סרטים לילדים לצפייה ישירה

צעצוע של סיפור – הסרטים שילדים והוריהם צופים ביחד

צעצוע של סיפור הוא סרט שאני אוהבת לצפות ביחד עם כל המשפחה ואני חושבת שמדובר על סרטים מומלצים כי הם מאוד טובים ומלמדים את הילדים דברים שאפילו בבית ספר לא לומדים. עוד זוכרת ש הסרט הראשון של צעצוע של סיפור ראיתי ביחד עם הילדים שלי ושאר הפרטים ביחד עם הנכדים שלי. האמת שלא חשבתי שיהיה המשך ויהיה טוב. כל סרט חדש שהופיע שימח אותי והביא אירועים יפים הרבה יותר, מתחים חדשים, חברים חדשים, תהפוכות וכמה שיעורי מוסר מצוינים שניתן ללמוד.
מכל הדמויות זוג אייקוני נדבק זה לזה ובולטים יותר כאשר הם נלחמים כדי לתפוס את המקום ראשון בין הצעצועים, ואת ליבנו. כמובן, הכוונה היא  על וודי ובאז. כשאנחנו חוגגים 25 שנה ל”ידידות” שלהם, חשוב לבחון מחדש את הרגעים החשובים ביותר שהגדירו את מערכת היחסים בין באז וודי העלו את חברותם לאחד האייקונים העניינים ביותר.



דמיינו את זה ותבינו מה יש ללמוד מהסדרה של סרטים מצוירים אלה: אחרי שבילה את כל החיים כצעצוע מספר אחד בארגז, אהוב על ידי הילד והתקבל ככוכב צמרת על ידי צעצועים עמיתים. זה הצעצוע הראשון שנבחר לטיולים בבית הספר, להתכרבל לפני השינה, וכגיבור הפנטזיות הפרועות ביותר של הילד. אבל יום אחד, העולם הבטוח והנוח מתהפך…כי הופיע כוכב חדש בשטח…
מה יהיה? בעוד שהשניים, וודי ובאז, הופכים לחברים מוצקים, זו היריבות הראשונית של באז וודי שמזניקה אותם – ואנחנו – מתוך בטיחות החדר של אנדי והמשיכה להרפתקה אפית. לפתע, לוודי יש סיבה לקפוץ לפעולה. באז הוא חדש יותר, נוצץ יותר – והוזה בתסכול על יכולותיו שלו. אבל, והכי חשוב, יש לו את הפוטנציאל להשתלט על המקום הראשון בחיבתו של אנדי, ואפילו לא אכפת לו את מי הוא מחליף. בואו נגיד, וודי הפציע.
להגיד שהדברים מתגברים במהירות משם יהיה לשון המעטה. כאשר הקנאה של וודי בפופולריות של באז מביאה אותו ‘בטעות’ לדחוק אותו מהחלון בקומה השנייה, הדברים מכוערים בהדרגה. בין קרבות פיזיים לתקשורת מוטעית נרגשת, הצמד לעולם לא יהיה מיושר באמת עד שבאז יכניס אותו לראשו.




יש כל הסיכויים שילדים יזהו את עצמם או את החברים שלהם בדמויות מהסרט. טוב יהיה אם דבר זה יגרום למחשבות טובות לכולם, להתנהגות טובה וחברתית.
אני חייבת להודות שצפייה בסרטים צעצוע של סיפור, ברגעים רבים גורמת לי לשכוח את החיים הרגילים וגם אני נכנסת ביחד עם הנכדים שלי לתוך הסרט. אני מקווה שתהיה לי האפשרות לצפות בכמה סרטים חדשים של צעצוע של סיפור כמה שיותר מהר, במיוחד אחרי הרושם שהשאירו 4 הפרקים שנהדרים שהיו עד היום.
שפע שלם של כוכבים הוליוודיים נותנים קול לדמויות הצעצועים, כולל טום הנקס (וודי), טים אלן (באז), ג’ואן קיוזאק (ג’סי הבוקרת של יודלינג), טימותי דלתון, ג’ף גארלין או וופי. גולדברג (תמנון מתיחה).
מתוך הרבה סרטים לילדים שצפיתי בהם במשך השנים, אני ממליצה על צעצוע של סיפור לכל אלה שרוצים ליהנות ובמיוחד לזכור את ילדותם או של הילדים שלהם כי לכולנו היו צעצועים שכנראה דאגנו להם מאוד במיוחד מכיוון שזה גורם לך לחשוב אחרת על הצעצועים שכולנו נפרדים כאשר אנו מתבגרים ויש דברים חדשים אחרים לעשות.

צעצוע של סיפור 1

בשנת 1995, צעצוע של סיפור ציין בכורה מוחלטת, והיה סרט האנימציה הראשון שנעשה על ידי מחשב. הסרט הראשון הפך לסרט הנמכר ביותר בשנת 1995 וקיבל מועמדויות רבות לפרסי היוקרה של התעשייה.
ההצלחה של הסרט הייתה כה גדולה, שהוא דורג במקום הראשון באותה השנה מבחינת הכנסות, עם 192 מיליון דולר בארה”ב ומעל 362 מיליון דולר ברחבי העולם. צעצוע של סיפור היה מועמד לשלושה פרסי אוסקר ושני גלובוס זהב.
שם הסרט: Toy Story 1 1995



לצפייה בסרט צעצוע של סיפור 1 לחץ כאן

 

צעצוע של סיפור 2

כעבור חמש שנים, בשנת 1999, נוצר צעצוע של סיפור 2 תוך ניצול מלא של האבולוציה הטכנולוגית. צעצוע של סיפור 2 קבע שיא בשנת יציאתו לאור, והיה סרט ההמשך הראשון לסרט אנימציה שחרג מהכנסות הסרט המקורי. והחלק השני של הסיפור היה מועמד לאוסקר ולגלובוס הזהב, וזכה בגלובוס הזהב לסרט הטוב ביותר בקטגוריית הקומדיה / מוזיקלית. הפסקול הביא גם למלחין רנדי ניומן פרס גראמי על כתיבת שירים הטובה ביותר לסרט.
שם הסרט: Toy Story 2 – 1999




לצפייה בסרט צעצוע של סיפור 2 לחץ כאן

 

צעצוע של סיפור 3

הסרט השלישי, שיצא בשנת 2010, זכה באוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר, יחד עם גלובוס הזהב  באותה קטגוריה. צעצוע של סיפור 2 נראה לי הטוב מכולם, עם תסריט טוב מאוד. צעצוע של סיפור 3 מחזיר את אותן הדמויות כמו בשני הסרטים הראשונים עם אותם קולות, אבל גם כמה צעצועים חדשים שמתחילים הרפתקאות חדשות.
שם הסרט: Toy Story 3 – 2010



לצפייה בסרט צעצוע של סיפור 3 לחץ כאן

 

צעצוע של סיפור 4

צעצוע של סיפור 4 יש את אותה יכולת לרתק את הצופים הקטנים והגדולים, להגיע לליבם של כולם. זה פנטסטי איך התסריט נשאר מעניין ושובה לב באותה מידה. נקווה שיהיו עוד סרטים בסדרה זאת.
שם הסרט: Toy Story 4 – 2019



לצפייה בסרט צעצוע של סיפור 4 לחץ כאן

פורסם ע”י אריאלה

 

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version