סרטים לילדים לצפייה ישירה

פוקהונטס הסרט המלא

הסיפור של פוקהונטס לוקח אותנו לתחילת המאה ה -17, כאשר מתנחלים אירופיים הסתערו על העולם החדש האמריקה. בשם המעצמה החדשה שמכריזה על עצמה, כדי לכוון את ה”פראים” שחיים באדמה הכבושה, הפולשים הורסים לא רק את עושרם הטבעי, אלא גם את המורשת התרבותית שלהם. כך מתחיל סיפורם של הפוקהונטות היפות.




בכפר רדסקינס, ראש פאווהטן מחליט להתחתן עם אחד הלוחמים החזקים של השבט. רוח חופשית, פוקהונטס מתנגדת, אך אינה מאבדת תקווה: סבתא ווילו, עץ ישן וחכם, אמרה לו שהשינוי קרוב. ואכן, היא רק על חוף ספינה עם מלחים וחיילים אנגלים, בחיפוש אחר זהב, וההודי הצעיר פוגש את קפטן ג’ון סמית’. בטיולים הארוכים בארצות שהאנגלים מתכוננים לכבוש, פוקהונטס וחבריה למשחק, מראים לג’ון שהעולם החדש הוא בהחלט לא אחד הפראים, אבל מסתיר רוחניות לגמרי לא ידועה לו. אירופאים “יודעים”. וככל שכל אחד לומד להבין את עולמו של האחר, צומחת אהבה קסומה ו … אסורה.
הוא נתפס בין האינטרסים והגאווה של שני עולמות שונים כל כך, פוקהונטס וג’ון חייבים להילחם בכלי הסובלנות והחוכמה כדי להגן על אהבתם מבלי לבגוד בסיבתם של חבריהם, המתווכחים על זכויותיהם על השטח.

שם הסרט: Pocahontas 1995
פוקהונטס לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא.



[Total: 4 Average: 3]



מה חושבים הגולשים על הסרט פוקהונטס 

בצעירותי, כילד, כשראיתי את הסרט המצויר הזה לראשונה, הוא לא עשה עלי רושם עז. אולי זה היה משהו, אבל אני כבר לא זוכר כלום … לפני כמה ימים צפתי בסרט ביחד עם 2 הילדים שלי ודמותה של פוקהונטס, הילדה היפה, נשארה בזיכרוני.
עכשיו אני מבין שזו שמחה גדולה כאשר סרטים מצוירים שבהן צפיתי בילדותי לא הופכות פחות מעניינות. להיפך – אהבתי את זה אפילו יותר מאשר אז. אני אוהב את זה, אולי, לא בגלל הרומנטיקה והרגשות שנוגעים בך, אבל נמשכתי מהנערה, כוחה, מסוגלת להגן על רגשותיה, כמו גם על אנשיה.




כל עוד זה לא עובר, הקריקטורות שמציעה דיסני נשארות נעימות, מתוקות ויקרות לנפש הטובה, כמו גם הדוגמה הנפלאה הזו.
אנימציה מצוינת, עם ניחוח קלאסי חזק, דיסני שוב נותנים את המכה, כאן עם סיפור רגשי, מלא רומנטיקה והומור עדין שמשעשע אותך ברגעים רבים, הפונה לילדים ולמבוגרים, לכלל הציבור הרחב גיל. היה לי תענוג גדול לצפות בו, כך שלדעתי הוא ראוי לשני האוסקר שזכו לתשומת הלב הנוספת.
אני ממליץ למי שאינו חסר לב להסתכל על זה.

כתבה: אמה ר.

Exit mobile version