סרטים לילדים לצפייה ישירה

צעצוע של סיפור 2

אפשר ללמוד מהסרט צעצוע של סיפור 2 שצעצועים הם רק צעצועים רק כשהיש אנשים בסביבה אבל כאשר הם נשארים לבד הצעצועים מקבלים חיים…עכשיו הצעצועים החמודים בחדר של אנדי התכנסו כדי להיות מוכנים לשחק צעצוע של סיפור 2, סרט ההמשך לסיפור הצעצוע הראשון שהיה להיט ענק. באז, וודי וצוות צעצועים צבעוניים הצטרפו לקבוצת דמויות חדשות ומקסימות בקומדיה הזו מלאת אקשן, מתח והפתעות.




צעצוע של סיפור 2 מספר את סיפורם של הצעצועים של אנדי שנותרו לבד בבית לאחר שהילד עזב למחנה. הדברים מקבלים תפנית בלתי צפויה מרגע שאספן הצעצועים אל מקוויגין חוטף את וודי. בדירתו של אל וודי מגלה שערכו גבוה מאוד באמצעות תוכנית הטלוויזיה “וודי’ס ראונדאפ”, ופוגש את שאר הצעצועים היקרים מהתוכנית ההיא: ג’סי הקטנה, הגור בולסיי וסטינקי פיט – חופרת הזהב. כשחזרנו לזירת הפשע, באז שנות אור ושאר הצעצועים בחדרו של אנדי – מר תפוח אדמה, הכלב המורכן, הדינוזאור רקס והחזיר – ממציאים תוכנית להצלת חברו לפני שהוא מוצג במוזיאון. הצעצועים עוברים מכוח לעוצמה בניסיון להחזיר את וודי הביתה לפני שאנדי יחזור.
טום הנקס, טים אלן וכל השחקנים המוכשרים שמדובבים את הקולות בסרט הראשון חידשו את תפקידם המקורי. בזכות הטכנולוגיות העדכניות ביותר באנימציה ממוחשבת, הסרט הזה הוא יצירת מופת אמיתית ומשאיר את הרושם שכל הסיפור עטוף בקסם.

שם הסרט: Toy Story 2 – 1999
צעצוע של סיפור 2 לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא הוסר מיוטיוב



[Total: 2 Average: 5]

סרטים נוספים של הסדרה צעצוע של סיפור

לצפייה בסרט צעצוע של סיפור 1 לחץ כאן

לצפייה בסרט צעצוע של סיפור 2 לחץ כאן

לצפייה בסרט צעצוע של סיפור 3 לחץ כאן

לצפייה בסרט צעצוע של סיפור 4 לחץ כאן



Exit mobile version