סרטים לילדים לצפייה ישירה

עידן הקרח, הסרטים שמלמדים הרבה דברים

ראיתי כל הסרטים של הסדרה עידן הקרח כמה פעמים עם הנכדים שלי. מדובר על סרטים מצוירים מאוד איכותיים. אני חושב שמדובר בסרטים מעולים לא רק עבור הילדים אלא גם עבור ההורים. לא רק שזה מאוד מצחיק אלא כל סרט הביא משהו חדש ומלמד דברים חדשים. עלילת הסרטים מתרחשת לפני עשרים אלף שנה כאשר כדור הארץ היה עולם מופלא ופרהיסטורי מלא בסכנה כי מדובר על ראשית עידן הקרח. יש כמה דמויות שחוזרות בכל הפרקים – נא להכיר : מני, סיד, דייגו וסקרט אבל יש עוד הרבה דמויות שונות ומשונות שנכיר.
לכל סרטי ילדים בסדרה עידן הקרח יש עלילת משנה, שבה סנאי שן חרבות בשם סקרט עושה ניסיונות קומיים רבים לקבור את בלוטו, שאותו הוא הכי אהב (כנראה אפילו יותר מכל דבר אחר בעולם). האומללות של סקרט כוללות היותו נרדף על ידי קרחון עצום, הוכה על ידי ברק, מנסה להפשיר את בלוטו על ידי מדורה זמן רב מדי, כך שבטעות קיבל צורה של גרעין פופקורן, ולבסוף, הוקפא בקוביית קרח, לאורך עם האגוז המבוקש שלו 20,000 שנה לעתיד.
להלן כל הסרטים שהופיעו עד היום בסדרה עידן הקרח. צפייה מהנה!




 

עידן הקרח 1

הסרט עידן הקרח הראשון מציג שלישיית יצורים פרהיסטוריים לא תואמים – מני הממותה הצמרנית, דייגו הנמר הצבר שבר וסיד העצלן הענק – מוצאים תינוק יתום ומחליטים להחזיר אותו להוריו האנושיים. בדרך, בעלות הברית הלא סבירות הופכות לחברות, אך כאשר אויבים תוקפים, מסעם תופס מטרות אציליות בהרבה.
שם הסרט: (2002) Ice Age
לחץ כאן לצפייה בסרט “עידן הקרח 1”

 

עידן הקרח 2: נמסים מצחוק

דייגו, מני וסיד חוזרים בסרט ההמשך המצליח עידן הקרח. הפעם, ההקפאה העמוקה הסתיימה, והאדמה מכוסה הקרח מתחילה להתמוסס, שתשמיד את העמק היקיר של השלישייה. האסון הממשמש ובא גורם להם להתאחד ולהזהיר את כל שאר החיות מפני המצב הנואש.
שם הסרט: Ice Age 2: The Meltdown
לחץ כאן לצפייה בסרט “עידן הקרח 2: נמסים מצחוק”



 

עידן הקרח 3: עלייתם של הדינוזאורים

בסרט עידן הקרח 3: עלייתם של הדינוזאורים הדמויות משתנות עבור מני הממותה הרוחנית, סיד העצלן בעל הפה ודייגו הנמר החבוש הערמומי. החיים מתחממים עבור הגיבורים שלנו כשהם פוגשים כמה שכנים חדשים ולא ידידותיים מדי – הדינוזאורים האדירים.
שם הסרט: (2009) Ice Age: Dawn of the Dinosaurs
לחץ כאן לצפייה בסרט “עידן הקרח 3: עלייתם של הדינוזאורים”

 

עידן הקרח 4: יבשת בתנועה

בסרט עידן הקרח 4: יבשת בתנועה, לאחר שיבשתם נסחפת מני, דייגו וסיד יוצאים להרפתקה נוספת. באמצעות קרחון כספינה, הם נתקלים ביצורי ים ובפיראטים קרב כשהם חוקרים עולם חדש.
שם הסרט: (2012) Ice Age: Continental Drift
לחץ כאן לצפייה בסרט “עידן הקרח 4: יבשת בתנועה”



 

עידן הקרח 5: מסלול התנגשות

לאחר אירועי דריפט קונטיננטל, המרדף האפי של סקרט אחר הבלוט החמקמק שלו מנקר אותו מחוץ לכדור הארץ, שם הוא מגדיר בטעות סדרה של אירועים קוסמיים שהופכים ומאיימים על כדור הארץ. כדי להציל את עצמם מסכנה, מני, סיד, דייגו ושאר העדרים עוזבים את ביתם ויוצאים למסע מלא ריגושים ונשפכים, שיאים ושפל, צחוק והרפתקאות תוך כדי נסיעה לארצות חדשות אקזוטיות ופוגשים שלל דמויות חדשות צבעוניות.
שם הסרט: (2016) Ice Age: Collision Course 2016
לחץ כאן לצפייה בסרט “עידן הקרח 5: מסלול התנגשות”

 

עידן הקרח: חוגגים בגדול

סרט מיוחד לחג המולד שמלמד איך נולדה המסורת של סנטה קלאוס. סקרט מתבונן בבונה שמרכיב מטמון של אוכל, ביניהם בלוט: סקרט מתגנב ולוקח את הבלוט, יחד עם אחרים שהוא מוצא באזור שהוגדר כקישוטים: הוא קושר מלאי גדול מהם על פיס של קליפה ומנסה לצאת איתם, אבל הם פורצים ומשאירים אותו בלי כלום. בינתיים מני מוציא את רוק חג המולד מהאחסון, לשמחתה של אלי: הסלע מיועד כהפתעה עבור אפרסקים, שמגיע מחליק במדרון שלג בקרב כדור שלג עם קראש ואדי. מני מגלה כי רוק חג המולד הוא זהה מילדותו, ירושה משפחתית, וחשוב מכיוון שהוא מאפשר לסנטה קלאוס למצוא אותם להעביר מתנות.
שם הסרט: (2011) Ice Age: A Mammoth Christmas
לחץ כאן לצפייה בסרט “עידן הקרח: חוגגים בגדול”



 

עידן הקרח: בריחתה של הביצה

עידן הקרח: בריחתה של הביצה הוא סרט קצר על חג הפסחא. כאשר אלי נאבקת להכין את הקישוטים ביד אחת, מני ודייגו מנסים לצפות בהיאבקות בין 2 בעלי חיים שונים, קראש ואדי מנסים שוב ושוב בניסיונות לא מוצלחים להתיח אפרסקים (החל מיום האפריל הראשון), שרוצים לבלות את חג הפסחא עם חבריה. , וסקראט מאבד שוב את בלוטו כשהוא הופך לעץ. בינתיים סיד מחליט לדאוג לביצים לבעליהם, בזלזול של מני ודייגו. 
שם הסרט: (2016) Ice Age The Great Egg Scapade 
לחץ כאן לצפייה בסרט “עידן הקרח: בריחתה של הביצה”

פורסם ע”י אריאלה

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version