סרטים לילדים לצפייה ישירה

עולם היורה: עולם חדש

עולם היורה: עולם חדש עוקב אחר נרטיב שנשען על פעולת דינוזאורים. ציר הזמן של הסרט מתרחש לאחר ההרס הוולקני של איסלה נובלאר ומתכונן להתמודד עם הנשורת של הסוף של הסרט השני שבו דינוזאורים משוחררים לעולם. דינוזאורים התפשטו על פני הגלובוס וגידול והברחה בלתי חוקיים של בעלי החיים הפכו לרווחה.




קלייר דירינג, לשעבר מנהלת התפעול של עולם היורה, פועלת להגנה על דינוזאורים מפני ארגוני גידול בלתי חוקיים. היא ואוון גריידי גרו בבקתת הר מרוחקת כדי להגן על מייזי לוקווד, נכדתו המשובלת של סר בנג’מין לוקווד. הם מופתעים כשבלו, הוולוצ’רפטור המאומן של אוון, מגיע פתאום לבקתה עם צאצא. מייזי מכנה את זה “בטא”.

שם הסרט: Jurassic World Dominion 2022
עולם היורה: עולם חדש לצפייה ישירה , הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב עדיין



[Total: 1 Average: 5]



מה חושבים הגולשים על הסרט עולם היורה: עולם חדש

עולם היורה: עולם חדש הוא סרט מהנה, שילוב נוסטלגי של פארק היורה ועולם היורה. סוף הסדרה (אני מניח) מסתיים בפעולות ההדדיות של הדמויות, הצימוד לראות את אוון וגרנט עובדים זה לצד זה, קלייר ואלי, בסיוע מלקולם וקומץ דמויות חדשות יותר, שימחו את הרשתית שלי :)) ) …
הדמות ההגיונית והאמינה הייתה קיילה, מאוד אהבתי איך היא יצאה ממצבים קריטיים מבלי להראות שהיא מפחדת. המינים החדשים שהוצגו הם תענוג לצופה, הם מופיעים באופן מפתיע, אבל לא חסרים להם דינוזאורים קלאסיים, שמרככים את נשמתך. הפריים הסופי בין אוון לבלו, מבחינתי, היה הדובדבן שבקצפת.
התסריט נותן לנו קצת מחשבה, כדי להציל את האנושות, עלינו לנסות להציל את כדור הארץ. למרות הביקורות השליליות, זה היה מדהים עבורי, לא התאכזבתי.

כתבה: חנה גרוס

Exit mobile version