סרטים לילדים לצפייה ישירה

פופאי המלח

פופאי המלח היה בין הגיבורים הראשונים של סרטי ילדים. סרטים מצוירים עם פופאי המלח הופקו לראשונה לפני יותר מ-90 שנים. פופאי המלח הוא הימאי חובב תרד ולמרות גילו המתקדם חזר לאקרנים במשך השנים וגם היום הדמויות של הסרט מאוד פופולריים.
פופאי הוא מלח קטן שלא נראה ממש גיבור על, עם עין עקומה ופנים מצחיקים, עם מקטרת שתמיד נמצא בפיו. הוא תמיד מוכן לריב במקום דיון סביר ויש לו קול נמוך וממלמל ללא הרף. חברתו היא אוליב, דמות מצחיקה ופופאי המלח חייב להילחם כל הזמן כדי לכבוש את ליבה ולהגן עליה.
פופאי מתחרה כל הזמן בבלוטו, יריבו המזוקן שהוא דמות הנבל בסדרה לילדים זאת.
בנוסף לסרטים מצוירים קלאסיים הופקו גם סרטים עם שחקנים ששומרים על הרעיון של הגיבור המפורסם.

שם הסדרה: Popeye The Sailor Man
פופאי המלח לצפייה ישירה, פרקים מלאים, ללא תרגום או מדובבים לעברית אבל מאוד קל להבין את העלילות של הסרטים.



 



 

 

 

 



 

 

 

 



 

 



 

 

 

 



 

 




 

 

 

 

דברים שכדאי לדעת על פופאי המלח

סוד כוחו של המלח שלנו הוא התרד וכאשר הוא אוכל קופסה של תרד מיד אופך להיות ללוחם חזק הכי חזר. האמת שהתרד נכנס לסיפור במקרה כי יוצריו של פופאי קיבלו השראה מפרסום אמריקאי שבו התרד הוצג כבעל פי עשרה יותר ברזל מאשר במציאות. כך, התרד הפך לנשק הסודי של הימאי המפורסם והמושיע של מכירות תעשיית הפרופילים. אבל המיתוס שתרד מכיל הרבה ברזל נוצר כתוצאה מטעות כתיב במחקר של הכימאי שבדק את העניין במאה ה-18.
אין בן אדם שלא שמע על פופאי המלח, הדמות המצוירת המפורסמת. הרפתקאותיו וניסיונותיו להציל את אוליב, האישה שאהב, מידיו של בלוטו העז ידועים. אבל פחות ידוע הוא שפופאי בעצם היה קיים במציאות והוא שימש כהשראה. שמו האמיתי היה פרנק רוקי פיגל והוא היה ידוע כאדם בעל כוח מדהים.



מתברר שהגיבור המצויר דומה מאוד לאוריגינל, כי גם לימאי היה לו עיין קטנה יותר ומקטרת. פיגל היה פולני שחי במדינת אילינוי האמריקנית וככל הידוע היה אדם שהיה בעל מזג מופלג שקבע אותו להילחם ברציפות, גם בלי להתחשב בגודל יריביו, להיכנס למריבות עם גברים בעלי מבנה גוף הרבה יותר גדול משלו. מעניין שבדיוק כמו פופאי, למרות שהיה אדם קטן, היה לו כוח יוצא דופן ולעתים קרובות יצא מנצח בקרבות אלו.
לגבי אוליב אויל, אהבתו הנצחית של פופאי, נוצרה בהשראת אישה אמיתית בשם דורה פסקל, בעלת חנות בעיר. כמו כן, אויבו הנצחי של הימאי, בלוטו, היה אדם גבוה שבשלב מסוים נלחם בפיגל. מי ניצח בקרב למרות הפרש הגובה העצום? התשובה ידועה.
ללמוד יותר על פופאי המלח בויקיפדיה

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version