סיפור 4 לחץ כאן



מה חושבים הצופים על הסרט צעצוע של סיפור 4

חששתי שאולי הסדרה הפופולרית צעצוע של סיפור הסתיימה כשאנדי הביא את חבריו – וודי, באז, ג’סי, סלינקי ורקס – לחיות עם הילדה הקטנה בוני. אנדי למד בקולג’, וודי נאמן כעת לבוני, המאהבת החדשה שלו. עכשיו וודי נמצא בחדר חדש, עם צעצועים חדשים, עם ילדה חמודה ומתוך הנחת יסוד זו מתחילה סדרת הרפתקאות חדשה.
וודי ושאר הצעצועים שייכים כעת לילדת הגן בוני. הצעצועים ממתינים שהילדה הקטנה שלהם תאכל ארוחת בוקר ואז יוכלו להתחיל לשחק. סצנה בארון עם כל הצעצועים מראה שכולם חשובים ביקום צעצוע של סיפור.
וודי חושב ומתנהג כמו הורה, מוותר על עצמו, לטובת הילדה והופך להיות להיות מומחה בפסיכולוגיה של הילדה הקטנה, ובכך מוכיחה בגרות שאין לדמויות אנושיות רבות בסרט. נושאים אנושיים כמו הצורך בקבלה, הצורך להיות שייך ולאהוב (הבובה גבי גבי, בתוספת הצמד הקטיפתי דאקי ובאני), הצורך בהכרה (האופנוען האקרובטי המודאג דוכס קבום). חטיפה, ואחריה משימת הצלה ראויה לסרטי פעולה.




דמות מוסרית דו משמעית (גבי גבי, הבובה הראשונה ביקום צעצוע של סיפור צעצוע, שנעשתה תוך תשומת לב מיוחדת לפרטים הקטנים – הקשתות בעיניה ואופן השיער שלה הם מיוחדים) ופרידה רגשית, שיכולה להיות סוף הסוף סדרה, אם הצלחה הסרט הרביעי הזה לא יביא את המפיקים להמשיך בסדרה. כל האלמנטים הללו שהוזכרו לעיל הופכים את צעצוע של סיפור 4 לסיפור משמעותי ורגיש, בו אלמנט האנושות שוקל הכי קשה. סרט המתנשא לגובהם של האחרים בסדרה דרך מורכבות הדמויות, האקשן והרגש.
היום הראשון לגן של בוני מגיע עם אתגר גדול עבור וודי. צעצוע ילווה את הילדה הקטנה לגן, כדי להקל על החוויה הראשונה הזו בחייה של הילדה הקטנה. שם, בוני תיצור את הצעצוע הראשון שלה מחתיכת אשפה ממזלג. פורקי הופך לצעצוע החביב על בוני. וודי צריך לוותר על הקנאה, שכן לילדה הקטנה יש את הצעצוע האהוב החדש הזה ולשחק תפקיד חדש. פורקי, צעצוע מאולתר, טיפש ובעל רעיונות קבועים, הופך להיות בן חסותו של וודי, הכל לטובתה העליונה של הילדה הקטנה בוני. ו



ודי ילמד את פורקי כיצד להפוך לצעצוע, מדוע זה לא רק “זבל” ולמה זה חשוב. העובדה שפורקי חושב שהוא זבל ושהצעצועים עצמם עשויים בסופו של דבר להגיע לפח הופכת את מצב הבובות לדרמטי ומתעורר בזיכרונות הצופה מהצעצועים שלו.
הדמויות החדשות דאקי ובני, צעצועים מפוארים מפארק שעשועים, בלתי נפרדים (מילולית וגם באופן פיגורטיבי), מספקים את החלק של הקלה קומית. הסרט מגיע גם עם דמויות מצמררות, כמו ארבע בובות הווטרילוקוויסט שעושות את העבודה המלוכלכת של גבי גבי. בין הדמויות החדשות ניתן למנות את ג’יגלה מאק דימלה, הבובה הצעירה ביותר ביקום צעצוע של סיפור, סוג של קול סיבה של הרועית בו פיפ. זה יעניק לוודי נקודת מבט חדשה כאשר הוא דן בציפיות חייהם כצעצועים.
נכתב ע”י לילך

Exit mobile version