סרטים לילדים לצפייה ישירה

פיטר ראביט 2

פיטר ראביט 2 הוא העיבוד של הספר של הארנב החמוד חוזר למסכים עם סרט חדש. אנחנו כבר יודעים שמשפחת הארנבים, ובראשם פיטר ראביט, התיישבה בגינת האחוזה של תומאס מקגרגור ואשתו הטרייה, ביה. למרות שהקימו שביתת נשק ותומאס השלים עם הרעיון שיש לו ארנבים בגינה, הוא אפילו “אימץ” אותם, בתנאי שישאיר את העגבניות עטורות הפרסים שלו, פיטר לא מוותר על טריקים עם אחת. או שניים, מתגונן. ועם מוניטין שיא ועבה של שובב. ובגלל זה הוא לפעמים מסתכן בהאשמה גם כשהוא לא אשם. פיטר בוער, בורח מהבית. לא עוד חיים מונוטוניים בגינה!




כשהוא מגיע לעיר, הוא נהנה מההרפתקה ויוצר חברים חדשים: הארנב המשוטט, ברנבאס המשוטט, החולדה סמואל וויסקרס והחתולים הפושעים: טום חתלתול וכפפות. החברים החדשים מעריכים את תעלוליו ופיטר מרגיש סוף סוף מתקבל, אבל הפמליה החדשה קצת מפוקפקת ומכניסה אותו לצרות. האם התפקיד הזה מייצג את מי שהוא באמת? הגיע הזמן להחליט אם הוא נשאר “הארנב הרע”, כפי שכולם מתייחסים אליו, או שהוא מסוגל למעשים טובים.
מודאגים, שאר הארנבות (אחיותיו של פיטר, פלופסי, סמרטוט וקוטון-זנב, יחד עם בן דודו בנימין) הולכות לחפש אותו, אך לאחר שהן יוצאות מהגן, הן נמצאות בסכנה גדולה. תומאס עצמו רואה כיצד נייג’ל בזיל-ג’ונס, העורכת החדשה של ספר הציורים של ביה, תופסת אותה ברשת ומסכנת את מערכת היחסים ביניהם, ולכן עליה לפעול ללא הרף כדי להציל את משפחתה. בדומה לפיטר, גם ביי צריכה למצוא את דרכה חזרה לאישיותה האמיתית.
האם יצליחו להיפטר מהשפעות שליליות, להתאחד ולשחזר הרמוניה? אנו רואים בהרפתקאות הארנב החדשות “פיטר ארנב: בורח” – סיפור על זהות, עם הרפתקאות קומיות ושיעורים יקרי ערך לילדים.

שם הסרט: Peter Rabbit 2: The Runaway – 2021
פיטר ראביט 2 לצפייה ישירה



[Total: 1 Average: 5]

לחץ כאן לצפייה בסרט הראשון “פיטר ראביט 1” מדובב



Exit mobile version