סרטים לילדים לצפייה ישירה

פרדיננד

פרדיננד הוא השור הטוב ביותר בכל ספרד. למרות גודלו המרשים וחוזקו המדהים מאז ילדותו, הוא העדיף לשבת על הדשא ולהתפעל מהפרחים. בצירוף מקרים אבסורדי, פרדיננד נבחר משבטים אחרים להשתתף במלחמת השוורים במדריד.
פרדיננד יצטרך להגן על אמונותיו שוחרות השלום ולהזכיר לנו שגם מול קשיים, העיקר להישאר בעצמך. אחרי הכל, זו הדרך היחידה לשנות את העולם סביבך.




שם הסרט: Ferdinand 2017
פרדיננד לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא דובר אנגלית. ניתן להגדיר כתוביות בעברית



[Total: 4 Average: 3]



מה חושבים הצופים על הסרט פרדיננד

פרדיננד הוא שור עדין וחולמני שבמקום לבלות את ימיו בתחרות בקרבות עם לוחמי שוורים אחרים – מעדיף לשבת בצל עץ ולהריח את הפרחים. סרט עלילתי עם הדמות האהובה יכול להפוך את פרדיננד לחביב הדור החדש של הילדים. הדמות, ענקית עדינה, שמוכיחה שהמראה החיצוני מטעה, מעוררת את הרגשות החזקים ביותר של מבוגרים, ולדור החדש של הילדים יש את כל הסיבות לאהוב את פרדיננד, שכן האנימציה פונה לקהל צעיר מאוד.
השור פרדיננד, גיבור סרט האנימציה הקצר שהפיק וולט דיסני ב-1938 וזוכה האוסקר, נולד עם ספר הילדים “הסיפור של פרדיננד”, שכתב מונרו ליף. הסרט, בבימויו של קרלוס סלדנה, מדגיש – בנוסף לסיפור המקורי – לא רק את דמותו העדינה של פרדיננד, אלא גם את האומץ העצום, העקשנות, הידידות, שהופכים אותו לגיבור הוא מציל את חבריו.




קרלוס סלדנהה משכפל נוסחה שראינו בסדרת ריו ובסרטי עידן הקרח הראשונים (שחתומה גם על ידי סלדנה) – כלומר הנושא של המתבודד שיחבור לקבוצה ססגונית כדי לצאת ממצב קשה.
הרפתקאותיו של השור העדין שמעדיף להשתכר בניחוח פרחים במקום להתמודד עם מטאדורים שובות לב, מצחיקות, עם דמויות ססגוניות, המתארות טיפולוגיות אנושיות שונות.
בסוף הסרט נוכל לדבר עם הילדים על כמה זה לא בסדר לשים תוויות – החל מהנחת היסוד של הסיפור, כלומר “שוורים הם למלחמות שוורים”.
כמו כן, הידידות היפה של הילדה הקטנה נינה עם השור תחייה את אהבתם של הילדים לבעלי חיים. פרדיננד משדר ערכים רבים שהקטנים יכולים להטמיע, כמובן לאחר שההורים ידונו באנימציה עם ילדיהם.

כתבה: אסתר, אמא של דור

Exit mobile version