סרטים לילדים לצפייה ישירה

פו הדוב שחוגג 90 שנה

בימים אלה בשנת 2016, הדובון המפורסם פו הדוב חוגג 90 שנה מאז צויר לראשונה בחוברת קומיקס, יחד עם חבריה והמלכה אליזבת השנייה מבריטניה הגדולה, גם היא ילידת שנת 1926. החגיגה יצרה ספר חדש על האירוע זמין באינטרנט באתר הרשמי של חברת דיסני וכדאי לבקש שם כי יש עוד דברים מגניבים.
בפרק החדש הזה, הדובון המפורסם יוצא לחופשה חדשה דרך לונדון. ויני, דוב שובב, חמדן, נאיבי עם לב גדול, שנולד מדמיונו של הסופר הבריטי אלן אלכסנדר מילן, מלווה בחבריו הטובים, חזרזיר, רו ואייור, למסע חדש יוצא דופן.




פו הדוב ויום השנה המלכותי

הספר החדש נקרא “פו הדוב ויום השנה המלכותי” והוא זמין לקריאה חינם החל מה-25 במאי. הספר חתום על ידי ג’יין ריורדן ואויר על ידי מארק ברג’ס, נכתב במיוחד כדי לחגוג את יום השנה ה-90 לדמות בדיונית זו, אך גם לכבוד המלכה אליזבת השנייה, שגם מלאו לה 90 שנה.
הסיפור מתחיל עם הגעתו של פו הדוב לארמון בקינגהאם באוטובוס אימפריאלי. ויני מצליחה להתגנב מבעד לקהל ולהגיע למלכה. מול הארמון, אליזבת השנייה, לבושה במעיל וכובע אדום וזר פרחים בידיה, מקשיבה ברגש לפו הדוב, שמדקלם שיר מול קהל של אנשים נרגשים.
ילד קטן שמלווה את הריבון – ושדומה מאוד לנסיך ג’ורג’, נינה של המלכה אליזבת השנייה – מקבל במתנה בלון אדום מהדמות חזרזיר.
לוויני ולחזרזיר יש אפילו הזדמנות לבלות זמן מה בחברת הנסיך ג’ורג’, שלאחר מכן הולך להוריו, אוחז בבלון שקיבל מחזרזיר.



דברים שאולי לא ידעתם על פו הדוב

פו הדוב הוא דמות שנוצרה על ידי הסופר הבריטי אלן אלכסנדר מילן. אוסף הסיפורים הראשון עם דמות זו היה “פו הדב”, ואחריו “הבית בפינת פו”. כמו כן, א.א. מילן כללה שיר המוקדש לדובון הזה בכרך שירי ילדים “כשהיינו צעירים מאוד” וכמה אחרים בכרך “עכשיו אנחנו שש”. כל ארבעת הכרכים אוירו על ידי א.ה. שפרד.
סיפורי פו הדוב תורגמו לשפות רבות, כולל לטינית – “פו הדוב” מאת אלכסנדר לנארד – פורסם בשנת 1958. בשנת 1960, “פו הדוב” הפך לספר הלטיני הראשון שראה אור. נכנס לרב המכר של הניו יורק טיימס רשימה.
דיסני עיבדה את סיפורי פו הדוב לסדרה של סרטים מצוירים עלילתיים וסדרות אנימציה, שהניחו את הבסיס לאחת הזכיונות המצליחים ביותר של החברה האמריקאית. בהקרנות הפופולריות ביותר על המסך הגדול, את קולו של פו הדוב סיפקו שחקנים כמו סטרלינג הולוואי, האל סמית’ וג’ים קאמינגס – באנגלית – ואפגני לאונוב – ברוסית.

פורסם ע”י אריאלה

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version