סרטים לילדים לצפייה ישירה

ענק הברזל

סרט מצויר שמתרחש במהלך המלחמה הקרה כאשר ילד בן תשע בשם הוגארת’ חלם בעיניים פקוחות שחייזרים יפלשו לכדור הארץ. יום אחד, בעודו במסעדה שבה הייתה אמו מלצרית, הוא שומע דייג מספר סיפור מדהים: רובוט ענק נפל מהשמיים לאגם סמוך.
הוגארת’ לא מבזבז שנייה ויוצא לחפש את הרובוט. עקוב אחר רמזים של הדייג והגיע במהירות לאגם שבו הוא מוצא את הרובוט בגובה 15 מטר. הילד מוציא אותו מהמים ומסתיר אותו מחברו הטוב, דין, פסל לא קונפורמיסטי.




השמועה מתפשטת מהר והעולם מתחיל לחשוש. זה לא לוקח הרבה זמן וסוכן ממשלתי מופיע בעיר ומתחיל לברר לגבי קיומו של הרובוט והאיום האפשרי שהוא עלול להוות. אנשים נבהלים ומתחילים להרוס את העיר בהיסטריה כללית.
בינתיים הרובוט, שאוהב לאכול מתכת, לומד לדבר. בנוסף, הוא ידידותי מאוד, ובסקרנות ילדותית, מנסה לברר כמה שיותר על אנשים. אך כאשר בני אדם הופכים לסכנה לעצמו ולעצמם, הוגארת ‘מבקש מחייזר הענק לעזור להם. הוגארת’, היחיד שיודע את האמת, יצטרך לפנות אל חברו דין על מנת למצוא מקום מסתור מתאים לענקית הברזל. אך כאשר שמועות ופחד הופכים לפרנויה, וככל שהמתח עולה, הסיכון להרוס את העיר כולה מתחיל להופיע, הנער יבקש מחברו הפחות משומש שיעזור לו להרגיע את הרוחות. ללא כל זכר לאנוכיות, חייזר הענק יפטר אנשים מהפחדים ודעות הקדומות שלהם, ובכך יוכיח שאפילו בנפש פלדה יכולה להיות אנושיות.

שם הסרט: The Iron Giant 1999
ענק הברזל לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב



[Total: 1 Average: 5]



Exit mobile version